"Valószínűleg a Volánbusz 15-20 utasa ült át, sokan a 17:27-es vonatról, néhányan meg az IC-ről."
Szerintem meg az IC-ről többen ültek át,mint a gyorsról,melyen azért indulóban most is voltak vagy 100-an... Meg lehet ültek át a korábbi buszról is 1-2-en...
Persze várjunk,de az a baj,hogy a reggeli időpontban alkalmi utas nem nagyon volt eddig sem a párhuzamos vonaton,s azért hétfőn is 8-ból 5 volt az egyetemista diák...
"Amúgy az esti IC-re kihordó Bz-n csak kb. 20-an voltak,pedig anno a közvetlen vonaton meg 120-an...Szóval főleg onnan szedett el utast."
Decembertől márciusig vajon hányan lehettek az esti IC-n? Én nem tudom, de nagyon közel került hozzá egy közvetlen gyors (17:27), hosszabb lett a menetidő, és már át is kell szállni. Szóval csak megrögzött IC-sek mentek vele szerintem (bár nem láttam).
Valószínűleg a Volánbusz 15-20 utasa ült át, sokan a 17:27-es vonatról, néhányan meg az IC-ről.
"De a hétközbeni llapotokra kiváncsi lennék"
Az időpont mindenesetre ideális. Ennél jobbat nem találhattak volna neki. Szerintem is várjunk vele, talán "be fog indulni".
"meg később is fog állítólag menni"
Erre kíváncsi vagyok - vajon mennyivel később? Gondolom szentgróti busz fogja továbbra is csinálni. Csak kiigazítják a szűkre szabott várakozási időt, az eggyel későbbi szentgróti megy majd tovább, esetleg változik a büki menetrendje is? Mást én nem tudok elképzelni.
Passz..lehet...meg később is fog állítólag menni.... Amúgy az esti IC-re kihordó Bz-n csak kb. 20-an voltak,pedig anno a közvetlen vonaton meg 120-an...Szóval főleg onnan szedett el utast.
De a hétközbeni llapotokra kiváncsi lennék,mert ha a hétfő reggelihez hasonló a kihasználtság,akkor értelmetlenek..:(
Tegnap a ZVR-102-es ment...teli...sőt,ahogy én láttam lentről,jópár álló utassal..de láttam olyanokat is,akik a tömeg miatt inkább átmentek a sínekhez... Meg a sofőr valami olyat mondogatott,hogy 3 hét múlva már később fog menni...
Minden Volán mellett vannak olyan fanok akiket az adott volán busz állományának 90-%-át kitevő helyi és helyközi kocsik nem érdekelnek, de a 10%-nyi távolsági vagy különjárati flottáról még a sofőrök fütyi hosszának átlegát is tudják.
Modern az, amibe sok újdonságot, új megoldást tesznek. Azonban nem jelenti azt, hogy feltétlenűl jó is. Én spec nem szívesen járnék olyan modern autóval, aminek mondjuk a fél elejét le kell bontani egy izzócseréhez, természetesen szakszervízben.
Nem járt itt le semmi sem. Amúgy meg ez hülyeség amit írtál, mert a 415-ös és 280-as buszokat, nem túrista buszokkal fogják kiváltani. Az én mondanivalóm lényege az, hogy ebben a topikban állandóan a távolsági szupergépekről van szó. Holott azok semmik, egy szuper 280-ashoz képest. Az autós dolog se passzol amit írtál, mert mindeki olyan kocsival jár amit fent tud tartani, meg amilyet meg tud venni. Mit gondolsz aki egy szakadt, lyukas autóval jár, azt örömében teszi? Hát nem hiszem.
Most nemnagyon értelek... Abban a hozzászólásomban, amire reagálsz, nem is arról volt szó, hogy egy busz,illetve egy motor szar-e vagy sem. Vagy hogy én minek minősítem. Hanem arról, hogy vezetnek egyesek.
Jóll értem, 3 mp alatt 50km/h-ra gyorsul álló helyből? Azt majd akkor hiszem el, ha látom, főleg egy Rába D10-es motortól. Mert az kb azt jelentené, hogy 12-15 alatt 100-ra gyorsul. AMi még egy átlagos személyautótól is jó teljesítmény.
Hidd, el, hogy amelyikre azt modnom, hogy szar, az szar is. Mert nem egy és nem kettő utazás után állítom ezt. (ha épp ezt állítom) Nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy a zalai 395 ösök ide tartoznak. Vezethetné azokat a Schuamcher is, azok akkor sem mennének.
Volt alkalmam jóideig járni a világ talán leglustább típusával. Nem egyszer megjegyezték csodálkozva, hogy így megy ez a busz? És volt olyan is, nevezzük nevén D10-el rendelkező busz, amelyik helyből felszáll (~3 mp az 50-ig) és nyugodtan lehetett volna fikázni, hogy milyen lusta (a sofőr)... Az, hogy te outsiderként szarnak minősítesz egy motort, az még nem jelenti azt, hogy szar is.
....Setra-val sem,pedig egyik elsődleges márka a szememben...
Gondolom a Scania az első... :) Credokban csak annyi a jó, hogy újan nem túl drágák, olcsó hozzájuk az alkatrész, és helyben van. CSak győrig kell elmenni értük. Ennyi. Amúgy már nullkilométeresen széthullóban vannak :) A setra meg azért csak setra :)
Nekem sajnos nem volt szerencsém menni vele,sőt megmondom őszintén nagyon még Setra-val sem,pedig egyik elsődleges márka a szememben.Jajj,krédó fanok őket hagyjuk mert a krédó az egy más kategória,az ilyen elit kategóriában sosem lesz;)