Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2006.08.03 0 0 44

hmmm.........

Előzmény: Alkaa (41)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.03 0 0 43
köszi.
Előzmény: Alkaa (40)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.03 0 0 42

megvan-e még?

brn-439, bsk-960, 962, ccl-725

 

továbbá: átcsoportosítgatás volt az utóbbi években, ami lentit érintette? mert "feltűnően nem láttam" pár korábbi kocsit.

Alkaa Creative Commons License 2006.08.03 0 0 41
Nem, az szentgróti.
Előzmény: Törölt nick (39)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.03 0 0 40
Azt írtam. IAB-864 2002-ben érkezett, JOP-515 pedig 2005-ben.
Előzmény: Törölt nick (38)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.03 0 0 39
a jil-562 nem a lentieké?
Előzmény: Alkaa (37)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.03 0 0 38

hülye vagyok, hát ebből egy csomót tudok:)

köszike.

 

ja, még valami: a setrák 2002-ben érkeztek? mert ugyebár a gyártévet írtad (ugye??:)

Előzmény: Alkaa (37)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.03 0 0 37
HLD-883: IK C56.42 V1, 2000. HZT-853: IK E95.41, 2002. IKE-259: IK E95.41, 2003. JDY-557: IK E94.53, 2004. Szerintem 2000 óta Lenti még ezeket kapta: HRE-727, IK E95.41, 2001; IAB-864, Setra S315GT, 1995; JIL-563, Credo EC 11, 2004; JOP-515, Setra S317GT-HD, 1999. Ennyit tudok csak. Ezeknél több új kocsit biztosan nem kaptak.
Előzmény: Törölt nick (35)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.03 0 0 36

bizony, nekem is föltűnt a csuklósok hiánya, még évekkel ezelőtt.

egy darab, valami exndk-s vagy ex-cseh kocsira emlékszem helyköziben, egerszegen.

Előzmény: Alkaa (33)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.03 0 0 35

hell!

 

kérdéseim lennének:

hld-883, jdy-557, ike-259, hzt-853: pontosan mi a típusuk, és a beszerzési évük.

jól tudom, hogy lentihez tartoznak?

 

továbbá: 2002 óta miket kapott és selejtezett lenti? (és jelenleg összesen hány kocsijuk van)

 

köszönet, ha tudja valaki...

fhd-991 Creative Commons License 2006.08.02 0 1 34

Hello Mindenki!

Egy pár kép a kicsitől a nagyig...

Alkaa Creative Commons License 2006.08.02 0 0 33
Az tény, hogy a helyközi csuklós-park kissé el lett hanyagolva az utóbbi kb. 10 évben, a Conectókig nem is érkeztek ilyen új kocsik a 200-asok óta, szóval most ezzel jelentős javulást várok. Tényleg, most jutott eszembe, a Zalánál régen nem is voltak helyközi csuklósok, legalábbis erre utal, hogy a 280.17 és 280.54 altípusok teljesen hiányoznak az állományból! Csak a 280.03-ak elterjedése segített.
Előzmény: wbaag (26)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.02 0 0 32
Csak aztán ússzuk meg a használt Conectók behozatalát is... :-) Jó, tudom, hogy nyugaton nincs olyan sok, de még ez sem lehetne kizárható alternatíva. Kár, hogy a távolsági kivitel nem terjedt el nálunk, épp az ősszel láttam Nagykanizsán egy piros überland Conectót, 1-0-1 ajtóelrendezéssel, Csáktornyáról jött. Egészen bejött.
Előzmény: lalapótló (28)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.02 0 0 31
Csepel alváz + Cummins motor, ha jól emléxem. De miért nem nézed meg Tupi lapján?
Előzmény: kovecses_a (27)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.02 0 0 30
Semmi kétség! Bár most nézem. 1993-as 260-ashoz kicsit meglep a trilex. Akkor ez is exportkivitel volt...
Előzmény: sompolyka (29)
sompolyka Creative Commons License 2006.08.02 0 0 29

Remélem, vitán felül áll, hogy ez igazi buszgyárban készült:

 

lalapótló Creative Commons License 2006.08.02 0 0 28

De a Connectókon legalább látszik, hogy igazi buszgyárban készültek, pontos tervek alapján

 

Hát ezt azért én meggondolnám a helyedben :-)))

Törökországban készültek, ami igencsak meglátszik az összeszerelés minőségen, nagyon sok baj van velük.

Bár az tény, hogy szerintem jobbak, mint a TürkMAN-ok, a Rábát meg inkább felejtsük el azzal az elgázolt első szélvédővel... :-)))

 

A németek egyébként "DEFEKTO"-nak hívják őket, ez asszem mindent elmond... :-)))

Előzmény: wbaag (26)
kovecses_a Creative Commons License 2006.08.02 0 0 27

Sziasztok!

Meg tudná nekem valaki mondani, hogy a kanizsán és egerszegen futó E94es helyisekben milyen alváz és motor van? Eddig azt hittem hogy Scania de elbizonytalanodtam....(Esetleg Alkaa?)

A választ köszi!

wbaag Creative Commons License 2006.08.02 0 0 26
Köszönöm a választ!
6 új csuklós beszerzése gondolom 6 db Ik 280 leselejtezését is jelenti egyben :-(

De a Connectókon legalább látszik, hogy igazi buszgyárban készültek, pontos tervek alapján, nem olyan kidolgozatlan a belső terük, mint pl. a (már nem gyártott) Rábáké.

Előzmény: wbaag (20)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.01 0 0 25
Azt beszélik, nem lesz Euro 4-es Conecto. Rá se rántsatok, 17 db már igen szép flotta, büszkék lehettek rájuk. :-) Majd vesztek ezután olyat, amilyen a központi tenderes helyközi csuklós lesz. (Ami érzésem szerint az alacsony padló miatt egyből menni is fog helyi járatba. :-))
Előzmény: setra415HD (24)
setra415HD Creative Commons License 2006.08.01 0 0 24

Azért erre ne vegyél mérget:-))

Előzmény: Alkaa (23)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.01 0 1 23
De Conectóból már a végzet. ;-) Utolsó szállítmány. Köszönjük, Evobus Türkiye! :-)
Előzmény: setra415HD (22)
setra415HD Creative Commons License 2006.08.01 0 0 22
És ez még csak a kezdet...:-)))
Előzmény: Alkaa (21)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.01 0 0 21
Jön 6 db csuklós Conecto igen rövid időn belül. 2 helyi, 4 helyközi.
Előzmény: wbaag (20)
wbaag Creative Commons License 2006.08.01 0 0 20
Sziasztok,
Tudtok információkat a Zala Volán beszerzéseiről- selejtezéseiről?
Pl. mi lesz a zalaegerszegi telephelyen leállított rendszám nélküli IK 200-asokkal?
T.Pisti Creative Commons License 2006.07.31 0 0 19

Őróla van nekem is. Úgy látom te is Tatabányán fotóztad :)

 

Előzmény: Törölt nick (16)
Csoki bácsi Creative Commons License 2006.07.31 0 1 18
Lássuk:Setracsoport280E94F
T.Pisti Creative Commons License 2006.07.31 0 0 17

Teszek be én is :-)

 

Előzmény: Nzsolti (7)
Kőrösi Olajos Creative Commons License 2006.07.31 0 0 15
Jó link:

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9146395
Dtomesz Creative Commons License 2006.07.31 0 0 14

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!