Ezt a topikot a keleti kisbuszok összehasonlítására nyitom. Melyik a jobb? Barkas, Zuk, Nysa, Tudor, Aro, avagy az Uaz? Vagy valamit kihagytam? Gyerünk, írjunk ide minél többen!
Szia ! Megoldódott már a Zuk könyv ? Sajnos csak most láttam ,hogy keresel ...A FB .Zuk-Nysa Oldtimer Club csoportban hamarabb találni ügyeletest .itt nagy a csend .Helyileg hová való a jármű ? Ha kell adok kölcsön könyvet ,Karcagról! Üdv!
Andornaktályán van egy aranykoszorús karoszérialakatos-mester, lengyelországi ismeretséggel és beszerzési lehetőségel rendelkezik. Zuk, Nysa, Lublin és más lengyel tipúsokhóz tud beszerezni és van raktáron is neki alkatrész. Érdemes vele felvenni a kapcsolatot. A telefonszáma: 06-30/9350245
Szia ! Balástyán tudok egy sárga fülkés ponyvás platósat ,garázsozott ,fellelt szinte eredeti állapotban ! Papírozható ,kuplungja össze volt /van ragadva . 600 e ft -os irányáron . Közbe ide is másolom mert megtaláltam : Kiváló eredeti állapotban megmaradt Zuk.Garantált 36.000km- el.Gyári ponyva és gumik, kopásmentes plató.20 évig egy sötét fészerben állt.Kipróbálható állapotban.Papírok kormányablakból kikèrès alatt.Irányár:600.000 FtÈrd:Jójárt Tibor: +36304470493
Segítsetek kérlek, ha tudtok. Keresem az ABC-021 rendszámú Barkast. :) Anno a családunké volt, akkor még törtfehér színekben pompázott és édesapám imádta, de sajnos 2008 körül el kellett adnunk, mivel nem volt hozzá garázsunk és nem szerettük volna ha az utcán szétrohad. Nagyon szeretném megtalálni a jelenlegi tulajdonosát, utolsó infóink róla a lekérdezés alapján ezek: 2015-ben volt utoljára eredetiség vizsgálaton, azóta hivatalból ideiglenesen kivonva, kezdete 2016.02.20., az utolsó képein fekete-piros színű.
Ha valaki tud a tulajról valamit, vagy látta valahol esetleg azóta az ABC-021-es rendszámú (most már ki tudja milyen színű) Barkast, kérlek jelezze, nagyon fontos lenne. Az alábbi email címre írjatok kérlek, ha tudtok róla valamit: sarlos.bogi@hotmail.com. Köszönöm! :)
Ha esetleg érdekel valakit: Autó- és Alkatrész kereskedelmi vállalat ZSUK Kistehergépkocsik ALKATRÉSZKATALÓGUSA, 2. kiadás, 1974-es, 270 oldalas, 500 példányos kiadás egyik jó állapotú pédánya.
A 03, A 13, A11, A 05, A 06 és A 07 típusok alkatrészjegyzéke, gyári és Kereskedelmi Vállalati cikkszámokkal, robbantott ábrákkal.
Járassuk csúcsra már ezt a fórumot !!! :D meg a lengyel motorokat !! :D
Íme egy szép őszi emlék az I. Magyarhoni Warszawa-Nysa-Zuk-Lublin típustalálkozóról képekben .
A rendezvény Karcagon volt 6+1db Zuk ,1 db Warszawa, 2 Lublin és sajnos 0 darab Nysa részvételével sajnos kevés Nysa-t is leltünk fel amit meg elértünk annak érdekessége ,hogy tulajdonosa épp mentős szolgálata miatt nem tudott részt venni az alkalmon (no nem Nysa-val mentőzött csak pl aktív mentős ellentétben már az autójával ,de ha jól emlékszem volt egy buszos is aki szintén Nysa tulajdonos.
Térképileg Budapest mellől lábon!! Egerből lábon !! ,Nyíregyházáról ,Földesről párjával ,Szolnokról ,és Hatvanból Warszawán érkeztek a résztvevők míg az egyik Lublin Andornaktályáról jött ,a másik karcagi volt.....
2019 .ben szeptember 22 -én zajlott eme rendezvény mely mint megtudtam korszak nyitó volt azért is kapta az ELSŐ jelzőt ,a jövőben ,idénre ígéretet kaptunk egy nyíregyházi folytatásra !! Úgy legyen !!
.Én már rég megvettem volna ha lenne egy telkem ahol tudnám tárolni és fel tudnám ujtani
Zuk minden formáját érdemes menteni mivel lengyelországba és ukrajnábal gyakorlatilag az mindenből van hozzá új alkatrész olcsón .Zuk ok érdekessége hogy a lengyelországi gyárban gaz 69 váltót gaz 69(volga) motort és gaz69 hátsó hidat +kardánt stb épitettek beléjük ami azt jelenti hogy ukrajnában minden új erőátviteli alkatrész hozzáférhető a tipushoz.