Köszönöm a passzivitást, már megint el kellett mennem Zalába, hogy megnézzem, mi folyik. :-) Két Zalás géppel utaztam szombaton: KHA-782, Nagykanizsa - Borsfa - Zalaegerszeg, és EZW-640, Zalaegerszeg - Zalaszentgrót. Mindkét gép a legnagyobb megelégedésemre vált. Ami a helyi Conectókat illeti: KHA-776 és 778, amit Kanizsán láttam, és 781, amit Egerszegen. A kérdésem: 774 is egy egerszegi helyi gép, és ha jól gondolom, kell lennie még egy helyközi kocsinak?
Azért kell egy kis idő, amíg legyártják azt a 45-50 csuklós buszt! Hacsak már nincsenek készen... :-)))) Bár azért a pesti Volvo-kat is gyorsan összedobtak Boroszlóban. Csak a hazai üzembehelyezés ideje a kérdés. Én axondom, nagyjából KT-ig el fognak húzódni. Lásd szegedi Voleszok esete.
A 200-as család előtt Ik.31, 620, 630, 55 és 66-os gépek közlekedtek Zalában, tudomásom szerint az általad említett típusok nem voltak errefelé forgalomban.
És ne felejtsük el a színezett (barna) üvegezést sem. Vagy az csak fólia? Közelről még nem láttam... Más: "új" kedvenceim a 180-as és 556-os Ikarusok, tegnap 3-dimenzióban is megnéztem őket Szentendrén. Nem tudjátok véletlenül, Zalaegerszegen voltak ilyen buszok?
Ezeket találtam sárga Conectónak a keresővel: KHA-774, 776, 778, 781, 782. Lehet az, hogy 5 db helyközi került most a Zalához, vagy 4 lett, amennyiről eredetileg is hallottam, és az egyik nem Zalás? Amikor kedden jártam a telepen, 5 fehér és 5 sárga csuklós volt bent. Az Albások stimmelnek, a tieiteket illetően várom a felhomályosítást. :-)