Ezt a topikot a keleti kisbuszok összehasonlítására nyitom. Melyik a jobb? Barkas, Zuk, Nysa, Tudor, Aro, avagy az Uaz? Vagy valamit kihagytam? Gyerünk, írjunk ide minél többen!
Ha esetleg érdekel valakit: Autó- és Alkatrész kereskedelmi vállalat ZSUK Kistehergépkocsik ALKATRÉSZKATALÓGUSA, 2. kiadás, 1974-es, 270 oldalas, 500 példányos kiadás egyik jó állapotú pédánya.
A 03, A 13, A11, A 05, A 06 és A 07 típusok alkatrészjegyzéke, gyári és Kereskedelmi Vállalati cikkszámokkal, robbantott ábrákkal.
Járassuk csúcsra már ezt a fórumot !!! :D meg a lengyel motorokat !! :D
Íme egy szép őszi emlék az I. Magyarhoni Warszawa-Nysa-Zuk-Lublin típustalálkozóról képekben .
A rendezvény Karcagon volt 6+1db Zuk ,1 db Warszawa, 2 Lublin és sajnos 0 darab Nysa részvételével sajnos kevés Nysa-t is leltünk fel amit meg elértünk annak érdekessége ,hogy tulajdonosa épp mentős szolgálata miatt nem tudott részt venni az alkalmon (no nem Nysa-val mentőzött csak pl aktív mentős ellentétben már az autójával ,de ha jól emlékszem volt egy buszos is aki szintén Nysa tulajdonos.
Térképileg Budapest mellől lábon!! Egerből lábon !! ,Nyíregyházáról ,Földesről párjával ,Szolnokról ,és Hatvanból Warszawán érkeztek a résztvevők míg az egyik Lublin Andornaktályáról jött ,a másik karcagi volt.....
2019 .ben szeptember 22 -én zajlott eme rendezvény mely mint megtudtam korszak nyitó volt azért is kapta az ELSŐ jelzőt ,a jövőben ,idénre ígéretet kaptunk egy nyíregyházi folytatásra !! Úgy legyen !!
.Én már rég megvettem volna ha lenne egy telkem ahol tudnám tárolni és fel tudnám ujtani
Zuk minden formáját érdemes menteni mivel lengyelországba és ukrajnábal gyakorlatilag az mindenből van hozzá új alkatrész olcsón .Zuk ok érdekessége hogy a lengyelországi gyárban gaz 69 váltót gaz 69(volga) motort és gaz69 hátsó hidat +kardánt stb épitettek beléjük ami azt jelenti hogy ukrajnában minden új erőátviteli alkatrész hozzáférhető a tipushoz.