Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-csövi- Creative Commons License 2025.06.19 0 0 1295

Az lehet igen, hogy elgyengült a motor cserélni kellene.

Előzmény: mostez (1294)
mostez Creative Commons License 2025.06.19 0 0 1294

Köszi, igen, ez lett a következő lépés. Oda-vissza mindkét vezetékben megvan felváltva a feszültség. Tehát a vezérlőjét jónak gondolom.

Most jobban megnéztem, hogy, ha működtetem mit csinál a szerkezet. Megkapja az áramot a motor, de nem tudja behúzni a rudat, mintha a motor gyenge lenne. A zárszerkezet maga könnyen működik. Mikor külön erőforrásról működtettem viszont jobban kínlódott, rángatta a rudat.

Azt gyanítom mégis motorszerkezet gondja lehet ennek. Ki kell szednem, ha mással nem, cserével megoldódik.

Előzmény: -csövi- (1293)
-csövi- Creative Commons License 2025.06.19 0 0 1293

Én először megnézném, hogy lehúzott csatlakozónál jön e oda áram ha jobb oldalról működteted.

Előzmény: mostez (1292)
mostez Creative Commons License 2025.06.18 0 0 1292

Üdvözlet mindenkinek!

 

Alábbi kérdésben kérnék segítséget.

Skoda Feliciám gyári központi zárjával akadt problémám. Mindkét első ajtó vezérli a 4 ajtót, (csomagteret nem) viszont a bal oldali első nem nyit-zár, ha a jobb oldaliról működtetem az ajtókat. Ellenben a bal oldaliról továbbra is nyitható-zárható az összes ajtó.

Leellenőriztem az ajtó átvezetésénél a kábeleket szakadás szempontjából, de nincs szakadás egyik vezetéknél sem.

Lehúzott csatlakozónál megnéztem külön a motorját, ha adok neki áramot mindkét irányba működik és mechanikusan is mozog a pálcája szóval törés, rögzítési hiba szerintem nincs. De le van burkolva a motor, amit nem egyszerű lekapni, így azt most nem vettem le.

Mit nézzek meg még rajta a hiba elhárításához, merre keressem tovább?

 

Ha ez még infó:

5 vezetékes a két első ajtóé. Barna és kék a motoré, sárga és fekete kapcsolt, fehér a test.

 

Köszi a segítő válaszokat!

öreg vas Creative Commons License 2025.06.07 0 0 1291

Sziasztok! Olyan gondom lenne hogy Renault Trafic 2008-as DF 102 hibakódot dob amit nem enged kitörölni.Előtte vonóhorog lett felszerelve az autóra,nem tudom lehet-e köze hozzá. Mi lehet a gond ? Köszönöm

oregsas Creative Commons License 2025.04.18 0 0 1290

Szerencsére sikerült találnom Franciaországban   , pont olyan számmal 59 Euró  = szállítással együtt 36,000.-Ft.

Valószínűleg nem kell a programot átmásolni , de ha mégis az itthon plusz 20,000.-Ft.

 

RENAULT CLIO 2 SIRIUS 34         S118301113B   8200214973      8200080285

Már meg is van rendelve.

Ha beindult jelzem.

Előzmény: oregsas (1288)
kecsebubu Creative Commons License 2025.04.11 0 0 1289

Üdv fórumozók segítséget szeretnék kérni az alany renault modus 1,5 dci 86le. Hiba jelenség:az akkusarukat föltéve a motorvezérlő,magasnyomású szivattyú, egr folyamatosan zúg.A gyujtást ráadva két csipogás majd indul a hűtőventilátor de nem indít.A hibakód olvasó DF060,D200,5610 kódokat írja ami nem törölhető.Mi lehet hibás?

 

oregsas Creative Commons License 2025.04.10 0 0 1288

atuc !

                                                           A                    B                      C

 RENAULT CLIO 2 SIRIUS 34         S118301111A   8200189312      8200080285
 SIRIUS 34                                  S118301110B   8200164240      8200080285
 ECU Siemens SIRIUS 34–Renault S118301111A,  8200189312,     8200080285
 RENAULT CLIO 2 SIRIUS 34         S118301113B   8200214973      8200080285

 ECU Siemens                              S118301113B   8200214973,     8200080285                         
 RENAULT SIRIUS34                     S118301105A   8200124320      8200080285
 SIRIUS 34 RENAULT                    S1183011A      8200189312                            
 SIRIUS 34 RENAULT                    S118301110A   8200164240                           

 

Én ugyan elektroműszerész vagyok, de az autóvillamosságba csak kényszerűségből csöppentem bele.

A szerelő azt mondta , hogy hardware különbség van köztük , de magyarázatot nem kaptam, mik azok konkrétan.

Nehezen tudom elképzelni , hogy ennyi különböző hardware variáció legyen .

Ezt csak én gondolom programban funkciók / szekvenciális , automata , stb / és  határértékekben különböznek / 1200ccm , 1400 ccm , erősebb , benzin, diesel / ami átmásolható.

Vagy ez tök hülyeség ?

Ez csak ötletelés :

 - C oszlop teljesen egyforma

 - 1.sor és 3.sor    A és B oszlop teljes egyezést mutat

 - 4.sor és 5.sor    A és B oszlop teljes egyezést mutat

Én nem tudok dönteni.

Az enyém 200 Km-re van

 

 

 

 


    

Előzmény: atuc (1287)
atuc Creative Commons License 2025.04.10 0 0 1287

Ez rönó.

Ha jót akarsz, minden számnak stimmelnie kell.

Az immot dekódolni,és kiktatni is lehet.

Miért gond a külföldi rendelés? Általában korrektebbek a kinti bontósok, mint a magyarok. 

Előzmény: oregsas (1286)
oregsas Creative Commons License 2025.04.10 0 0 1286

Motorvezérlőről szeretnék kérdezni.

Renault Clio 2 ,2002 évjárat 1400ccm 16szelepes. Ez a motor azonos a Tháliával .

Annyi benne a csavar , hogy a mienk automata váltós.

A kézi váltósban SIEMENS SIRIUS 32 vezérlő van , ebből könnyen lehet találni, tele velük a bontó.

Az automatában SIEMENS SIRIUS 34 vezérlő van , ilyent égen földön nem található.


 

Ezt a képet egy külföldi lapról másoltam , sajnos az enyém szerelőnél van azt mondták menthetetlen.

Egy profi szaki megtudná mondani, hogy :

 - elég-e a SIRIUS 34, vagy a további számoknak is stimmelni kell

 - nekem azt mondták SIRIUS 34.-en belül is hardware különbség van

 - a régiről a beállítási adatok átmásolhatóak

 - az indítókulcs kódja átmásolható , vagy esetleg kiiktatható

 - immobiliser az külön áramkör vagy a vezérlővel egybeépített 

Külföldön láttam bontottat, csak nem merek beleugrani.

Az enyémnek a többi számat nem tudom.

 

 

 

 

 

 

 

Suswift Creative Commons License 2025.03.05 0 0 1285

Szia! Az bcm vagy mindvégig kattogott.Abban vannak a biztosítékok is.

Előzmény: -csövi- (1284)
-csövi- Creative Commons License 2025.03.05 0 0 1284

Esőtől nem csinálhat ilyet, test zárlattól se nagyon... Ha újra elő jönne fel kellene kutatni hol kattog.  Az index relé vagy valami más. Műszerfal alá kéne benézni a pedálokhoz ott van e valami extra kis dobozka kb cigaretta doboz méret ami látszólag utólag lett beszerelve. Ha megy a vészvillogó és kattog valami meg kell fogni akkor érezni lehet belőle jön e a kattogás.

Így már közelebb lehet jutni a hiba okához. 

Előzmény: Suswift (1283)
Suswift Creative Commons License 2025.03.05 0 0 1283

Köszönöm. Szerintem nincs. Testzárlat jellegű volt, most nem produkálja. Nem tudom mit lenne érdemes megvizsgálni rajta. Félő, hogy következő eső után visszajön.

Előzmény: -csövi- (1282)
-csövi- Creative Commons License 2025.03.05 0 0 1282

Szia. Nincs benne valami régi riasztó aminek le van kötve a szirénája? 

Előzmény: Suswift (1281)
Suswift Creative Commons License 2025.03.05 0 0 1281

Sziasztok!

Olyan problémám lett, hogy 2007 suzuki swift MZ vészvillogó magától bekapcsol.Aksi saru le, vissza ok,kB.10 perc múlva ismét villog, vagy világít mind, vagy, pulzáló. Gondoltam beázásra is, mert eső után keletkezett a hiba.Gyújtáson nincs hiba. Tudtok tanácsot adni? Köszönöm 

nyárfa 12 Creative Commons License 2025.02.28 0 0 1280

Sziasztok!

Beépítő szakembert keresek tolató kamera beépítéséhez. Swift 2007 es évjárat. Rendszám táblába van integrálva, a fejegység már működik, a beszerelési rajzok, kábelek mind megvannak. Szombaton érünk csak rá kizárólag, akkor is inkább a dél utáni időszakban. Dunántúlon esetleg van aki tudja vállalni? 

Köszönöm!

safetymotor Creative Commons License 2025.02.13 0 0 1279

Szép estét!
30wattos led-re cseréltem a városi H7-es izzót. (Alfa giulietta)
Egy idő múlva a bal oldalit lekapcsolja.Ha rálépek fékpedálra,újra világít!
Viszont,ha az autómatára teszem a világítás kapcsolót,minden tuti (ezt még csak 1x próbáltam egy fél órát,mert friss az izzócsere)
Amikor 60wattos leddel próbálkoztam,szinte azonnal lekapcsolta.
Tipp,tanács??? (cseréld vissza sima izzóra nem opció…)
Köszönöm,ha Valaki pozitív ötlettel tudna szolgálni!

lacipatka80 Creative Commons License 2025.02.03 0 0 1278

Sziasztok!

 

Angliából hazatelepülve szeretném honosítani jobbkormányos 2015 Nissan Qashqai 1.5 dCi-t.

Szeretnék jobboldali közlekedéshez megfelelő fényszórót beszerelni az autómba, de nem tudom, hol találhatnék megbízható forrást. 

 

AUTODOC az alvázszám alapján nem talált nekem kompatibilis fényszórót, sokat árulnak ilyen típushoz, de valamiért nem kompatibilis. Igen, jeleztem nekik, hogy jobboldali közlekedéshez kell.
BÁRDI az alvázszám alapján csak baloldali közlekedéshez való fényszórót talál a rendszerben.
REFLEKTORKLINIKA LED-es lámpát nem tud átalakítani jobboldali közlekedéshez.

 

Ha valakinek van tapasztalata vagy tud ajánlani üzletet, online bolt, vagy bármilyen más lehetőséget, azt nagyon megköszönném! Fontos lenne, hogy a fényszóró kompatibilis legyen az autóm elektromos rendszerével és megfeleljen a helyi közlekedési előírásoknak.
Harmadik országból származó autónak szigorított műszaki vizsgán kell átmennie, a matricás megoldás nem elfogadott.

szgb900927 Creative Commons License 2025.02.03 0 0 1277

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni egy Skoda Octavia II FL (2010) 1.6 TDI kombi autóhoz.

A hiba ott kezdődött, hogy a kormánylégzsák szalagkábele elszakadt, ezt ki is cserélte, ki is méregettem, hogy a kábel biztosan jó.

A hibakódot nem tudtam törölni, mindig visszadobta.

Ezután vettem egy bontott légzsákot, kicseréltem és sikerült törölni a kódot de 5 nap múlva megint visszadobta.

Megint szétszedtem, összeraktam és megint sikerült törölni a hibát de 2 nap múlva megint visszadobta.

Hol érdemes tovább keresnem a hibát?

Köszönöm a segítséget előre is!

öreg vas Creative Commons License 2025.01.14 0 0 1276

Sziasztok! Következő problémám lenne: Ford C-Max 1,6 diesel 2011-es ,kb 10 óra állás után valami leszívja az akksit.Új akku beépítése után is ezt produkálja.Van valakinek tippje mi lehet a gond ? Köszönöm.

-csövi- Creative Commons License 2024.12.23 0 0 1275

Lehet, hogy a bajusz kapcsoló. Le kéne húzni róla a csatlakozót úgy mit csinál. Esetleg a hátsó ajtó kábel átvezetőjét kellene megnézni hátha ott sérültek a vezetékek.

Előzmény: skt15 (1274)
skt15 Creative Commons License 2024.12.23 0 0 1274

Seat Exeo 2011, 2,0CR TDI (170), kombi fekete metál.

A hátsó ablaktörlő folyamatosan,megállás nélkül töröl. Kizárólag a bajuszkapcsoló "Auto" állásában kapcsol ki.

Mi lehet a gond?

traki62 Creative Commons License 2024.11.29 0 0 1273

üdvözlök mindenkit segítséget szeretnék kérni van egy kis traktorom van rajta egy bosch generátor amin van B+,D+,W jelzés szeretnék bekötni egy ampermérőt és egy töltés vassza jelzőt ebben szeretnék segítséget kérni.Aki elmagyarázza hogy mit hova tegyek és mit hova kössek,előre is köszönöm.

kirsan Creative Commons License 2024.10.25 0 0 1272

Akkor gondolom kuka.

Előzmény: -csövi- (1271)
-csövi- Creative Commons License 2024.10.25 0 0 1271

Szia. Talán menet zárlatos egy kicsit.

Előzmény: kirsan (1270)
kirsan Creative Commons License 2024.10.24 0 0 1270

Sziasztok,

Van egy kérdésem. 24 éves keveset futott Swift az alany. Kis generátoros. Évek óta szenvedek a töltéssel, villamosságisnál is volt többször, hogy valami leszívja néha az aksit. Másik autó miatt vettem egy DHC műszert, ami kimutatta  végre, hogy ha minden fogyasztót rákapcsolok, nem tölt rendesen, fesz szabályzó hibás. Vettem egyet bontóban, és megoldódott a probléma, de szerettem volna a régit felújítani tartalékba. ( A családban 3 Swift van, mind újonnan véve, keveset futottak, nem azt hajtjuk, ezért lenne jó, hiszen mindegyikben ilyen generátor van) Vettem új fesz szabályozót, kicseréltem, de a problémát nem oldotta meg. Ugyanúgy, ha minden megy klíma, világítás, stb. lemeríti az aksit. Mi lehet még rossz a generátorban. Szénkefék majdnem újak. Dióda jó, de az nem is arra kell, de a műszer azt is teszteli. Belülről az egész generátor tiszta, mint az új. Esetleg valai tipp? Villanyász megcsinálná, de megmondta 35 ezer, míg egy bontott 10!

-csövi- Creative Commons License 2024.10.23 0 0 1269

Valószínűleg a generátor lesz rossz abban is a feszültség szabályzó. Indításnál 10V alá nem nagyon kellene menni a feszültségnek ha jó az akku. Ha rossz az akku az is okozhat töltés problémát hasonlót mint amikor a feszültség szabályzó rossz.

Előzmény: bsanyi77 (1268)
bsanyi77 Creative Commons License 2024.10.23 0 0 1268

Szia,

 

Álló motornál - 13V (azonos az alapjáratival), indításkor nem mértem. Megnézem. A töltésvisszajelző világít gyujtásnál, járó motornál elalszik. 

Köszönöm.

-csövi- Creative Commons License 2024.10.23 0 0 1267

Szia.

Terheléskor a feszültség szabályzó emeli a feszültséget itt most nem eleget úgy tűnik. Álló motornál mekkora az akkufesz? Indítózáskor mennyire esik le? Töltésjelző lámpa világít gyújtás ráadásakor, majd ha beindult a motor elalszik?

Előzmény: bsanyi77 (1266)
bsanyi77 Creative Commons License 2024.10.23 0 0 1266

Sziasztok!

 

Volna egy kérdésem VW Passat B7 Diesel 1,6-ban akkumulátort cseréltem. Töltővel feltöltöttem az új akku-t. 

Alapjáraton 13V környékén mérek a sarukon ez ugye kevés, felkapcsolom a lámpát 13,6V !?

Az még mindig kevés, de mitől emelkedik? Normális ez? Mi lehet a hiba.

 

Köszönöm a segítséget!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!