Persze egy jó hónap biztos kellene annak is, hogy kiderüljön, úgy mennyien utaznának.
De egy kis fehérvári kitérőt szerintem már most be lehetne iktati pest felé is. Onnan rengetegen utaznak pestre mindig. Azzal 15 perccel nüvekedne a menetidő. NEm ördöngős....
"Valószínűleg a Volánbusz 15-20 utasa ült át, sokan a 17:27-es vonatról, néhányan meg az IC-ről."
Szerintem meg az IC-ről többen ültek át,mint a gyorsról,melyen azért indulóban most is voltak vagy 100-an... Meg lehet ültek át a korábbi buszról is 1-2-en...
Persze várjunk,de az a baj,hogy a reggeli időpontban alkalmi utas nem nagyon volt eddig sem a párhuzamos vonaton,s azért hétfőn is 8-ból 5 volt az egyetemista diák...
"Amúgy az esti IC-re kihordó Bz-n csak kb. 20-an voltak,pedig anno a közvetlen vonaton meg 120-an...Szóval főleg onnan szedett el utast."
Decembertől márciusig vajon hányan lehettek az esti IC-n? Én nem tudom, de nagyon közel került hozzá egy közvetlen gyors (17:27), hosszabb lett a menetidő, és már át is kell szállni. Szóval csak megrögzött IC-sek mentek vele szerintem (bár nem láttam).
Valószínűleg a Volánbusz 15-20 utasa ült át, sokan a 17:27-es vonatról, néhányan meg az IC-ről.
"De a hétközbeni llapotokra kiváncsi lennék"
Az időpont mindenesetre ideális. Ennél jobbat nem találhattak volna neki. Szerintem is várjunk vele, talán "be fog indulni".
"meg később is fog állítólag menni"
Erre kíváncsi vagyok - vajon mennyivel később? Gondolom szentgróti busz fogja továbbra is csinálni. Csak kiigazítják a szűkre szabott várakozási időt, az eggyel későbbi szentgróti megy majd tovább, esetleg változik a büki menetrendje is? Mást én nem tudok elképzelni.
Passz..lehet...meg később is fog állítólag menni.... Amúgy az esti IC-re kihordó Bz-n csak kb. 20-an voltak,pedig anno a közvetlen vonaton meg 120-an...Szóval főleg onnan szedett el utast.
De a hétközbeni llapotokra kiváncsi lennék,mert ha a hétfő reggelihez hasonló a kihasználtság,akkor értelmetlenek..:(
Tegnap a ZVR-102-es ment...teli...sőt,ahogy én láttam lentről,jópár álló utassal..de láttam olyanokat is,akik a tömeg miatt inkább átmentek a sínekhez... Meg a sofőr valami olyat mondogatott,hogy 3 hét múlva már később fog menni...
Minden Volán mellett vannak olyan fanok akiket az adott volán busz állományának 90-%-át kitevő helyi és helyközi kocsik nem érdekelnek, de a 10%-nyi távolsági vagy különjárati flottáról még a sofőrök fütyi hosszának átlegát is tudják.
Modern az, amibe sok újdonságot, új megoldást tesznek. Azonban nem jelenti azt, hogy feltétlenűl jó is. Én spec nem szívesen járnék olyan modern autóval, aminek mondjuk a fél elejét le kell bontani egy izzócseréhez, természetesen szakszervízben.
Nem járt itt le semmi sem. Amúgy meg ez hülyeség amit írtál, mert a 415-ös és 280-as buszokat, nem túrista buszokkal fogják kiváltani. Az én mondanivalóm lényege az, hogy ebben a topikban állandóan a távolsági szupergépekről van szó. Holott azok semmik, egy szuper 280-ashoz képest. Az autós dolog se passzol amit írtál, mert mindeki olyan kocsival jár amit fent tud tartani, meg amilyet meg tud venni. Mit gondolsz aki egy szakadt, lyukas autóval jár, azt örömében teszi? Hát nem hiszem.