Keresés

Részletes keresés

MBman Creative Commons License 2007.03.28 0 0 794

Kihasználtség szempontjából az lenne a jó, ha balaton parton sok helyen megállna, bemenne siófokra, esetleg fehérvárra, hogy uzasokat vegyen fel.

Mint az 5:20 Zeg-Bp járat, egerszegről jó ha 8-10 utassal indul el. Aztán mire pestre ér, telt ház....

Előzmény: mcg (793)
mcg Creative Commons License 2007.03.27 0 0 793
"Valószínűleg a Volánbusz 15-20 utasa ült át, sokan a 17:27-es vonatról, néhányan meg az IC-ről."

Szerintem meg az IC-ről többen ültek át,mint a gyorsról,melyen azért indulóban most is voltak vagy 100-an...
Meg lehet ültek át a korábbi buszról is 1-2-en...

Persze várjunk,de az a baj,hogy a reggeli időpontban alkalmi utas nem nagyon volt eddig sem a párhuzamos vonaton,s azért hétfőn is 8-ból 5 volt az egyetemista diák...
Előzmény: V_Carvalho (792)
V_Carvalho Creative Commons License 2007.03.27 0 0 792
"Amúgy az esti IC-re kihordó Bz-n csak kb. 20-an voltak,pedig anno a közvetlen vonaton meg 120-an...Szóval főleg onnan szedett el utast."

Decembertől márciusig vajon hányan lehettek az esti IC-n? Én nem tudom, de nagyon közel került hozzá egy közvetlen gyors (17:27), hosszabb lett a menetidő, és már át is kell szállni. Szóval csak megrögzött IC-sek mentek vele szerintem (bár nem láttam).

Valószínűleg a Volánbusz 15-20 utasa ült át, sokan a 17:27-es vonatról, néhányan meg az IC-ről.

"De a hétközbeni llapotokra kiváncsi lennék"

Az időpont mindenesetre ideális. Ennél jobbat nem találhattak volna neki. Szerintem is várjunk vele, talán "be fog indulni".

"meg később is fog állítólag menni"

Erre kíváncsi vagyok - vajon mennyivel később? Gondolom szentgróti busz fogja továbbra is csinálni. Csak kiigazítják a szűkre szabott várakozási időt, az eggyel későbbi szentgróti megy majd tovább, esetleg változik a büki menetrendje is? Mást én nem tudok elképzelni.
Előzmény: mcg (790)
setra415HD Creative Commons License 2007.03.27 0 0 791

"akkor értelmetlenek..:("

 

Azért adjunk a járatnak legalább fél év felfútási időt.

Előzmény: mcg (790)
mcg Creative Commons License 2007.03.27 0 0 790
Passz..lehet...meg később is fog állítólag menni....
Amúgy az esti IC-re kihordó Bz-n csak kb. 20-an voltak,pedig anno a közvetlen vonaton meg 120-an...Szóval főleg onnan szedett el utast.

De a hétközbeni llapotokra kiváncsi lennék,mert ha a hétfő reggelihez hasonló a kihasználtság,akkor értelmetlenek..:(
Előzmény: MBman (789)
MBman Creative Commons License 2007.03.27 0 0 789
Hamarosan másodrész lesz? :)
Előzmény: mcg (788)
mcg Creative Commons License 2007.03.26 0 0 788
Tegnap a ZVR-102-es ment...teli...sőt,ahogy én láttam lentről,jópár álló utassal..de láttam olyanokat is,akik a tömeg miatt inkább átmentek a sínekhez...
Meg a sofőr valami olyat mondogatott,hogy 3 hét múlva már később fog menni...

A ma reggelin meg 8-an voltunk...csak:)
Előzmény: MBman (787)
MBman Creative Commons License 2007.03.25 0 0 787

Utaztál ma délután pestre? Melyik busz ment?

Előzmény: V_Carvalho (785)
MBman Creative Commons License 2007.03.25 0 0 786
Igazad van, ez kicsit erős volt.
Előzmény: V_Carvalho (785)
V_Carvalho Creative Commons License 2007.03.25 0 0 785
Hát ha nem nagyrészt kukásautók járkálnának helyközi meg helyi közlekedésben, arról is beszélnénk :)
Ezt ne már. Légy szíves.

Kicsit hülyén jött ki: igen, a legújabb beszerzésű Setra 319UL típusú busz, ami kb. 1 hónapja állt forgalomba ideiglenes rendszámmal.
Előzmény: MBman (784)
MBman Creative Commons License 2007.03.25 0 0 784
Hát ha nem nagyrészt kukásautók járkálnának helyközi meg helyi közlekedésben, arról is beszélnénk :)
Előzmény: monor-21 (783)
monor-21 Creative Commons License 2007.03.25 0 0 783

Minden Volán mellett vannak olyan fanok akiket az adott volán busz állományának 90-%-át kitevő helyi és helyközi kocsik nem érdekelnek, de a 10%-nyi távolsági vagy különjárati flottáról még a sofőrök fütyi hosszának átlegát is tudják.

Fejből.

MBman Creative Commons License 2007.03.25 0 0 782
Nem az egyik "új" háromtengelyes, amelyik 5:20 Zeg-Bp, vissza 12:15 vonalon jár. Automata váltós, eddig ideiglenes rendszám volt rajta... (319 ul)
Előzmény: V_Carvalho (780)
RAN 19-77 Creative Commons License 2007.03.25 0 0 781
ő milyen típusú?
Előzmény: V_Carvalho (780)
V_Carvalho Creative Commons License 2007.03.25 0 0 780
KMN-642
asszem még nem írta senki
MBman Creative Commons License 2007.03.24 0 0 779

FKN-691 -el (ex JMD-609) mi a helyzet mostanában? Miylen fordákat csinálnak vele?

 

Kb egy hónapja Zeg-Söjtör táblával láttam. Ma meg a vízműnél tett le utasokat, csács felől jött....

MBman Creative Commons License 2007.03.20 0 0 778

Todom, hogy nem gyorsul 100 ig, mert a váltó áttételezés városi közlekedésre van kitalálva.

Én a 395-ösökről beszéltem. Ha újkorukban is ilyen gyengék voltak, az gáz, ha viszont millió km után gyengültek el így, az meg azért gáz.

 

Grimbi Creative Commons License 2007.03.19 0 0 777
Az egyik BPO-176, ha találkozol vele kérd meg a sofőrt. 100-ig nem gyorsul, mert városi kocsi.
Előzmény: MBman (768)
Grimbi Creative Commons License 2007.03.19 0 0 776

Modern az, amibe sok újdonságot, új megoldást tesznek. Azonban nem jelenti azt, hogy feltétlenűl jó is. Én spec nem szívesen járnék olyan modern autóval, aminek mondjuk a fél elejét le kell bontani egy izzócseréhez, természetesen szakszervízben.

 

Előzmény: MBman (773)
dbbuszos Creative Commons License 2007.03.19 0 0 775
Nem járt itt le semmi sem. Amúgy meg ez hülyeség amit írtál, mert a 415-ös és 280-as buszokat, nem túrista buszokkal fogják kiváltani. Az én mondanivalóm lényege az, hogy ebben a topikban állandóan a távolsági szupergépekről van szó. Holott azok semmik, egy szuper 280-ashoz képest. Az autós dolog se passzol amit írtál, mert mindeki olyan kocsival jár amit fent tud tartani, meg amilyet meg tud venni. Mit gondolsz aki egy szakadt, lyukas autóval jár, azt örömében teszi? Hát nem hiszem.
Előzmény: MBman (773)
mcg Creative Commons License 2007.03.19 0 0 774

nálad a menetrend és a menetidő ugyanazt jelenti?

 

kár...:((((

Előzmény: setra415HD (757)
MBman Creative Commons License 2007.03.18 0 0 773

Ezeknek az ideje lejárt.

 

Gondlom te sem egy 25 éves trabanttal közlekedsz (ha van autód) hanem valami modernnel.  :) Buszokkal ugyanez a helyzet

 

Előzmény: dbbuszos (772)
dbbuszos Creative Commons License 2007.03.18 0 0 772

Ezt nem személyesen neked, hanem úgy általánosságban címzem mindenkinek.:) Ez egy semmi.:D Ilyeneket kell itt mutogatni:

http://www.freeweb.hu/ik400/415/415-299.jpg

http://www.freeweb.hu/busztipusok/280/280-224.jpg

 

Nem állandóan ezeket a túrista gépeket.

Előzmény: Scaniás (763)
MBman Creative Commons License 2007.03.18 0 0 771
Valószínűleg ma is a sofőr poénból lassított vissza 40re és váltott vissza 3-at az érdi emelkedőn, nem a busz motorja volt gyenge. (Rába D10)
Előzmény: Grimbi (767)
Batti100 Creative Commons License 2007.03.18 0 0 770
Sziasztok!Nem-e tudna valaki küldeni Zala volános táblázatos menetrenet ,illetve fordákat E-meil:attibatti100@citromail.hu előre is köszönöm
Előzmény: Scaniás (763)
MBman Creative Commons License 2007.03.17 0 0 769
Persze ez csak a 96-97 előttiekre vonatkozik (egerszegen túlnyomórészt ezek vannak), az újabbakról nem tudok véleményt modnani.
Előzmény: MBman (768)
MBman Creative Commons License 2007.03.17 0 0 768

Most nemnagyon értelek... Abban a hozzászólásomban, amire reagálsz, nem is arról volt szó, hogy egy busz,illetve egy motor szar-e vagy sem. Vagy hogy én minek minősítem. Hanem arról, hogy vezetnek egyesek.

 

Jóll értem, 3 mp alatt 50km/h-ra gyorsul álló helyből? Azt majd akkor hiszem el, ha látom, főleg egy Rába D10-es motortól. Mert az kb azt jelentené, hogy 12-15 alatt 100-ra gyorsul. AMi még egy átlagos személyautótól is jó teljesítmény.

 

Hidd, el, hogy amelyikre azt modnom, hogy szar, az szar is. Mert nem egy és nem kettő utazás után állítom ezt. (ha épp ezt állítom) Nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy a zalai 395 ösök ide tartoznak. Vezethetné azokat a Schuamcher is, azok akkor sem mennének.

Előzmény: Grimbi (767)
Grimbi Creative Commons License 2007.03.17 0 0 767

Volt alkalmam jóideig járni a világ talán leglustább típusával. Nem egyszer megjegyezték csodálkozva, hogy így megy ez a busz? És volt olyan is, nevezzük nevén D10-el rendelkező busz, amelyik helyből felszáll (~3 mp az 50-ig) és nyugodtan lehetett volna fikázni, hogy milyen lusta (a sofőr)... Az, hogy te outsiderként szarnak minősítesz egy motort, az még nem jelenti azt, hogy szar is.

Előzmény: MBman (715)
MBman Creative Commons License 2007.03.17 0 0 766

....Setra-val sem,pedig egyik elsődleges márka a szememben...

 

Gondolom a Scania az első... :) Credokban csak annyi a jó, hogy újan nem túl drágák, olcsó hozzájuk az alkatrész, és helyben van. CSak győrig kell elmenni értük. Ennyi. Amúgy már nullkilométeresen széthullóban vannak :) A setra meg azért csak setra :)

Előzmény: Scaniás (765)
Scaniás Creative Commons License 2007.03.17 0 0 765
Nekem sajnos nem volt szerencsém menni vele,sőt megmondom őszintén nagyon még Setra-val sem,pedig egyik elsődleges márka a szememben.Jajj,krédó fanok őket hagyjuk mert a krédó az egy más kategória,az ilyen elit kategóriában sosem lesz;)
Előzmény: MBman (764)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!