Keresés

Részletes keresés

MBman Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13045

"miért csak Euro III-as?"

Az hogy legalább Euro III-as, az szerinted azt jelenti, hogy csak Euro III-as? :)

Előzmény: Dragooon (13041)
zsitvica Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13044

Több napos ( 7-14 nap) külföldi utaknál rendkívül fontos a gkv. személye.

Tudása, tapasztalata, helyismerete vagy annak hiánya megduplázhatja az élményeket vagy lenullázhatja az úttól vált élményzuhatagot.

 

Egyáltalán nem ritka, hogy csoportok, ha már egyszer meg voltak elégedve egy gkv-vel ugyanazt kérik máskor is.

 

Aki pedig ilyen útra egy gkv-t idegen busszal engedne el az vagy nem normális vagy hazardőr.

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13043

" - miért csak Euro III-as? az új Setra-kban V-ös van ha jól tudom "

 

Khm... nem értek a Setrák környezetvédelmi normáihoz, de ha így van, lehet azt akarták, hogy ne legyen annyira gyanús. A 3 hetes részvételi határidő és a legközelebbi szerviz pontszámának súlya épp elég. :)

 

" - miért csak 16 hónapra szól a kiírás? "

 

Mert a kiírás a lízingszerződésre szól. Mivel gyártók, kereskedők és üzemeltetők nem foglalkoznak ilyesmivel, egy pénzügyi profilú vállalat lesz a nyertes (a Zalánál eddig mindig a CIB nyert, mert nem pályázott más). A szerződés pedig azért szól 16 hónapra, mert addig tart a finanszírozás. A lízing lejártával az eszköz véglegesen a Volán tulajdonába kerül.

Előzmény: Dragooon (13041)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13042

de jó :)

Előzmény: htibor (13040)
Dragooon Creative Commons License 2011.04.27 0 0 13041

Örömteli infó, bár azért két kérdésem lenne:

- miért csak Euro III-as? az új Setra-kban V-ös van ha jól tudom

- miért csak 16 hónapra szól a kiírás?

Előzmény: htibor (13040)
htibor Creative Commons License 2011.04.26 0 0 13040

HU-Zalaegerszeg: Buszok és távolsági buszok
2011/S 80-132315
AJÁNLATI/RÉSZVÉTELI FELHÍVÁS – EGYES ÁGAZATOKBAN

NÉV, CÍM ÉS KAPCSOLATTARTÁSI PONT(OK)
Zala Volán Közlekedési Zrt.

A szerződés vagy a közbeszerzés(ek) meghatározása/tárgya
3 db legalább Euro III. motorral szerelt, emelt sebességű használt távolsági szóló autóbusz beszerzése lízing és szállítási szerződés keretében.

Az eljárás fajtája
Tárgyalásos

Bírálati szempontok
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok
1. Ajánlati ár. Súlyszám 65
2. Környezetvédelmi és energetikai hatások a 48/2011. (III.30.) KR. szerint. Súlyszám 15
2.1. Energetikai hatás. Súlyszám 7
2.2.CO2 kibocsátás (g/km). Súlyszám 2
2.3. NOx kibocsátás (g/km). Súlyszám 2
6. 2.4. NMHC kibocsátás (g/km). Súlyszám 2
2.5. részecske kibocsátás (g/km). Súlyszám 2
3. Az Ajánlatkérő székhelyéhez legközelebbi szerviz távolsága (km). Súlyszám 10
4. Szállítási határidő a szerződéskötéstől számítva (nap). Súlyszám 10

Az ajánlattételi, illetve a részvételi határidő
13.5.2011 - 14:00

 


TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:132315-2011:TEXT:HU:HTML

gkv007 Creative Commons License 2011.04.26 0 0 13039

Szerintem mindig a legalkalmasabb buszt kellene küldeni, a fuvart mindenki úgyis a legjobb tudása szerint csinálja meg. Csodálkoznék, ha a csoport tagjait megkérdezték volna kit akarnak gkv-nak!

MBman Creative Commons License 2011.04.26 0 0 13038

Jobban jártak az FKN-el, mint bármelyik E98-al ez tény. 3-4 óránként megálltak pihenőre, el lehet végezni a WC-t.

Csak mégis meglepő, hogy a LOY-452 és az IAB-863 mellett ezt a buszt küldték ki.

Előzmény: FKN-692 (13037)
FKN-692 Creative Commons License 2011.04.26 0 0 13037

Senki sem arra gondolt, hogy az FKN-692 nem megfelelő busz, sőt egyik legmegbízhatóbb és üzembiztosabb autó a keszthelyi telepen a különjáratosok közül, csak meglepő volt, és ezt már veled is beszéltük, hogy ezt az autót csak akkor küldik ki ilyen messzire ha valami nyomós oka van! Az hogy a gkv aki az FKN-en van vagyis ez volt a kérdés tényleg kapcsolatba hozható azzal, hogy ha IK-395-ön lenne azzal is kimentetek volna Amsterdamba! Ilyen feladatra inkább IK-398 vagy más komfortfokozatú busz volt. Bár én szerintem egy Amsterdami utat simán el lehet végezni az FKN-el is mivel a WC-t az ember úgyis csak nagyon nagyon szükséghelyzetben használja, pihenő meg amúgy is van 2-3-4 óránként annyit meg egy normálember kibír! DVD-VIDEO, klíma van rajta ami teljsen elég!

Előzmény: IK-E98/20 HD (13028)
MBman Creative Commons License 2011.04.26 0 0 13036

Az LTY-al is voltak gondok, amíg egerszegen volt. Ha jól tudom, még vissza is kellett vinni Németországba egyszer.

Előzmény: pixeL29 (13034)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.26 0 0 13035

Jogos, ezt mindig elrontom. :(

 

A gyártási éve 2001.

Előzmény: pixeL29 (13034)
pixeL29 Creative Commons License 2011.04.26 0 0 13034

Hát a 2001-es év busza a Mercedes Cito (asszem), S 415HD 2002-ben volt. Kényelmes busz, de amikor anno Zegen volt a motorjára szép pénz rá lett költve (néhányan talán ismeritek a történetet)..

Előzmény: Törölt nick (13030)
MBman Creative Commons License 2011.04.26 0 0 13033

"Meglepődnétek ha tudnátok, hogy melyik ellen tiltakoztak!! "

2001-es év busza? Nem csodálkozom, nekem sem a szívem csücske."

Hülyék :) A legkényelmesebb busz, amit valaha összeraktak.

 

"De, mivel a csoport kifejezett kérése volt az eggyik gkv, és ez a gkv a "gazdája" az FKN-nek, ezért ment az a busz. Ennyi!!!!"

Ez elég érdekes dolog. Sarkított példa nagyon, de ha a csoport egy helyijáratos buszon dolgozó sofőrt kért volna, akkor elküldik egy 260-assa Amszterdamba? Persze ez így hülyeség, de értitek mire gondolok. Miért a sofőrön múlik, hogy melyik busszal

Előzmény: Törölt nick (13030)
setra415HD Creative Commons License 2011.04.26 0 0 13032

Épp a 10. születésnapján utaztál vele. :)

Előzmény: kem0001 (13031)
kem0001 Creative Commons License 2011.04.26 0 0 13031
Tegnap pont a testvérével az LTY-685-el mentem fel pestre. Szerintem elég jó kis busz. Kényelmes és ráadásul tiszta is! Amúgy hány éves ez a busz pontosan?
Előzmény: IK-E98/20 HD (13028)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.26 0 0 13030

" Meglepődnétek ha tudnátok, hogy melyik ellen tiltakoztak!! "

 

2001-es év busza? Nem csodálkozom, nekem sem a szívem csücske.

Előzmény: IK-E98/20 HD (13028)
MBman Creative Commons License 2011.04.26 0 0 13029

Nem kell felháborodni.

Csak kicsit meglepő, hogy épp azt a buszt küldték el ilyen messzire, amelyikben nincsen se WC, se semmi egyéb, miközben az 5 másikban van.

Előzmény: IK-E98/20 HD (13028)
IK-E98/20 HD Creative Commons License 2011.04.26 0 0 13028

Idefigyelj miloss-007.

Nem azért ment az FKN Amsterdam-ba, mert "csak abban fértek el". Lett még volna olyan busz amiben elférnek, pl.: "én". De, mivel a csoport kifejezett kérése volt az eggyik gkv, és ez a gkv a "gazdája" az FKN-nek, ezért ment az a busz. Ennyi!!!! Ne fikázd azt az autót. Örülj neki, hogy néha napján beleteheted a p....-ad egy ilyen kaliberű buszba!!!!!

(Különben meg a csoport teljesen megvolt elégedve az FKN által nyújtott szolgáltatással, és mondtak pédát is hogy megyik buszt nem szerették volna. Meglepődnétek ha tudnátok, hogy melyik ellen tiltakoztak!!)

Előzmény: milos-007 (13013)
archlinux Creative Commons License 2011.04.26 0 0 13027

Nézd meg, mire válaszoltam. ;-) mcg topictárs beszámolójáról van szó.

Előzmény: MBman (13026)
MBman Creative Commons License 2011.04.26 0 0 13026

"de nem hagytak ott senkit, nem vettek fel állóra senkit"

Ez ellentmond egymásnak. Most akkor otthagyták, vagy felvették állóra?

 

"(igaz, ennek egy része a Zeg-Keszthely szakaszról jött)."

Miféle Zeg-Keszthely szakasz? Talán Zeg-Kanizsa, nem?

Előzmény: archlinux (13024)
milos-007 Creative Commons License 2011.04.26 0 0 13025

Akkor gondolom megjöttek :)

Előzmény: mcg (13014)
archlinux Creative Commons License 2011.04.25 0 0 13024

Na, az első mondat végéről lefelejtettem a smiley-t (hogy ezt nem véresen komolyan írtam), tessék odaképzelni. Lehet, hogy nem most kellett volna beírnom ezt a hozzászólást, mert tény, hogy elcseszték, de nem hagytak ott senkit, nem vettek fel állóra senkit (10-ből 9 magyar volán ezt csinálta volna), akkor is, ha szép kis késés lett belőle (igaz, ennek egy része a Zeg-Keszthely szakaszról jött).

Előzmény: archlinux (13021)
MBman Creative Commons License 2011.04.25 0 0 13023

Pénteken a 19-es konvojból nem kevesebb mint 8 busz állt egyszerre a 100-as pihenőben :)

Egerszeg: ICE-568, IAB-862, LOY-419, LBH-622, HDC-844

Kanizsa: LHR-249, GWH-639, LOY-405

archlinux Creative Commons License 2011.04.25 0 0 13022

Az előző hozzászólásomnak kicsit ellentmondva ismét prezentálom a 13:30-as Zeg-Pécs járattal kapcsolatos mai élményeimet. Lassan hosszú hétvégen már arra is kell nagyobb busz/másodrész...

 

Vése községbe már kábé 8 állóval érkezett, 10 perces késéssel (mire elindultunk, a csomagkezelés miatt lett ez 15 is). Hatan szálltunk fel, ketten Böhönyéig, hárman Pécsig, és én Kaposvárig mentünk. Böhönyén hárman-négyen leszálltak, és sokan szálltak fel, több mint tizen (szorosan állva az első ajtótól a hátsóig csak böhönyeiek voltak), a busz totál tele, többször volt "húzódjunk hátrébb". Kaposváron nem vártam meg, hogy mi lett a történet vége, de ha az 1-es kocsiállásnál mindenki a mi buszunkra várt (16:00 körül indulhatott tovább, így ez egyáltalán nem biztos), akkor becsléseim szerint utaslemaradás is volt. (Az is kiderült, hogy ennyi utasnál a légkondi nem sokat ér... Én amúgy a trenddel ellentétben nem vagyok légkondi-párti.) OFF Második észrevétel, hogy a böhönyei utasmennyiség mutatja, hogy a Dél-Dunántúli volánok milyen zseniálisan megoldják a térség egyetemistáinak Pécsre szállítását. ON

 

A Zeg-Szeged gyors szokatlanul gyenge volt, pénteken is... Csak nem a menetrendek.hu-nak "köszönhetjük" már megint?

archlinux Creative Commons License 2011.04.25 0 0 13021

Somogyból távcsővel figyelve az eseményeket úgy látom, hogy Ti ott Zalában nagyon el vagytok kényeztetve. A Zala Volán sok más volánhoz képest A színvonal.

Előzmény: Törölt nick (13016)
FKN-692 Creative Commons License 2011.04.25 0 0 13020

Különjáratban már biztos! Nem rossz az az autó egyébként, még szerencse hogy nem egy levetett E95-t kaptatok! A Detroit D-50 azért odateszi magát ha kell!

Előzmény: Törölt nick (13019)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.25 0 0 13019

A HKF ment már vajon bármikor is Budapestre?

zmagix Creative Commons License 2011.04.25 0 0 13018

Zalás együttállás a Sasadin! 15:17 LBH érkezik, majd az LRT a túloldara 2 másodperc múlva.

Dragooon Creative Commons License 2011.04.25 0 0 13017

Örüljünk, de azért ha vki kicsit is belegondol, akkor egy Zalaegerszeg-Budapest vonalon nem hiszem, hogy az általános/középsulis tavaszi szünethez kellene igazítani a tanszünetes menetrendet...

Előzmény: Törölt nick (13016)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.25 0 0 13016

" Nem tudom mire számította, hosszú hétvége végén, mikor rengetegen jöttek le a Balatonhoz is, majd elég lesz 1 hosszú+ 1 rövid kocsi? "

 

Tanszünet van. Örüljünk neki, hogy ki tudtak egyáltalán állítani három buszt, és nem csak az alapjártot küldték el, mint pl. 3 éve az estin, mondván "másnap nincs iskola".

Előzmény: mcg (13015)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!