Sziasztok! Remélem kapok még választ, mert látom egy ideje áll a téma.
FSX Steam Airbus X kiegészítővel két gondom van. Az egyik ha az ATC megadja a leszállási engedélyt bizonyos reptereken Pl Prága vagy Eindhoven (ezekre sűrűn repülök) nem egyezik a pályairány a fight plan, departure-ban lévő eljárással. Az ATC engedélyt ad, pl az Eindhoven 03 pályairányra landolni, de a menüben nincs sem 03 sem 21 pálya hanem 04 van. Ugyan ez van Prágánál is amit kapok irányt nem található a flight plan departureba. Viszont a landolásnál a pályára festett szám egyezik az ATC által adottakkal (ismerem a repteret így tudom merről kell megközelíteni) Valakinek valami ötlet ez mitől lehet? Jó lenne ha ismeretlen reptereken nem kéne matekolni vajon melyik pályairány lesz az ami nem egyezik.
A másik pl Budapeste érkezve a megközelítési eljárás ami az arrivalba van pl nem egyezik a papírformával. Rámegyek hogy a 31-es pályairányról szeretnék landolni, de a hungarocontroll oldaláról a kinyomtatott megközelítéssel nem egyezik. Pl Anexa felől érkezem a papíron ANEXA2H eljárással (BP8XX-el követve ATICO irányába) van a gépbe meg ANE3R (BP6XX). Illetve az ATICO pontot pl nem is ismeri. Ezeket lehet valahogy frissíteni? Ismeretlen reptereken azért jó lenne ha papír forma alapján megnézhetném az útvonalat illetve megközelítést.
Üdv Mindenkinek! Úgy látom, hogy a hazai és külföldi fórumokon is már majdnem mindenki a FS2020-al van elfoglalva. Remélem FSX használó is marad még egy darabig. Olyan "sporttársat" keresek, aki profi a Carenado - EMB505 Phenom 300 kezelésében, programozásában. Nagyon tetszi nekem ez a gép. Nézem az ezzel foglalkozó YouTube videókat, meg olvasgatok is róla /nem tudok angolul ezért a fordítót használom/, de hát a videókat nem nagyon tudom követni, meg nem is értem. Még a múlt évezredben kezdtem repülni. Eddig a Cessna és a PMDG-kel repültem. Most véletlenül rákattintottam a Carenado - EMB505 Phenom 300-re. és megtetszett. A Garmin 1000 számomra rejtélyes. :) Letöltöttem róla egy kb. 680 oldalas pdf-et, de hát az is angolul van. 75 évesen már nem fogok nyelvet tanulni. :) Ha valaki tudna segíteni, akár a Teamview használatával is, megköszönném.
Sztem egy akcioban vedd meg inkabb. Evente learazzak 5-6 eurora. Szerintem ennyit boven meger. (Egy ebed ara egy menzan) Tedd fel a kivansaglistara es meg email ertesitot is kuldenek rola ha learaztak.
Egy lelkes amatőr vagyok...megvásároltam a FSX Steam edition játékot plusz hozzá az Aerosoft A318/319 játékot...Sajnos újra kellett telepítenem a gépem és eltünt a magyar nyelvű leírás az airbushoz...Nem tudnátok valami linket adni ahol letudnám tölteni? Próbáltam már keresni, de nem találom...
Sziasztok, Buék mindenkinek, szeretném jelezni, hogy eladom a Pro Flight Yoke System Flight típusú szarvkormány szettem, dobozában, hibátlan működés. Új ára 50k körül van, én a felét se kérem. Ha valakit érdekel 0.6.3.0.4.9.4.2.5.9.3 vagy elek9914 kukac gmail pont com
Windows10-et használok.Letöröltem az Fsx-et de kiderűlt,hogy sajnos nem a megfelelő módon,mert most nem tudom visszatenni.Elkezdi installálni,majd egyből az elején az InstallShield telepítése közben fekete marad a képernyő és az 5. töltést jelző kocka után leáll.Onnantól kezdve csak teker a CD de semmi nem történik.Próbáltam visszaállítani a Windos-t de sajnos semmi változás.
Az Fsx delux edition szeretném újra telepíteni de folyamatosan hibaüzenetet kapok, a játék eredeti nem tört, a hdd-n amin rajta volt a program sajnos tönkre ment és a registryből kézzel kellett ki törölnöm de maradhatott még benne valami, mert mindig sérült filra hivatkozik a telepítő.
Crash az fizikai torest jelent, tehat azt szimulalja, hogy szetesett a gep. Te az IAS-t latod a valosagban meg lehet a foldhoz viszonyitott sebesseget nezed amihez az esetleges hatszel is beleszamit igy elmeletben gyorsabban repulnek a gepek mint amennyit tudnak. A szimulatorban nem tudom melyik modellel repulsz de annak a leprogramozasanal lehet a hiba. Kovetkezo megoldasokbol valszthatsz:
Sziasztok. Az a problémám lenne, hogy mikor 30ezer lábon repülők nem enged 320 knots-nál tovább gyorsítani. Feltudok gyorsítani ugyan, de Overspeedet jelez ki és crash lesz. Nézegettem hogy a valóságban azért ennél jóval gyorsabban mennek. Az lenne a kérdésem, hogyan lehetne ezt orvosolni? Toronytól engedélyt kell kérni vagy hogyan működik ez? Mert egy kicsit idegesítő ez a lassú tempó.. Xd köszönöm szépen előre is! :)
Ide is beírom mert témába vág, és hátha segíthetek itt is pár pilótának. :) Összedobtam pár infra LED-es TrackIR-t, sapkát is meg clip-et is, amik pöpecül működnek. :) Sapka elfogyott, de clipből maradt még pár darabom (és össze is tudok még dobni párat), ha valakit érdekel, megegyezünk valami jó árban. :) 9V-os és USB-s verziók vannak. Kedvcsináló videó is van, igaz nem FSX-es, de arról is készíthetek. :)
Azt is mar tudjak felszallas elott melyikre lehet erkezni mert lekerik a MET adatokat. Ha megvaltozik akkor a torony szol termeszetesen. Van egyebkent video a YT-on ahol mar erosen megkozelites kozben szolnak a gepnek, hogy megsem a jobb hanem a bal kifuto az ovek (ha jol remlik Munchen-ben) es gyorsan atsorolnak atstartolas helyett. :) Persze ez nagyon ritka...
Ajanlom figyelmedbe a piloteseye.tv filmeket. Ott vegighallgathatod miket beszelnek es kommunikalnak a pilotak a fulkeben egy teljes uton oda ill. vissza. ;)
Na jo, ez oke, de nem ugy van az, hogy a szeliranytol fugg, hogy melyik az aktiv palya? Az meg sokat valtozhat, more odaig eler a gep. Szoval elvileg tisztes tavolsagbol kene tudni, hogy melyik lesz a palya, es melyik megkozelitestkell alkalmazni.
Idozetessel van eros gond: nem a leszallas elott par masodperccel kell elkezdeni megnezni hogy mi a megkozelites hanem mar eleve az ut elott tanulmanyozni/betanulni. Tudtommal a megkozelitest a valo eletben is mar a felszallas elott atismetlik a pilotak az osszes lehetosegre vonatkozoan igy nem eri oket meglepeteskent ha masikra kell leszallniuk. ;) Leszallas elott meg ujra atbeszelik az atstartolas eseten mi a teendo.
Routeplanner-ek vannak a neten is amik a VOR-es navigalasban segitenek. Geptol fuggoen ezeket az adatokat erdemes beutni a szamitogepbe, igy a GPS segiteni fog akkor amikor nincs torony elerheto kozelsegben.