Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2006.08.04 0 0 57

nem azért:)

én nem tudom, hova valósi, azért kérdeztem.

 

csak azt "köszöntem meg", hogy rásóznád szegényekre mindkettőt...:)

Előzmény: Alkaa (54)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.04 0 0 56
Kérdezd meg a nyíregyházi topicban is. :-)
Előzmény: lala0210 (55)
lala0210 Creative Commons License 2006.08.04 0 0 55

Vártok mostanában 3tengelyes Cetárkat?

Csak mert 2 szürke húzott el úgy 1,5órája velem szemben az M1/M7-en, ulmi vámrendszámmal...

Alkaa Creative Commons License 2006.08.04 0 0 54
Mit? :-) Én nem tudom. Úgy tudtam, 562 szentgróti volt legelőször.
Előzmény: Törölt nick (53)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.04 0 0 53
köszi....
Előzmény: Alkaa (52)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.04 0 0 52
Na mindegy, jobb is, ha mindkettő ott van.
Előzmény: Törölt nick (51)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.04 0 0 51

:))

 

én akárhányszor bent voltam lentiben az utóbbi pár hétben, mindig ott kolbászolt, és a környéken is láttam mászkálni szokszor. (tán pusztaapáti telephelyes)

persze ettől még lehetne szentgróti elvileg, csak hát meglepődnék... :)

Előzmény: Carpy (49)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.04 0 0 50
Miért, 562 is Lentiben van? :-) Taníts, mester. :-)
Előzmény: Carpy (49)
Carpy Creative Commons License 2006.08.03 0 0 49
mindent Alkaa se tudhat :))))
Előzmény: Törölt nick (44)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.03 0 0 48

na, lassan csak összepakoljuk.

 

ja igen, még az átrendszámozásokkal is hadilábon állok, de tán olyan sok nem volt lenti környékén.

 

akkor kérdeznék olyat, hogy a bsk-967 maradt kerkaszentkirályi telephelyes? mert volt régen egy gazdija, aki odavalósi volt, aztán ő már nyugdíjas vagy micsoda, és azóta alig látom a kocsit. (ez a puszta credo járkál állandóan bagladva:((

 

ja még annyi, hogy van egy pár hülyef*sz azért ott is, mármint sofőr. mondhatnék rendszámot, de a dühöm már elszállt, nincs értelme....

Előzmény: Alkaa (46)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.03 0 0 47

:)

én is így gondoltam.

Előzmény: Alkaa (45)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.03 0 0 46
Jut eszembe, CCP-297 sincs már Lentiben. Ugyebár 2 éve belőle lett FKC-672, de mégsem kellett szerződéses járatba, aztán egy ideig le volt állítva, majd ismét fehér rendszámot kapott, így lett JOY-252, és most Zalaegerszegen tartalék. Szép is lett volna egy 1993-as buszt selejtezni, aztán csak belátták, hogy mégse kéne. :-)
Előzmény: Törölt nick (42)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.03 0 0 45
Ó, BRN-439, ő volt apám busza 1990/91-ben. :-) Sajnos nincs meg, 2004-ben vonták ki az állományból, és szerintem a másik három sincs már meg.
Előzmény: Törölt nick (42)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.03 0 0 44

hmmm.........

Előzmény: Alkaa (41)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.03 0 0 43
köszi.
Előzmény: Alkaa (40)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.03 0 0 42

megvan-e még?

brn-439, bsk-960, 962, ccl-725

 

továbbá: átcsoportosítgatás volt az utóbbi években, ami lentit érintette? mert "feltűnően nem láttam" pár korábbi kocsit.

Alkaa Creative Commons License 2006.08.03 0 0 41
Nem, az szentgróti.
Előzmény: Törölt nick (39)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.03 0 0 40
Azt írtam. IAB-864 2002-ben érkezett, JOP-515 pedig 2005-ben.
Előzmény: Törölt nick (38)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.03 0 0 39
a jil-562 nem a lentieké?
Előzmény: Alkaa (37)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.03 0 0 38

hülye vagyok, hát ebből egy csomót tudok:)

köszike.

 

ja, még valami: a setrák 2002-ben érkeztek? mert ugyebár a gyártévet írtad (ugye??:)

Előzmény: Alkaa (37)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.03 0 0 37
HLD-883: IK C56.42 V1, 2000. HZT-853: IK E95.41, 2002. IKE-259: IK E95.41, 2003. JDY-557: IK E94.53, 2004. Szerintem 2000 óta Lenti még ezeket kapta: HRE-727, IK E95.41, 2001; IAB-864, Setra S315GT, 1995; JIL-563, Credo EC 11, 2004; JOP-515, Setra S317GT-HD, 1999. Ennyit tudok csak. Ezeknél több új kocsit biztosan nem kaptak.
Előzmény: Törölt nick (35)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.03 0 0 36

bizony, nekem is föltűnt a csuklósok hiánya, még évekkel ezelőtt.

egy darab, valami exndk-s vagy ex-cseh kocsira emlékszem helyköziben, egerszegen.

Előzmény: Alkaa (33)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.03 0 0 35

hell!

 

kérdéseim lennének:

hld-883, jdy-557, ike-259, hzt-853: pontosan mi a típusuk, és a beszerzési évük.

jól tudom, hogy lentihez tartoznak?

 

továbbá: 2002 óta miket kapott és selejtezett lenti? (és jelenleg összesen hány kocsijuk van)

 

köszönet, ha tudja valaki...

fhd-991 Creative Commons License 2006.08.02 0 1 34

Hello Mindenki!

Egy pár kép a kicsitől a nagyig...

Alkaa Creative Commons License 2006.08.02 0 0 33
Az tény, hogy a helyközi csuklós-park kissé el lett hanyagolva az utóbbi kb. 10 évben, a Conectókig nem is érkeztek ilyen új kocsik a 200-asok óta, szóval most ezzel jelentős javulást várok. Tényleg, most jutott eszembe, a Zalánál régen nem is voltak helyközi csuklósok, legalábbis erre utal, hogy a 280.17 és 280.54 altípusok teljesen hiányoznak az állományból! Csak a 280.03-ak elterjedése segített.
Előzmény: wbaag (26)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.02 0 0 32
Csak aztán ússzuk meg a használt Conectók behozatalát is... :-) Jó, tudom, hogy nyugaton nincs olyan sok, de még ez sem lehetne kizárható alternatíva. Kár, hogy a távolsági kivitel nem terjedt el nálunk, épp az ősszel láttam Nagykanizsán egy piros überland Conectót, 1-0-1 ajtóelrendezéssel, Csáktornyáról jött. Egészen bejött.
Előzmény: lalapótló (28)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.02 0 0 31
Csepel alváz + Cummins motor, ha jól emléxem. De miért nem nézed meg Tupi lapján?
Előzmény: kovecses_a (27)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.02 0 0 30
Semmi kétség! Bár most nézem. 1993-as 260-ashoz kicsit meglep a trilex. Akkor ez is exportkivitel volt...
Előzmény: sompolyka (29)
sompolyka Creative Commons License 2006.08.02 0 0 29

Remélem, vitán felül áll, hogy ez igazi buszgyárban készült:

 

lalapótló Creative Commons License 2006.08.02 0 0 28

De a Connectókon legalább látszik, hogy igazi buszgyárban készültek, pontos tervek alapján

 

Hát ezt azért én meggondolnám a helyedben :-)))

Törökországban készültek, ami igencsak meglátszik az összeszerelés minőségen, nagyon sok baj van velük.

Bár az tény, hogy szerintem jobbak, mint a TürkMAN-ok, a Rábát meg inkább felejtsük el azzal az elgázolt első szélvédővel... :-)))

 

A németek egyébként "DEFEKTO"-nak hívják őket, ez asszem mindent elmond... :-)))

Előzmény: wbaag (26)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!