Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.05.28 0 0 13502

" Gondolom valahol a Szentiván-Nagykanizsa közötti szakaszra akarják becsatlakoztatni a Sármelléket, de ennek mi érteme van, azt nem tudom. "

 

Hát igen. Kíváncsi vagyok, mire alapozva sikerült ezt kiokoskodni, mert még a vasútmániás topik szintjén is hajmeresztő butaság, nemhogy egy minisztériumi szakmai anyagban.

 

A Hodoš-Egerszeg vonatok is szinte üresek, pedig annak mentén valamivel nagyobb települések vannak, és a végpontja is értelmes. Itt a megyeszékhely helyett lenne egy Balatonszentgyörgy. Maradnak a budapesti átszállók: a magasan legfrekventáltabb vasárnap esti időszakban van belőlük mennyi is? 10-15 ember talán, aki Pacsán és Sármelléken száll fel a buszokra. Meg az év két hónapjában az a pár strandoló, aki a jóval kézenfekvőbb Keszthely helyett a déli partot választa.

 

És még csak nem is az üzemeltetés a kérdés, hanem egy teljesen új infrastruktúra kiépítése annyira nulláról, hogy leülnek a mérnökök megtervezni a nyomvonalat. Egyáltalán ki adhatta ehhez bárki a nevét? LOL

 

" talán még a keszthely-héviz villamosvonal is megelőzi :) "

 

Meg az is... tartsa fel a kezét, aki szerint értelmes, mert szerintem nagyon nem az. :)

 

Buszt lényegében nem lehet vele kiváltani. Vágják szét a Sopron-Pécs, meg Győr-Nagykanizsa járatokat, hogy utazz szépen villamossal a két város között, és a végállomáson szállj át egy másik buszra, vagy mi? :) A nyomvonal általam ismert verziója meg nem érintené az elég népes Kertvárost, így ennek ellátására a lassújáratok jelentős részét is meg kellene tartani (főleg, hogy sokuk eleve tovább is megy Hévíznél).

Előzmény: MBman (13497)
M62,306 Creative Commons License 2011.05.28 0 0 13501

Persze, hogy nem ott van. Viszont a domborzati viszonyokat figyelembe véve ez tűnik a legideálisabb vonalvezetésnek. Zalabér-Batyktól már nincs messze Zalaszentiván, sőt már a sínek is megvannak :-)

Előzmény: MBman (13497)
zmagix Creative Commons License 2011.05.28 0 0 13500

Tegnap a 19h-s konvojban Ő volt aki a lenti üzemet képviselte.

Előzmény: kem0001 (13499)
kem0001 Creative Commons License 2011.05.28 0 0 13499

Üdv. A LOY-419 eredetileg mennyi idős? Ma láttam ponz a "telephelyén"Budapest táblával. Nem tudom ma volt e, vagy holnap lesz. Egyébként vizsgaidőszak van, szóval most már csak elvileg 1 busz megy Lentiből holnap. De majd kiderül

milos-007 Creative Commons License 2011.05.28 0 0 13498

 

Oszlop már nincs bent,most csak szimplán messze van a busz:D

Majd legközelebb:D

MBman Creative Commons License 2011.05.28 0 0 13497

Nem hinném. Zalaszentgrót nem a Szombathely-Zalaszentiván-Nagykanizsa vonalon van.

Gondolom valahol a Szentiván-Nagykanizsa közötti szakaszra akarják becsatlakoztatni a Sármelléket, de ennek mi érteme van, azt nem tudom. Halva született gondolat a többivel együtt, ráadásul jelenleg a 28-adik proiritás, talán még a keszthely-héviz villamosvonal is megelőzi :)

Előzmény: M62,306 (13495)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.28 0 0 13496

Zalaapátin át Pacsáig, gondolom.

 

Viszont érdemes elgondolkodniuk a nagyokos ötletelőknek, miért nincs buszjárat még csak távolról hasonlító útvonalon sem...

Előzmény: M62,306 (13495)
M62,306 Creative Commons License 2011.05.28 0 0 13495

— Sármellék kötöttpályás összeköttetésének fejlesztése, valamint az ennek a vonalnak a meghosszabbításaként a Nagykanizsa - Zalaszentiván - Szombathely (17. sz.) vasútvonalig történő pályakiépítésének vizsgálata.

Na erre kíváncsi lennék, milyen nyomvonalon :-) Gondolom nem a felszedett Sármellék - Zalaapáti - Zalacsány - Kehidakustány - Zalaszentgrót vonal visszaépítésében gondolokodnak.

Előzmény: JRX-298 (13493)
MBman Creative Commons License 2011.05.27 0 0 13494

"Közúti tömegközlekedési probléma, hogy Zalaszentgrótról közvetlenül autóbusszal sem lehet például Budapestre elutazni, csak Zalacsányban való átszállással."

 

Mekkora kamu ez a cikk :)

Előzmény: setra415HD (13492)
JRX-298 Creative Commons License 2011.05.27 0 0 13493

http://www.nif.hu/hu/hirek/Megvalosithatosagi_tanulmany_keszul_a_Balaton_vasuti_megkozelith

 

"

Megvalósíthatósági tanulmány készül a Balaton vasúti megközelíthetőségének javítására és körbejárhatóságának fejlesztésére 2011. május 25. 11:39


A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kiírta a Balaton kötöttpályás körüljárásának és megközelítésének fejlesztése keretében elvégezni szükséges munkák meghatározása, megvalósíthatósági tanulmány készítése pályázatot.

A feladat a Balaton kötöttpályás körüljárásának és megközelítésének fejlesztése keretében elvégezni szükséges munkák meghatározása, megvalósíthatósági tanulmány készítése.

A megvalósíthatósági tanulmány keretében az alábbi vasútvonalak fejlesztése vizsgálatát kell elvégezni:

— Szabadbattyán - Lepsény - Balatonszentgyörgy - Keszthely - Tapolca - Balatonfűzfő - Csajág -Szabadbattyán vonalszakasz,
— Balatonszentgyörgy - Nagykanizsa - Murakeresztúr vonalszakasz,
— Tapolca - Ukk vonalszakasz,
— Győrszabadhegy - Veszprém - Hajmáskér - Sóly-elágazás - Csajág - Lepsény vonalszakasz,
— Sóly-elágazás - Balatonfűzfő vonalszakasz,
— Fonyód - Kaposvár vonalszakasz,
— Siófok - Kaposvár vonalszakasz,
— Balatonmáriafürdő - Somogyszob vonalszakasz,
— Balatonfenyves - Csisztapuszta vonalszakasz,
— Keszthely - Hévíz kötöttpályás összeköttetés kiépítése,  ( !!!!! )
— Veszprém kötöttpályás elérhetőségének vizsgálata,
— Sármellék kötöttpályás összeköttetésének fejlesztése, valamint az ennek a vonalnak a meghosszabbításaként a Nagykanizsa - Zalaszentiván - Szombathely (17. sz.) vasútvonalig történő pályakiépítésének vizsgálata.

Az ajánlattételi határidő: 2011. július 7.
Eredményhirdetés tervezett időpontja: 2011. augusztus 5.
Szerződéskötés tervezett időpontja: 2011. augusztus 15.

"

setra415HD Creative Commons License 2011.05.27 0 0 13492
milos-007 Creative Commons License 2011.05.27 0 0 13491

Ez igaz,de szerintem az már marad a szemléig vagy a műszaki vizsgáig,ha most nyáron van neki.

 

Előzmény: M62,306 (13490)
M62,306 Creative Commons License 2011.05.27 0 0 13490

Egyelőre csak össze lett tákolva, hogy bevethető legyen. Lesz még rajta munka.

Előzmény: milos-007 (13489)
milos-007 Creative Commons License 2011.05.27 0 0 13489

Egy nagy piros pont az üzemegységnek,hogy ilyen gyorsasságal összerakták,hogy újra használható legyen.:)
Balesetmentes közlekedés kívánok minden soffőrnek és fórumozónak a megnövekedett Balatoni forgalomra tekintettel,meg minden időszakban!
Előzmény: M62,306 (13487)
FKN-692 Creative Commons License 2011.05.27 0 0 13488

Hát inkább, mert annak kultúráltabb sokkal az utastere, a Marcali sofőrök nagyon vigyáznak rá, ahhoz képest hogy hogyan érkezett ide, mára már egy elfogadható autó.

Előzmény: MBman (13485)
M62,306 Creative Commons License 2011.05.27 0 0 13487

Saját magával.

Előzmény: MBman (13483)
Balázs1 Creative Commons License 2011.05.27 0 0 13486

"A JWC-t jelenleg mivel helyettesítik?"

FKN ma kizárva, az a késő délelőtti Keszthely - Veszprém - Bp járaton van. Hét közepén még az volt a helyettesítő.

Előzmény: MBman (13483)
MBman Creative Commons License 2011.05.27 0 0 13485

A férőhely miatt mondtam a KKA-t.

Az IJL-043-nak jobban örülnél? :) Csak azt macerásabb kiváltani, mert külső telephelyes.

Előzmény: FKN-692 (13484)
FKN-692 Creative Commons License 2011.05.27 0 0 13484

Azzal az ipari hulladékkal inkább ne, köszönhető a gazdáinak :)

Előzmény: MBman (13483)
MBman Creative Commons License 2011.05.27 0 0 13483

A JWC-t jelenleg mivel helyettesítik?

Legideálisabban a KKA-val lehetne.

JRX-298 Creative Commons License 2011.05.27 0 0 13482

Nemsokkal az LJL előtt ér be a KKA. 17.15 kor az LJL még csak valahol a Becehegynél jár. (saajnos) mivel 17:00-kor indul Tapiról

Előzmény: whitehawk84 (13480)
zmagix Creative Commons License 2011.05.27 0 0 13481

Én láttam tegnap az LJL-t megjönni 10:45 küröl a Sasadira, a lehúzott első "alufóliáról" messziről megismertem.

Előzmény: whitehawk84 (13480)
whitehawk84 Creative Commons License 2011.05.27 0 0 13480

Én is láttam ma JWC-t a keszthelyi telepen, nem tudtam mire vélni; aztán nemrég olvastam itt a fórumon, h mi történt. :

Vonyarcvashegy magasságában láttam KKA 699-t, 17.10 körül (alig voltak rajta), csak nem az LJL helyett volt?  :)  bár lehet h azt csak nem vettem észre a buszon ülve.

 

milos-007 Creative Commons License 2011.05.27 0 0 13479
A saját lábán közlekedik,akkor ezek szerint nem kapott a motor akkorát.A hátsó ablakot ideiglenesen plexivel van helyetesítve.A bal hátó lámpa megvan ragasztva szalaggal és a motortérajtón olyan méter magasan horpadás látszik rajta.Kint áll a műhely elött a hátsólya a kapu fele néz.Pénteki napban nem vagyok biztos,hogy már ő fog dolgozni,de szerintem hétfő hajnalba újra lehet vele találkozni járatba.
Előzmény: FKN-692 (13477)
MBman Creative Commons License 2011.05.26 0 0 13478

Az ICE-568 is valahogy így járt 10 éve, mint most a JWC 

Csak annak jobban lebontotta a hátulját egy kamion az M7-en.

Látszik is a hátulján, hogy úgy van össze foltozva :)

Előzmény: FKN-692 (13477)
FKN-692 Creative Commons License 2011.05.26 0 0 13477

Délután 6 óra körül már láttam a telepen, a hátsó szélvédője hiányzott, viszont a hátulján lévő többi alkatrész úy tünt hogy egybe van. Gondolom egerszegen összefoltozgatták, mert minél előbb kell az autó vissza  járatra. Szerintem még egy jó 2 három munkanap hiányzik és kész lesz, sztem jövő héten szerda körül remélhetőleg már menni fog Bp-re.

Előzmény: milos-007 (13471)
pepe83 Creative Commons License 2011.05.26 0 0 13476

oké,köszike :)

Előzmény: kettőhatvanhatos (13475)
kettőhatvanhatos Creative Commons License 2011.05.26 0 0 13475

A Neoplannak nincs fordája, hiszen különjáratozik. Ma délután pl. Zalalövőn volt .

Előzmény: pepe83 (13469)
milos-007 Creative Commons License 2011.05.26 0 0 13474

Reggel amikor jött az elbéhá-hathuszonkettő volt rajta 5db utas és itt Keszthelyen meg 3-an szálltak fel

kíváncsi lennék rá,hogy milyen lehet akkor Zeg és Keszthely között a kihasználtsága

milos-007 Creative Commons License 2011.05.26 0 0 13473

az előfordulhat

az EUK fordáját nem ismerem:S

Előzmény: pepe83 (13472)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!