Mindhárom e94g forgalomban van jelenleg Kanizsán, viszont a HIY-434-et az egyik miklósfai járat sofőrjével láttam a 8-as helyijáraton, és helyette a KEZ-581 jár 4-es vagy 6-os járatként. A HEH-457-ről pedig (gondolom csak egy kis időre) lekerültek a dísztárcsák.
A sofőrje Kanizsai. Reggel előbb kezd annyival, hogy járatba kell kimennie Letenyére, este meg annyival később végez, amennyivel Kanizsára érkezik. Ha jól tudom, reggel 6 óra környékén indul Letenyéről Borsfa - Bak érintésével Zalaegerszegre, este 5 óra körül érkezik Letenyére. Napközben nem ismerem az útvonalát, de talán délelőtt Zalaegerszegről - Letenyére és vissza Zalaegerszegre kb. dél körül.
"Ő valóban nem legendás buszt lát benne, hanem azt hogy fázik a lába ebben a buszban télen." A Credo EC12-ben még jobban fázna csak megsúgom halkan. Az EAG-okna mindig is jó sofőrfűtésük volt, hála a dupla üveges oldalablakoknak.
Eredetileg Kanizsán a HBB-753 és a HZF-285 volt, amiket egyenlőre leállítottak.
Tavaly Egerszeről áttették a HBB-751-et, HBB-752-t, HEU-489-et, HEU-490-et. Elvileg az összeset leállították, de a legújabb verzió szerint a HBB-752-t és a HEU-489-et elviszik hétfőn Tatabányára.
Egy kocsi (SRD-295) van a KEZ-581 helyett Vésén; egy (SRD-297) a JRU-080 helyett Pacsán; egy (SRD-296) a KEZ-582 helyett Balatonmagyaródon.
A negyedik kocsi (SRD-294) is Kanizsán van, ami kanizsai telephelyes lett, ami Letenye és Zalaegerszeg között az LKZ-121-es Volvót pótolja. Ez a kocsi korábban Egerszeghez tartozott letenyei telephellyel, de áprilistól áttették Kanizsára a telephelyet, azóta Kanizsához tartozik.
Ha elolvastad, írják, hogy 3 van egyelőre és nem 4.
Tegnap délután ezekre a helyekre biztosan ment Kanizsáról: Balatonmagyaród, Nagybakónak, Pacsa, Pötréte, Gyékényes, Letenye, Lenti (meg persze sok település, amit közben érintett).