Mit kell tudni erről a meglehetősen kicsi DDR kisteherautóról? Motor, önsúly, raksúly, stb.? Hány változatban gyártották? Jó autó? Nektek mi a véleményetek róla???
Helló mindenkinek ! Lehet te vagy az én emberem ! Mivel sokat tudsz ezekről a kis autókról ,az tudod-e a porlasztócsúcsnak milyen adatai vannak ? Ilyen érdekel : koporsós csúcs létezik-e hozzá ,annak milyen a porlasztási kúpja ,egy sugaras kúp, 4-5 sugaras kúp ,hány fokos kúpon 120, 160 fokos , ha többsugaras akkor mekkora a lyukak mérete és hány lyukon fújja . Motorpall gyártású semmilyen sem érdekel ,még ingyen sem !!!! S mérte a Zetorunknak ,ugyanis abba keresek porlasztócsúcsot ! A gyári olyan mértékben hitvány néhány 10 órát talán elmegy de azután leáll ,már rengeteget költöttem erre a játékra de még az új csúcsok sem lesznek jók ,van ami 170 báron csak pisilni képes ! Én már igazából tanácstalan vagyok ! De vagy találok valami helyettesítőt bele vagy vihetem a méhbe az egész gépet ! A Multikár 85-ös motorjában láttam hasonló állásban a beszerelt porlasztó házakat . Előre is köszönöm ha válaszolsz bármit is !
Sziasztok ! Van egy M24 Multicarom, amit szeretnék rendbe rakatni. Erőteljesen eszi a vizet, (nincs folyás sehol) az olajteknőben egyre több a folyadék (a hütővize keveredik az olajjal), illetve a hátsó főtengely tömitést kéne cserélni. Természetesen biztos lesz még más is rajta, nem zárkózok el nagyobb felújitásól sem. Ehhez kéne nekem szerelő, lehetőleg Veszprém környékén. Ha valaki foglalkozikezzel, kérem jelentkezzen.
M 22 es multicar motorhoz és váltóhoz minden alkatrészt tudok adni. Tudok adni szerelési tanácsokat beállítási adatokat, esetleg a javításban is tudok segíteni. Rendelkezem gyári gépkönyvvel, szívesen rendelkezésére bocsátom annak akinek szüksége lehet rá.
Sziasztok ! Idestova 40 éve javítok multicar 22 es 24 es ,25 ös és RS 4 hengeres motorokat és váltókat.A22-eshez minden alkatrészt tudok adni a motorhoz és a sebességváltóhoz. Új alap méretű főtengely, nyugvo csapágyak, hajtókar csapágy garnitúra több javító méretben, és dugattyúk többféle javító méretben 3 és 5 gyűrűs kivitelben. Tudok adni gyári eredeti adagolót,tápszivattyút komplett porlasztót ,vagy csak csúcsot, eredeti izzítógyertyát.Tudok szerelési tanácsokat adni esetleg javításukban segíteni. Rendelkezem a 22 es multicar gyári gépkönyvével. Szívesen megosztom azzal akit érdekel és szüksége van rá.
Sziasztok M25 -ös Multicar tulajdonos lettem. A gép működik, de elég nagy a káosz a madzagok között. Van ami nincs bekötve, le van esve. Pótolni szeretném a hiányosságokat, tudtok benne segiteni? Az irányjelző működik, az elakadás jelzőt nem tudom bekapcsolni.
Konkrétan egy barna szinű kábel lóg a fényváltó relé tetejéről. Valahonnan egy fehér és megint csak nem tudom, hogy honnan egy fekete-fehér.
Van egy kondenzátor is a fényváltó relé mellett, arrol meg hiányzik egy madzag.
Az első képen általánosságban egy örvénykamra ábrája. Legtöbb örvénykamrás motorban ilyen van. Másodikon berajzoltam pirossal a multicarét. Érdekes, hogy az alsó része szögletes. Gondolom ehhez más porlasztó is kell mint amiben szabályos gömbben történik a keveredés. A DN12 essel elmegy viszonylag normálisan, de szerintem nem tökéletes, nem 100 %-os így a motor. Lehet nem teljesen így van, csak ötletelek a látottak alapján.
Ilyen és ehhez hasonló szögűeket( tipusokat ) tettek a Csepel -dízelekbe is . Az autógyár javaslatában, jó pár gyár, különböző jellel ellátott csúcsokat ajánl. A fő tudorok azt mondják ,mivel kamrás motor nem érzékeny rá annyira, mint egy "finomabb"-spécibb motor!
Tegyél bele Merci csúcsot, DN 0 SD 295.Van aki azt tette bele.Jó bele még DN 12 SD ? a hátsó számra nem érzékeny ,kamrás motor! Valahol azért, lehet ilyen eredetit kapni .
Egy "csúcs"-forg.céget kérdeztem nem találtak!Megkérdezek ,(ha felveszi a telefont) .egy nagy gyakorlattal rendelkező szakit! Mikor még dolgoztam ,akkor még voltak ,nem volt ilyen gond!
Kiment a fejemből! Bocsika! Holnap hazajön a fiam! Katalógusba ,vagy a forgalmazó cég katalógusába ,amennyiben van helyettesítője.Más gyár kínálatába kell,hogy legyen!