ja igen, még az átrendszámozásokkal is hadilábon állok, de tán olyan sok nem volt lenti környékén.
akkor kérdeznék olyat, hogy a bsk-967 maradt kerkaszentkirályi telephelyes? mert volt régen egy gazdija, aki odavalósi volt, aztán ő már nyugdíjas vagy micsoda, és azóta alig látom a kocsit. (ez a puszta credo járkál állandóan bagladva:((
ja még annyi, hogy van egy pár hülyef*sz azért ott is, mármint sofőr. mondhatnék rendszámot, de a dühöm már elszállt, nincs értelme....
Jut eszembe, CCP-297 sincs már Lentiben. Ugyebár 2 éve belőle lett FKC-672, de mégsem kellett szerződéses járatba, aztán egy ideig le volt állítva, majd ismét fehér rendszámot kapott, így lett JOY-252, és most Zalaegerszegen tartalék. Szép is lett volna egy 1993-as buszt selejtezni, aztán csak belátták, hogy mégse kéne. :-)
HLD-883: IK C56.42 V1, 2000. HZT-853: IK E95.41, 2002. IKE-259: IK E95.41, 2003. JDY-557: IK E94.53, 2004. Szerintem 2000 óta Lenti még ezeket kapta: HRE-727, IK E95.41, 2001; IAB-864, Setra S315GT, 1995; JIL-563, Credo EC 11, 2004; JOP-515, Setra S317GT-HD, 1999. Ennyit tudok csak. Ezeknél több új kocsit biztosan nem kaptak.
Az tény, hogy a helyközi csuklós-park kissé el lett hanyagolva az utóbbi kb. 10 évben, a Conectókig nem is érkeztek ilyen új kocsik a 200-asok óta, szóval most ezzel jelentős javulást várok. Tényleg, most jutott eszembe, a Zalánál régen nem is voltak helyközi csuklósok, legalábbis erre utal, hogy a 280.17 és 280.54 altípusok teljesen hiányoznak az állományból! Csak a 280.03-ak elterjedése segített.
Csak aztán ússzuk meg a használt Conectók behozatalát is... :-) Jó, tudom, hogy nyugaton nincs olyan sok, de még ez sem lehetne kizárható alternatíva. Kár, hogy a távolsági kivitel nem terjedt el nálunk, épp az ősszel láttam Nagykanizsán egy piros überland Conectót, 1-0-1 ajtóelrendezéssel, Csáktornyáról jött. Egészen bejött.
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy a kanizsán és egerszegen futó E94es helyisekben milyen alváz és motor van? Eddig azt hittem hogy Scania de elbizonytalanodtam....(Esetleg Alkaa?)
Köszönöm a választ! 6 új csuklós beszerzése gondolom 6 db Ik 280 leselejtezését is jelenti egyben :-(
De a Connectókon legalább látszik, hogy igazi buszgyárban készültek, pontos tervek alapján, nem olyan kidolgozatlan a belső terük, mint pl. a (már nem gyártott) Rábáké.
Azt beszélik, nem lesz Euro 4-es Conecto. Rá se rántsatok, 17 db már igen szép flotta, büszkék lehettek rájuk. :-) Majd vesztek ezután olyat, amilyen a központi tenderes helyközi csuklós lesz. (Ami érzésem szerint az alacsony padló miatt egyből menni is fog helyi járatba. :-))
Sziasztok, Tudtok információkat a Zala Volán beszerzéseiről- selejtezéseiről? Pl. mi lesz a zalaegerszegi telephelyen leállított rendszám nélküli IK 200-asokkal?