Egy kérdésem lenne Kia ceed kombi 2016-os hátsó lámpa féklámla nem működik, nem égett ki cseréltem az izzót melyik biztosíték lehet az ami vezérli? vagy más lehet a probléma? Köszönöm!
A cégtől új Kia Ceed SW My25 Gold 1.4T-GDI DCT-t kaptam.
Van sebességkorlátozás felismerés és vezető éberség is.
Nagyon szeretném úgy beállítani, hogy
- minden induláskor azzal a funkcióval induljon, amikor ugyan kijelzi a felismert korlátozásokat, de nem jelez, nem siporászik, illetve
- figyelmeztet az elöl álló autó távolodására, de a "fontolj meg egy pihenőt" funkciót (mindkettő ennek az "éberség ügynek a része) kikapcsolnám.
Sokat megyek, sokszor alárendelt utakon, lassítás-gyorsítás, esetenként túllépés óhatatlanul része, csakúgy, mint a "kacsázás" (kinézni index nélkül, visszajönni, úthibákat kerülgetni, ...)
Sziasztok. Az volna a kérdésem, hogy van nekem egy 2008 kia ceedem 1.4 220.000 km amibe kb 2000km elött lett cserélve a láncos vezérlés. A problémám az, hogy olyan 2000-2200 fordulatnál folyamatosan csörög a lánc! Amit régebben is csinált amíg 10w 40 olajat használtam. Amióta 10w 30 eneost használtam nem csörgött,de most megint produkálja! Esetleg valakinek is van hasonló problémája esetleg ötlete, hogy miért csinálja ezt? Előre is köszönöm!
Leveszed a motor tetején található műanyag takaróelemet (2 csavar), majd leveszed a szelepfedél közepén látható műanyag fedelet (4 csavar), ekkor meglátod a 4 gyertyakábalet a tarfókkal, oldod a trafokat rögzítő csavarokat (trafonként 1-1), lehúzod a trafókat a gyertyákról, és máris hozzáférsz a gyertyákhoz.
Emlékeim szerint minden csavarhoz 10 kulcsnyilású, a gyertyákhoz pedig 16-os kulcsnyilású szerszám kell.
Adott egy 2019-es ceed a közép konzolon lévő gyári navigáción amióta beállt ez a nagy meleg a következő dolog jelent meg, esetleg ötlet vagy tapasztalat. Segítségeteket előre is köszönöm.
Az előző hozzászólásokhoz hasonló néha jelentkező hiba.
2009-es 1.6 CRDI-nél hébe hóban előjövő hiba: teker nem indul... kulcs kihúz.....távirányítón megnyomni a központi zár ki-be zárást ...kulcs vissza és már indul is....
nekem akkor viselkedett így egy hyundai accent amikor nem ismerte fel a kulcsban a chipet. (Főleg hidegben jelentkezett. A gyújtáskapcsoló körül lévő gyűrű alakú érzékelő kontakt hibás volt, WD 40 megoldotta.)
Ég a műszerfalon az immobilizer ikon (sárga auto jel belül egy még apróbb kulcs jellel)? Ha igen, akkor felismeri a chipet, ha nem, akkor az a gond. Az accentnél az immobilizer csak a motor beindítását engedte vagy tiltotta. Ha már beindult akkor nem kellett neki a chip, annyira kopott volt a kulcs, hogy ki tudtam húzni járó motornál a gyújtáskapcsolóból, a motor meg továbbra is járt.
A JD Cee'd (MY17) alábbi fejegysége (kép) ugye nem tud wireless AA-t (Android Auto)?
A kábeles szépen működik évek óta, de mivel a mostani - legutóbbi - frissítés leírása említi a drót nélküli AA-t, próbálgattam, de úgy néz ki, nem a Compact Gen 5-ről szól...
Esetleg próbált valaki már ali-s megoldást erre? Vannak 20 Eur körül Wireless AA-t ígérő, sok pozitív visszajelzéssel bíró cuccok, lehet, hogy "beruházok" egybe.
Egyébként találtam egy ilyen oldalt is, custom software a fejegységre, érdekes lehet (nem nekem, de hátha érdekel valakit).
Üdvözlet. Segítséget kérnêk. Hiába nyomom ki a kuplung pedált nem történik semmi nemindul az autó nemis teker az inditó. Mi lehet a probléma? Pedál kapcsoló vagy érzékelő? Vagy esetleg valami más? Holnap délután tudnak ránézni az autóra. Kösz előre is
Sziasztok! Egy hónapja vettem egy 1.6-os benzines, full extrás Kia Xceed-et, 11 ezer km-el.
Egy hiba jött elő rajta ez idő alatt, Plusz két hiányosság.
A Hiba: hideg indítás után, amikor a motor fordulatszámát már leveszi az automatika, és pl a lámpánál pirosat kapok, a Start-Stop leállítja a motort, majd amikor indulni szeretnék és benyomom a kuplungot, a motor csak gázadásra indul el. Ha nem adok gázt, csak jár az önindító, de nem indul a motor.
Ez a jelenség csak az indulástól számított 4-500 méternél való Start-Stopos leállításnál jelentkezik, tehát, ha kicsit többet megyek és már melegebb a motor, akkor nincs ilyen gond.
Márkaszervízben nem találtak hibát, és szerintem hülyének is néztek.
A két hiányosság: Kanyarfényszóró: elvileg tudja, de a kanyarokban nem kapcsol be a ködlámpa.
Táblafelismerő funkció: Elvileg ezt is tudnia kellene, de a müszerfalon nem jelenik meg a sebességhatárokat jelző tábla.
Valaki tudna ezekben segítséget, információkat adni?