Igazad lett! a szívóház csípte be a vezetéket... Tökéletes lett! Bár a kivett gyertyák is működnek, és nem csak a tövük izzít hanem a csúcsuk is, mégis sokkal könnyebben indul a járgány az új gyertyával. 10 fokban gyakorlatilag azonnal, első fordulatra. Köszi a segítséget!
Persze ettől függetlenül jó megoldás lehet a robogó , de bizonyos (szállítási) feladatok ellátására nem alkalmas .
azzal kötelező a járdán parkolni.
Szerintem a járdán parkolás nem kötelező , hanem lehetőség a kétkerekűek számára .
1/1975. (II. 5.) KPM–BM együttes rendelet a közúti közlekedés szabályairól
40. §(9) A járdán a mozgásában korlátozott személy (vagy az őt szállító jármű vezetője) járművével, a betegszállító gépjármű, az iskolabusz, a gyermekeket szállító autóbusz, a kerékpár, a kétkerekű segédmotoros kerékpár és a kétkerekű motorkerékpár a (8) bekezdésben említett egyéb feltételek fennállása esetén akkor is megállhat, ha a megállást jelzőtábla vagy útburkolati jel nem engedi meg.
kicseréltem a Ligier Ambrámban az izzítógyertyákat. Viszont az izzító relé kiüti a biztosítékot.
Hmm ... Ha az izzítás áramkörének biztosítékát üti ki akkor nem a relében keresném a hibát . A relé egy kapcsoló -- a főáramkör bemeneti oldala állandóan (vagyis a gyújtáskapcsoló állásától függetlenül ) áram alatt van . Ha relé jelet kap (ráadjuk a gyújtást ) akkor hőfoktól függően ezt az állandó áramot valamennyi ideig ráküldi a gyertyákra . Ebben a felállásban nem tudok elképzelni olyan verziót , hogy ez verje ki a biztosítékot . Úgy viszont már jártam , hogy gyertya cserénél a szívóház talpa becsípte a kábelt és letestelte , én ugyanis nem tükörből dolgoztam , hanem ilyenkor leszoktam venni a szívótalpat . Nem sok hely van ott , szerintem könnyen fel lehet úgy tenni a tápkábelt gyertyákra , hogy a szemessaru hozzáérjen a motortömbhöz .
Sziasztok! Tükör módszerrel kicseréltem a Ligier Ambrámban az izzítógyertyákat. Viszont az izzító relé kiüti a biztosítékot. Nem láttam gyárit hozzá a boltokban, van valami más típushoz való amivel kompatibilis? Tudja esetleg valaki, hogy a 4 vezérlő pólus közül melyik micsoda, hátha sikerül kimérnem a hibás alkatrészt... Egyszer citroen xsara-ban megtaláltam a zárlatos mosfetet, 200 Ft volt a cseredarab, csak forrasztgatni kellett...
Igen hírdetésben olvastam. Beetető szöveg rájöttem. Utánajártam, fizetni kell általában a parkolásért, kivéve ahol a helyi rendelet lehetővé teszi. Tehát csak óvatosan!
Ha hirdetésben olvastad , akkor kezeld fenntartással . Már bánom , hogy nem mentegettem el a legnagyobb baromságokat írogató hirdetések szövegeit . Bár néhány azért megvan . De úgy tudom egyik-másik internetes oldalon is hangzanak el bődületes ostobaságok .
Városonként eltérhet , de általában kell parkolójegy . A helyi rendelet a mértékadó -- nálunk itt Szekszárdon a 3 kerekűekre is kéne , bár nekem úgy tűnik a rendelet szövegéből , hogy azt hitte a jogalkotó : azokon is lesz-van rendszám . Mert ugye anélkül ...
SZIASZTOK Abban kérek segítséget , ha netán valaki udja , hogy a mopedautósoknak van olyan csoportja , ahol az elektromos mopedautósokat meglehet találni kérem jelezze . köszönöm.
Az Aixamen valóban nincs , barátom készített is egy felszerelhetőt -- bár itt most éppen Ligier Ambrára szerelve látható , mert masszívabb a gyári fülnél , és a rúddal vontatásnál ez lényeges szembont volt .
Ma voltam vele a teszkóba, ezzel a hiányos régi szíjjal, de nem jó, nemhiába lett lecserélve 10éve, indulásnál rágat. Holnap már itt lesz Hollandiából az új varioszíj , ez a rossz meg, marad tartaléknak, csak most már beleteszem a pótkerékhez, hogy kéznél legyen.
Nem rá való. Gyorsan kopik. Egy-két hét alatt annyit, hogy kézzel fel-le lehet tenni. Bármelyik ékszíj boltban hozzáférhető. Variátorszíj szakadáskor én ezzel jöttem haza. Ha nem lett volna régi szíjad, akkor jó lett volna ez is.
Sziasztok! Régen jártam itt, de most bepótolom, mégpedig egy kérdéssel, ha valaki tudna ebben segíteni. Egy Microcar MC2 izzító reléjét keresem, de sajnos nem találom, legalább is nem ismerem fel a sok relé között. Melyik, hol, és hogyan néz ki, hogyan férek hozzá a csere miatt. Ha kapnék 1 képet az biztos sokatb segítene, ha jól betályólható és azonosí tható a képről. Előre is nagyon köszi, nagy segítség lenne.
... Aixam Crossline ... mopedautó vásárlásán tanakodom ... csak a Kubota motorossal ... ebben milyen motor lehet?
Az Aixam Crossline gyárilag csak Kubota Z402-es motorral jött .
Hogy csak Kubota motorossal szabad foglalkozni az erős csúsztatás , mert ( szerintem ) vannak a Kubotánál jobb motorok is mopedautókban . A félrehallás onnan eredhet , hogy a mopedautók egy részét az olasz Lombardini (LDW502-es ) motorral szerelik , ezekről sokaknak rossz tapasztalatuk van . Ezért terjedt a vélekedés , hogy csak japán motorral szerelt kocsit szabad megvenni .
A magam részéről láttam már kitűnően működő Lombit és javíthatatlanul elátkozott japán motort , így ezt a sarkos véleményt nem osztom . Az olasz motor nagyon eltérő koncepció szerint épült és emiatt bizonyos dolgokra (megfőzés , elhanyagolás , szakszerűtlen beavatkozások ) érzékenyebb . Erről persze szegény talján nem tehet , de mivel mopedautóhoz ( pláne annak motorjához ) értő ember ritka állatfaj , ezért a vásárlók a kevesebb probléma ígéretével kecsegtető keleti erőműveket helyezik előtérbe .
A mopedautók zömében gyakorlatilag 4-féle motor fordul elő , illetve még másik 4 nagyon ritkán .