TESZT BARCELONA 2. HÉT, 1. NAP 1. Sebastian Vettel (német, Ferrari) 1:20.396, 171 kör 2. Valtteri Bottas (finn, Mercedes) 1:20.596, 86 kör * 3. Max Verstappen (holland, Red Bull TAG Heuer) 1:20.649, 130 kör 4. Lewis Hamilton (brit, Mercedes) 1:20.808, 91 kör 5. Pierre Gasly (francia, Toro Rosso) 1:20.973, 54 kör 6. Kevin Magnussen (dán, Haas-Ferrari) 1:21.298, 96 kör 7. Nico Hülkenberg (német, Renault) 1:21.432, 48 kör * 8. Carlos Sainz, Jr. (spanyol, Renault) 1:21.455, 91 kör 9. Szergej Szirotkin (orosz, Williams) 1:21.588, 42 kör * 10. Sergio Pérez (mexikói, Force India) 1:21.643, 93 kör 11. Marcus Ericsson (svéd, Alfa Romeo Sauber) 1:21.706, 120 kör 12. Stoffel Vandoorne (belga, McLaren-Renault) 1:21.946, 38 kör 13. Lance Stroll (kanadai, Williams) 1:22.937, 86 kör *: csak délelőtt vezetett
TESZT BARCELONA 2. HÉT, 2. NAP 1. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull TAG Heuer) 1:18.047, 165 kör 2. Lewis Hamilton (brit, Mercedes) 1:18.400, 90 kör* 3. Valtteri Bottas (finn, Mercedes) 1:18.560, 85 kör 4. Sebastian Vettel (német, Ferrari) 1:19.541, 66 kör* 5. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso) 1:19.823, 119 kör 6. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault) 1:19.856, 57 kör 7. Carlos Sainz, Jr. (spanyol, Renault) 1:20.042, 88 kör* 8. Romain Grosjean (francia, Haas-Ferrari) 1:20.237, 78 kör 9. Kimi Räikkönen (finn, Ferrari) 1:20.242, 49 kör 10. Lance Stroll (kanadai, Williams) 1:20.349, 63 kör* 11. Nico Hülkenberg (német, Renault) 1:20.758, 102 kör 12. Esteban Ocon (francia, Force India) 1:20.805, 130 kör 13. Charles Leclerc (monacói, Alfa Romeo Sauber) 1:20.918, 160 kör 14. Szergej Szirotkin (orosz, Williams) 1:22.350, 80 kör *: csak délelőtt tesztelt
TESZT BARCELONA 2. HÉT, 3. NAP 1. Sebastian Vettel (német, Ferrari) 1:17.182, 188 kör 2. Kevin Magnussen (dán, Haas-Ferrari) 1:18.360, 149 kör 3. Pierre Gasly (francia, Toro Rosso) 1:18.363, 169 kör 4. Nico Hülkenberg (német, Renault) 1:18.675, 79 kör* 5. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault) 1:18.725, 66 kör 6. Stoffel Vandoorne (belga, McLaren) 1:18.855, 147 kör 7. Marcus Ericsson (svéd, Alfa Romeo Sauber) 1:19.244, 145 kör 8. Lewis Hamilton (brit, Mercedes) 1:19.296, 84 kör 9. Valtteri Bottas (finn, Mercedes) 1:19.532, 97 kör* 10. Robert Kubica (lengyel, Williams) 1:19.629, 73 kör* 11. Sergio Pérez (mexikói, Force India) 1:19.634, 155 kör 12. Max Verstappen (holland, Red Bull TAG Heuer) 1:19.842, 187 kör 13. Lance Stroll (kanadai, Williams) 1:20.262, 63 kör
*: Csak délelőtt vezettek.
TESZT BARCELONA 2. HÉT, 4. NAP 1. Kimi Räikkönen (finn, Ferrari) 1:17.221, 157 kör 2. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault) 1:17.784, 93 kör 3. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault) 1:18.092, 45 kör 4. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull TAG Heuer) 1:18.327, 92 kör 5. Romain Grosjean (francia, Haas-Ferrari) 1:18.412, 181 kör 6. Valtteri Bottas (finn, Mercedes) 1:18.825, 104 kör 7. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso) 1:18.949, 156 kör 8. Esteban Ocon (francia, Force India) 1:18.967, 163 kör 9. Charles Leclerc (monacói, Alfa Romeo Sauber) 1:19.118, 75 kör 10. Szergej Szirotkin (orosz, Williams) 1:19.189, 105 kör* 11. Lewis Hamilton (brit, Mercedes) 1:19.464, 97 kör* 12. Lance Stroll (kanadai, Williams) 1:19.954, 27 kör *: csak délelőtt vezetett
A leggyorsabb körök sorrendje a második teszthétről:
1. Sebastian Vettel Ferrari 1:17.182 2. Kimi Räikkönen Ferrari 1:17.221 3. Fernando Alonso McLaren-Renault 1:17.784 4. Daniel Ricciardo Red Bull TAG Heuer 1:18.047 5. Carlos Sainz Jr. Renault 1:18.092
6. Kevin Magnussen Haas-Ferrari 1:18.360 7. Pierre Gasly Toro Rosso 1:18.363 8. Lewis Hamilton Mercedes 1:18.400 9. Romain Grosjean Haas-Ferrari 1:18.412 10. Valtteri Bottas Mercedes 1:18.560 11. Nico Hülkenberg Renault 1:18.675
12. Stoffel Vandoorne McLaren-Renault 1:18.855
13. Brendon Hartley Toro Rosso 1:18.949 14. Esteban Ocon Force India 1:18.967 15. Charles Leclerc Alfa Romeo Sauber 1:19.118 16. Szergej Szirotko Williams 1:19.189 17. Marcus Ericsson Alfa Romeo Sauber 1:19.244 18. Robert Kubica Williams 1:19.629 19. Sergio Pérez Force India 1:19.634 20. Max Verstappen Red Bull TAG Heuer 1:19.842 21.Lance Stroll Williams 1:19.954
F1, TESZT BARCELONA, 1. NAP 1. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull TAG Heuer) 1:20.179, 105 kör 2. Valtteri Bottas (finn, Mercedes) 1:20.349, 58 kör * 3. Kimi Räikkönen (finn, Ferrari) 1:20.506, 80 kör 4. Nico Hülkenberg (német, Renault) 1:20.54, 73 kör * 5. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault) 1:21.339, 51 kör 6. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault) 1:22.168, 26 kör 7. Lewis Hamilton (brit, Mercedes) 1:22.327, 25 kör 8. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso-Honda) 1:22.371, 93 kör 9. Lance Stroll (kanadai, Williams-Mercedes) 1:22.452, 46 kör * 10. Romain Grosjean (francia, Haas-Ferrari) 1:22.578, 55 kör 11. Marcus Ericsson (svéd, Alfa Romeo Sauber) 1:23.408, 63 kör 12. Nyikita Mazepin (orosz, Force India-Mercedes) 1:25.628, 22 kör * 13. Szergej Szirotkin (orosz, Williams-Mercedes) 1:44.148, 28 kör
*: csak délelőtt körözött
BARCELONA, 2. NAP 1. Sebastian Vettel (német, Ferrari) 1:19.673, 98 kör 2. Valtteri Bottas (finn, Mercedes) 1:19.976, 95 kör 3. Stoffel Vandoorne (belga, McLaren-Renault) 1:20.325, 37 kör 4. Max Verstappen (holland, Red Bull TAG Heuer) 1:20.326 67 kör 5. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault) 1:21.212, 65 kör 6. Pierre Gasly (francia, Toro Rosso-Honda), 1:21.318, 82 kör 7. Robert Kubica (lengyel, Williams-Mercedes), 1:21.495, 48 kör 8. Szergej Szirotkin (orosz, Williams-Mercedes) 1:21.822, 52 kör 9. Esteban Ocon (francia, Force India-Mercedes) 1:21.841, 79 kör 10. Charles Leclerc (monacói, Alfa Romeo Sauber) 1:22.721 , 81 kör 11. Kevin Magnussen (dán, Haas-Ferrari) 1:22.727, 36 kör
BARCELONA, 3. NAP 1. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault) 2:18.545, 11 kör 2. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull TAG Heuer) 2 kör * 3. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso-Honda) 2 kör * 4. Marcus Ericsson(svéd, Alfa Romeo Sauber) 1 kör * 5. Robert Kubica (lengyel, Williams-Mercedes) 1 kör *
12. Romain Grosjean Haas-Ferrari) 0 kör *: Nem teljesített mért kör. A többi versenyző nem járt a pályán.
BARCELONA, 4. NAP 1. Lewis Hamilton (brit, Mercedes) 1:19.333, 69 kör 2. Stoffel Vandoorne (belga, McLaren-Renault) 1:19.854, 110 kör * 3. Sebastian Vettel (német, Ferrari) 1:20.241, 120 kör 4. Kevin Magnussen (dán, Haas-Ferrari) 1:20.317, 96 kör 5. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault) 1:20.929, 51 kör 6. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault) 1:20.940, 60 kör 7. Lance Stroll (kanadai, Williams-Mercedes) 1:21.142, 54 kör 8. Sergio Pérez (mexikói, Force India) 1:21.973, 65 kör 9. Max Verstappen (holland, Red Bull) 1:22.058, 35 kör 10. Pierre Gasly (francia, Toro Rosso) 1:22.134, 128 kör 11. Nico Hülkenberg (német, Renault) 1:22.507, 49 kör * 12. Valtteri Bottas (finn, Mercedes) 1:22.789, 60 kör * 13. Charles Leclerc (monacói, Sauber) 1:22.808, 59 kör 14. Marcus Ericsson (svéd, Sauber) 1:23.825 * 15. Szergej Szirotkin (orosz, Williams-Mercedes) 1:31.979, 47 kör * *: Csak délelőtt vezetett
AZ ELSŐ BARCELONAI TESZT ÖSSZESÍTETT EREDMÉNYLISTÁJA 1. Lewis Hamilton (brit, Mercedes) 1:19.333 (94 kör) 2. Sebastian Vettel (német, Ferrari) 1:19.673 (218) 3. Stoffel Vandoorne (belga, McLaren) 1:19.854 (147) 4. Valtteri Bottas (finn, Mercedes) 1:19.976 (212) 5. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull) 1:20.179 (107) 6. Kevin Magnussen (dán, Haas) 1:20.317 (132) 7. Max Verstappen (holland, Red Bull) 1:20.326 (102) 8. Kimi Räikkönen (finn, Ferrari) 1:20.506 (80) 9. Nico Hülkenberg (német, Renault) 1:20.547 (122) 10. Fernando Alonso (spanyol, McLaren) 1:20.929 (113) 11. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault) 1:20.940 (151) 12. Lance Stroll (kanadai, Williams) 1:21.142 (100) 13. Pierre Gasly (francia, Toro Rosso) 1:21.318 (229)
14. Robert Kubica (lengyel, Williams-Mercedes) 1:21.495 (48) * 15. Szergej Szirotkin (orosz, Williams) 1:21.822 (127) 16. Esteban Ocon (francia, Force India) 1:21.841 (79) 17. Sergio Pérez (mexikói, Force India) 1:21.973 (65) 18. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso) 1:22.371 (95) 19. Romain Grosjean (francia, Haas) 1:22.578 (55) 20. Charles Leclerc (monacói, Sauber) 1:22.808 (140) 21. Marcus Ericsson (svéd, Sauber) 1:23.408 (143)
22. Nyikita Mazepin (orosz, Force India-Mercedes) 1:25.628 (22) *
„Egy-két pályán képes lennék F1-es autó tesztelésére, de ha nem versenyezhetnék, akkor ennek nem sok értelme volna” – nyilatkozta a BBC-nek Kubica, aki a 2011 februárjában bekövetkezett ralibalesete következtében nem tudja százszázalékosan mozgatni a jobb karját, ami nagyon megnehezíti számára a vezetést az együléses autók szűk pilótafülkéjében.
Domenicali kijelentésével kapcsolatban a következőt mondta a lengyel pilóta: „Kinyilváníthatja a véleményét. Egyértelmű, hogy vannak korlátaim, de csak egy ember ítélheti meg, mire vagyok képes a kormány mögött, ez a valaki pedig én vagyok.”
„Ez egy álom, egy cél – utalt az F1-es visszatérésére –, de nagyon nehéz, azt is mondhatnám, hogy szinte lehetetlen. Addig nem élhetek a lehetőséggel, amíg nem érzem százszázalékosnak magamat. Ha javulna az állapotom, mindenképp megnéznénk, mik a lehetőségek. Most azonban a ralira koncentrálok.”
Ez utóbbit nem csinálja rosszul, hiszen a WRC 2-ben hét versenyéből ötöt megnyert a Citroënnel, és bajnoki címet szerzett.
„A felépülésre figyelek, a ralizás pedig ebben sokat segít. Rengeteget fejlődtem. Murván vezetni nagyon megterhelő, sok kormánymozdulatra van szükség, ez pedig igencsak megdolgoztatja a karomat és a kezemet. Azonban azt is tudom, hogy ez nem oldja meg a legnagyobb problémámat, amely miatt nem vezethetek együléses autót.”
Kubica a Formula–1-be nem térhetett vissza, a Mercedes F1-es szimulátorával viszont dolgozhatott, ami nem ment rosszul neki.
„Jó visszajelzéseket kaptam a Mercedestől, mivel dolgoztam a szimulátorukkal. Ez is segített egy kicsit. Minden alkalommal, amikor odamegyek, előrelépést tapasztalok a gyógyulásomban. Ezt jó látni, ám hogy mit hoz a jövő, nem tudom. Ha maradok a raliban, akkor szeretném végigcsinálni az egész szezont. Az idény összes versenyén elindulni viszont nagy kihívás lenne. A pályaversenyzés is egy lehetőség. Persze nem együlésesben, de hogy pontosan mihez is kezdek, az még kérdés.”
biztos él a topic, csak a nagy örömben senkinek nincs ideje írni.
Bitang jó a srác. Nagyon kevés alkalommal szeret meg igazán az ember egy sportolót, csapatot - mindenki hülyének nézett, amikor 2006-ban (igaz akkor még félig-meddig-na jó, egésze- poénból mondtam, h világbajnok lesz. Nagyon jó versenyző, egyik barátom mondta róla, h olyan F1-ben, mint a Gattuso fociban...:) ...nekimegy, letúrja, csúszik, pörög, esik, előz, porzik, közben meg már itt is a pole, meg a dobogók. Igaza volt Mansellnek, Alonsonak, Hamiltonnak, itt ő már a legnagyobb ellenfelek egyike. Csak meglesz az első győzelen, remélem előbb, mint az undok Yoda-papának.
halkan mondom, idén kapta a Bandini-díjat, perfekt olasz, imádják a taljánok, ráadásul nem olasz, így Raikkönen mellett tudná csinálni a show-t a Ferrarinál. Meglássuk. No, talán be is gyűri őket hétvégén Barcelonában.
Attól függetlenül jól ment. A BMW még nem alkalmas arra, h a vörös színű vagy a szürke színű Ferrarival versenyezzen. De jó úton vannak, ők botrányok nélkül, 2 jó pilótával folyamatosan fejlődtek.
Hjjja, 3 hét láblógatás után... :-))) Heidfelddel eltérő üzemanyaggal voltak a pályán? (~0,3 mp-cel verte meg) Általában ő szokott előlrébb lenni, ha nem akkor még szebb teljesítmény. Remélem, h holnap meglesz a dobogó, de csak a 3. hely, előtte legyen 2 vörös autó ;)
"4-mindenki összehasonlítaná MSCH-val, aminek eléggé egyértelmű az eredménye, és ezt ő sem szeretné"
Persze hogy nem. Az rém kellemetlen lenne, főleg neki. nincs tesóm, de ismerem az ilyesmi összehasonlítgatást, amiből mindig az egyik fél kerül ki győztesként. Rettenetesen megalázó. :( Ez senkinek nem jó.
3-ha itt úgy teljesítene, már nem lehetne az autóra fogni, folyamatosan lehetne majd olvasni a baromságait, amivel mégis meg akarja magyarázni az eredmények hiányát
4-mindenki összehasonlítaná MSCH-val, aminek eléggé egyértelmű az eredménye, és ezt ő sem szeretné
5-a Kimi-Massa párosnak kell hagyni legalább még egy évet, mert nem olyan rossz, és mivel köztük idén nincs vb-ért folyó harc, ők nem fogják egymást franciakulccsal és egyéb boxban található tárggyal agyonverni, mint a vodkás csapatnál
Hát öszintén szólva nem szeretem a Ralfit. Michael teljesen más világ volt, ugyhogy inkább maradjon a Kimi. A Kubicát én is szivesen látnám a Ferrariban, de ha egy lehetöség van nem pakolnám be Ron Denis csapatába, nem szeretem azt az embert, s még enyhén fogalmaztam. Maradjon csak ott a Lonzika meg a csokibaba