Keresés

Részletes keresés

tzuiop Creative Commons License 2010.05.22 0 0 6
Mobil internetem van.

1. Május 14-én értesítettek sms-ben, hogy május elsejétől megszűnt a korlátlan opcióm!

2. Május tizenvalahanyadikán, kaptam meg a május 8-i sms-üket, amiben tájékoztatnak, hogy 5 Gb netet elhasználtam!
Gondoltam majd figyelek nagyon 15-16-a körül, hogy nehogy túllépjem a 10Gb-ot.

3.Május 21 pénteken kaptam meg a 17-i sms-üket, hogy hétfőn( 17-én) este túlléptem a 10 GB-ot!!!

4.A legnagyobb szivatás az hogy a 10 GB netemért kérnek 5000 ft körül, viszont ha túllépem a 10 Gigás korlátot, akkor 1 gigánként 10.000 ft-ot szednek!!!!!!!

Bementem panaszkodni, hogy amiért nem tudhatom meg időben a túllépést, ezért kb 20-30.000 ft pluszt kell fizetnem!!!!
5. Elhajtottak, hogy úgysem tudok semmit tenni, hiába megyek a fogyasztóvédelemhez, mert benne van a szerződésben és az sms-ük is csak tájékoztató jellegű.

6. A legszebb, hogy az sms küldés időpontját is kiírja a gépem, csak éppen 4 napig nem érkezik meg! Ui. minden nap többször is megnéztem az sms-eimet, hogy vajon kaptam-e figyelmeztetést!

Most mit tehetek?
pekne Creative Commons License 2009.10.07 0 0 5
A T-Com minden tagja, akivel kapcsolatom van, csak a pénzünket akarja, mellyel nincs összhangban a szolgáltatása. A telefonos panaszügyintézés egy rémálom. Lassú, az ügyintézőhöz jutásig 20-30 percet kell várni. Ráadásul többségében elterelő, vagy félrevezető tájékoztatást nyújt.
Az új ügyfeleknek ígérget, a régieket új csomagokkal traktálja.
fulgur Creative Commons License 2006.11.23 0 0 4

off

 

Oksa :)

 

on

 

Megoldódott a probléma, a tudathasadásos T-Com ügyfélszolgálata simán keresztülvitte a Favorit -> Favorit Plusz -> Felező csomagváltást 48 óra alatt. Még a héten kiírtom az összes T-vel kezdődő szolgáltatót a háztartásból.

Előzmény: keresemfulgurt (3)
keresemfulgurt Creative Commons License 2006.11.13 0 0 3

off

 

Hello Fulgur,

 

Egy jegesmaci tulajdonos szívesen venné, ha megkeresnéd.

 

Otthoni (T-Com:)) vonal - Aputól mobiltelefonszámom elkérése lenne az algoritmus.

 

Örülnék neked..

 

on

 

Előzmény: fulgur (-)
fulgur Creative Commons License 2006.11.06 0 0 2
Hát igen.
Előzmény: tungata (1)
tungata Creative Commons License 2006.11.06 0 0 1
jol ertem, hogy azon a vonalon valtottal elofizetest, amin nem is te vagy az elofizeto? :)
Előzmény: fulgur (-)
fokhagymabors Creative Commons License 2006.11.06 0 0 0
0
fulgur Creative Commons License 2006.11.06 0 0 topiknyitó
Ne tévesszen meg senkit a cím, most nem az elsikált milliárdokról lesz szó.

 

A T-Com „ügyfélmegtartó” praktikáira szeretném felhívni a figyelmet, saját tapasztalat nyomán. Nyáron két hónapon keresztül „kampányolt” szóban forgó társaság Favorit névre keresztelt díjcsomagjával. Mivel médiumok terén lakásom elég szegényesen felszerelt, a kampány úgy jött át hozzám, hogy naponta akár többször is felkerestek az otthoni számomon, és agresszív stílusban ecsetelték a csomag ELŐNYEIT. Ez fontos. Itt kell azt is megjegyeznem, hogy az előfizető NEM én vagyok. Egy idő után persze elegem lett az egészből, a következő hívás alkalmával ráhagytam a „hölgy”-re, persze, írja át a Felezőmet Favoritra, bánja kánya. A zaklatásnak ezzel vége szakadt.

 

Ugrunk az időben, eltelik 3 hónap. Rájövök, hogy a T-Com ajánlatainál az alternatív szolgáltatók sokkal jobbat tudnak (PanTel, GTS Datanet, stb.). Nézem nagy boldogan az időközben kipostázott Favoritos szerződést (nem küldtem vissza aláírva, nem is én fizetem elő…ki vagyok én?). Ekkor szemembe villan, hogy 14 hónap hűségeskü van a Favoriton (a Felezőmön nem volt ilyesmi!). Hoppá, a kedves hölgy a Favorit előnyeinek ecsetelése közben erről „megfeledkezett”!

 

Sebaj, gondolom, bemegyek a T-Pontba és előadom, hogy tévedés áldozata vagyok, az előfizetőtől beszereztem egy igazolást, miszerint ő nem is beszélt ügyfélszolgálatossal, tehát jogilag a T-Com-nál nem lehet előfizető Favorit csomagra. A T-Pontban udvarias, kedves ügyfélszolgálatos fogad, fél perc alatt megérti, miről van szó. Közli, hogy mindenben igazam van, de ő tud egyszerűbb módot arra, hogy visszakapjam szeretett Felező csomagom. Egyszerűen váltsak át, mondjuk Favorit Plusz-ba, ekkor újra indul a hűség 14 hónapja, viszont újra indul az a 60 nap is, amíg minden negatív hatás nélkül lemondhatom a csomagot. Kérdem, ez tuti???? Mondja, ez tuti, ezt tanították nekik a belső tréningen is, hogy így kell segíteni a beszopatott, de panaszkodó ügyfeleknek. (Igen, mondja ezt nekem, haha.) Tehát a teendő: hívjam a 1412-t, adjak ügyfélszámot, s máris áttesznek Favorit Pluszba.

 

Megörülök nagyon, másnap hívom a 1412-t, ügyfélszolgálatos megértő, már üti is a klaviatúrát. Két perc vad dolgozás után közli, hogy kész, megvan az átírás, 48 órán belül él. Újraindul a 14 hónap, meg a 60 nap is … [eddig mint a mesében, ám ekkor]… viszont csak a Favorit csomagok között lehet váltani!!!!!!! Jézus!!!! Leesek a székről! Hát átkúrtak!

 

Ha valaki vállalja a jogi képviseletem, az itt jelezze.

Ezt nem viszik el ilyen könnyedén, az tuti.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!