Pécsről Szombathelyre közlekedő FKN-556 csak Zalaegerszegig közlekedett, ott vissza indult Pécsre, helyette az RLT-921 ment tovább Szombathelyre. Lehet tudni mi történt?
Egyébként Zalába milyen jól befészkelt a BN12-18 típus :D , Egerszegre 2 éve ekkor az LKN-330, most Kanizsán január óta a KMG-558.
Közben jöttek-mentek szólók Komlóra Siófokra, KLF-034 pl. A LUU-915 viszont maradt, de utána bejött az LNV Újvárosból. Egerszegről az LDC-663 távozott Siófokra.
de még így is többet ér a zalai 1-es Conecto sofőr és utas szempontból is, mint Sopronban a KZX rendszámosok, maga a KMG-558 és a győri hasonszőrű Credók ! egy idősek is a kanizsai Mercikkel, és ezeken legalább nagy kerék van. Egy lépcsővel több van ezeken, cserében nem fáj a fenék ülés közben.
Ide Kanizsára újabb Conectora lenne szükség. Ami Szegeden kiöregszik helyi közlekedésből 2-es széria ide simán jó lenne. Az a bordó LKC jó Sopronba, vagy a Kisalföldre. De úgyis tizenévesen jönnek majd Kanizsára az Egerszegről lehullt Conectók.
Igen. Tegnap délután Szombathelyről indult vissza Pécsre, de Egerszegen rosszul lett a sofőrje. Kanizsáig valamelyik Pestről érkező PSJ-s Setra vitte tovább az utasokat, onnan pedig MSB-490 ment vegig Pécsre, este pedig rezsiben jött vissza Kanizsára.
Van Kanizsán alacsonypadlós csuklós, a KMG-558 (BN18) idén január óta. Egyébként Békéscsabán még mindig nincs alacsonypadlós csuklós, csak helyköziből beforgó SRD
Tán agglós MAN-okat kaphat Kanizsa tizenévesen majd. Csuklós addig tuti nincs, amíg nem váltanak pár helyközi kiöregedő buszt, leginkább Volvora van esély.
Így, hogy csak magaspadlós csuklós van helyire, még az is előrelépés lenne.
Most már tényleg egyedüli MJV, ahová nem sikerült akadálymentesített buszt rakni. Pár éve Szombathelyen ugyanez volt, de azóta ott változások történtek.
KMG nem lett volna rossz, ha jött volna 0 évesen. Egy vándorszekér Sopron-Győr közt. Kár, hogy ennyi tartalékot elmart Győr helyi...
Volvo 7700A az nem is volt sosem Nagykanizsán helyiben? LKC féle ex Pannonos csuklós Credo Várpalotáról jöhetne, ha már szombathelyi meg dunaújvárosi Credot is sikerült szerezni oda.
Sziasztok! Arról tud esetleg nekem valaki adatot mondani, hogy mekkora autóbuszos teljesítmény esik Zala megyére a helyi szolgáltatások nélkül? Vagy ha itt volt esetleg ez téma, akkor oda is lehet nyugodtan irányítani. Sokat kerestem, de nem találtam.
10:00-kor valóban PSJ-015 ment Őribe, ezzel felfelé átveszi Népliget a Zala Volán egyik "ősi", '90-es évek óta létező járatát (17:00 Zeg-Bp.). Sármelléken át PSJ-021 jött, nyilván délután lesz neki egy második köre is.
12:00-kor egy népligeti Credo jött le (tehát eggyel "visszacsúszott" a kínais forda), másodrész az eddig megszokott, Kanizsára átszerelő TDE-310
14:00 visszakerült az egerszegi üzemhez (mint a 23:00 újraindulásából előre látható volt), PSJ-020. És kapott másodrészt is (mint a vágányzár óta általában), egy népligeti Credo személyében. Felfelé 19:00-kor gondolom ugyanez a páros jön.
Felfelé a 10:49 másodrészét Nagykanizsa adta: AAIL169
13:24 az eddig megszokott trió, bár elővételek alapján a tatabányai kocsira inkább 14:49-kor lenne szükség.
Kanizsa soproni sárga Mercije pedig a 10:49 Zeg-Budapestnek ad másodrészt... vissza talán 16:00 másodrész? De a vágányzár után erre valószínűleg nem lesz szükség
PSJ-019 ma visszatért, közel egy hónap kihagyás után
Szombaton pedig nincs dupla pesti forda - nem is lehetne, mert lefelé a 08:00, 10:00, 10:00, 12:00 négy járat közül 3-nak népligetinek kell lennie (Egerszegről addigra nem ér fel több járat), de ezek mikor tudnak visszamenni? 13:24, 14:49 és 16:49... vagyis a dupla forda felfelé útján. Előbbiek közül egyébként a 12:00 marad Zalás.
19:30-kor keszthelyi kocsi megy vissza, ami fel menetrenden kívül, 11:35 hévízi másodrészként jött, ma IAB-863, alapból valószínűleg SEF-388 (a menetrend szabadnapokon "féloldalas", eggyel több meghirdetett járat megy le, mint fel).
19:30 Bp.-Zeg eddig minden nap elérte a 22:40-es műszakos járatokat, pedig dugók kapcsán extrém hét volt: M7 terelések mellé hídlezárós tüntetés és Netanjahu-látogatás...
Helyjegyekben viszont eddig elég harmatosak voltak az eladások, többet vártam már első hétre is, a 18:00 rovására.
16:00 viszont elég szép, bár ez a fekvés ugye már létezett korábban is, csak a Déliből indult.
Bakonyi vágányzár április 30-ig van hirdetve. De elvileg még neki sem álltak a melónak és így idén bőven kitart a vágányzár. Ezt egy kalauz mondta kb 3 hete Egerszegi járaton.