Ha jól sejtem, ezt a járatot akkor minden nap másik busz "csinálja". Egyszer jöttem Hévizről vele (Veszrpém-Tapolca-Zeg), egy leharcolt E95 jött, hévizre épp akkor ért a párja zegről (akkor épp egy E98).
Gondolom eljön keszthelyről zegre, innen elmegy veszprémbe, majd veszptémből visszamegy keszthelyre.
Szóval akkor úgy néz ki, erre kerül a másik setra.
Viszont a másikról lövésem sincs. :) Az állandó járatok közül az összes "magasított" setra, azokat úgy néz ki (amíg szét nem hullik valamelyik) nem cserélik le. Csak a csütörtök-péntek vasárnap maradt rásegítőként, de arra nem luxus ilyen buszt alkalmazni, hogy csak három nap használják?
Lehet ha lenne 50 db egyforma busz, tartanának raktáron.
Lehet, hogy a sárga fekete setrát váltják le? Hétközben semmi nem indokolja, hogy nagyobb (és nem annyira "komfortos") busz közlekedjen azon a vonalon, csütörtök-péntekenként meg az a 6-8 plusz hely nem lesz elég. És még mindig az egyik legjobb busz egerszegen... tényleg siklik az autópályán, ahogy korábban írtad :)
Vagy a másik tippem a Lövői 3 tengelyes lecserélése. Mert azért elég nagy büntetés az utasoknak azzal utazni 160 cm testmagasság felett :) Viszont vasárnap kivételével Lövő-Zeg vonalra tökéletes...
"Valami olyasmit csiripeltek a madarak, hogy csak ez egyik fog Egerszegen maradni, az pedig arra felé fog járni, merre Te is utazol:-)))"
Bár a másik is erősen kötödni fog Egerszeghez. Olyan távolsági járaton fog közlekedni melyet nem az Egerszegi üzem üzemeltet, de mégis Zalaegerszegről indul:-)) Van tipped?:)
Az agyamat dobom el, hogy a gyári metálfényezést lemázolták fehérre! Hülyék ezek? Rávernek 3-4 száz ezret, hogy két hérom év múlva meg újra lehessen festeni?
Mondjuk azért áznak el a zalaiak, mert már lassan nincs két egyforma típusú busz, amiben azonos alkatrészek lennének. És ha az egyik setrában beszarik valami, akkor ők is beszarnak, ha németektől kell hozatni alkatrészt és ki kell fizetni. Nézd csak meg, a magasított setrák közül a lentinek, az egerszegi sárga feketének (meg ha jól emlékszem az automata váltósnak is) "össze van törve a szélvédője" már kb fél éve. Nincs pénz kicserélni? Átengedik így a műszaki vizsgán? Főleg a sárgát a nemzetközin?
Nincs infód róla, hogy melyik járatra fognak kerülni az újak? Én úgy hallottam egyik lehet a szegedre járó setrát váltja, vagy ha GXG rendszámú maard, akkor a gyorsjáratra teszik be. De messze nem biztos, azért kérdezlek!
Nemtom, de én úgy hallottam, hogy WC is volt bennük, csak azokat kiszerelték belőlük, merthogy az belföldre nem kell. De majd kiderül... Szóval én olyat nem mondtam, hogy nem ul típusúak :)
Azok az ikarusok egész kényelmesek, csak füldugó kell utazás közben. Ja meg nincs bennük leszabályzó :) Csak a kisebb-nagyobb emelkedők "szabályozzák" le őket.
Merciből sztem nem hiányzik a lábtartó. Be tudod tenni a lábadat az előtted lévő ülés alá, kinyújtva. Ennél nagyobb kényelem nem kell :)
Éppen ez az... meglepően kényelmes volt. Ilyen hosszú úton még nem utaztam régi Ikarussal, és kellemesen csalódtam. Volt elég hely, meg lábtartó (amit az Intourókból kispóroltak...). És "ment rendesen". Sokkal jobban tetszett, mint a pénteki Ik350 (amire az elővételeseket szokták "kényszeríteni"). / meg jó volt nézni az elképedt tekinteteket a megállókban...:) /
Ma egy ... Ikarus 250 helyettesítette a 15:30-as Mercit (egy kis "ajándék" a 6%-os tarifaemelés mellé a V......sz-tól)
Ahhoz képest, hogy több helyen át volt rozsdásodva, firkák "díszítették" az üléseket, és rettentő koszos volt, egészen meg voltam vele elégedve. Először rosszabbra számítottam. Talán még nagyobb is volt a hely, és lábtartó is volt :) Azért nem örülnék, ha rendszert csinálnának belőle... (új volt a sofőr is)
Jólvan, ez viszonyítás kérdése. Mondjuk egy Credo-hoz képest azért jók az ikarusok. De egy használt setrához képest egy új ikarus eléggé gáz volt 4-5 éve nem?... :)