Hát a 2001-es év busza a Mercedes Cito (asszem), S 415HD 2002-ben volt. Kényelmes busz, de amikor anno Zegen volt a motorjára szép pénz rá lett költve (néhányan talán ismeritek a történetet)..
"Meglepődnétek ha tudnátok, hogy melyik ellen tiltakoztak!! "
2001-es év busza? Nem csodálkozom, nekem sem a szívem csücske."
Hülyék :) A legkényelmesebb busz, amit valaha összeraktak.
"De, mivel a csoport kifejezett kérése volt az eggyik gkv, és ez a gkv a "gazdája" az FKN-nek, ezért ment az a busz. Ennyi!!!!"
Ez elég érdekes dolog. Sarkított példa nagyon, de ha a csoport egy helyijáratos buszon dolgozó sofőrt kért volna, akkor elküldik egy 260-assa Amszterdamba? Persze ez így hülyeség, de értitek mire gondolok. Miért a sofőrön múlik, hogy melyik busszal
Tegnap pont a testvérével az LTY-685-el mentem fel pestre. Szerintem elég jó kis busz. Kényelmes és ráadásul tiszta is! Amúgy hány éves ez a busz pontosan?
Nem azért ment az FKN Amsterdam-ba, mert "csak abban fértek el". Lett még volna olyan busz amiben elférnek, pl.: "én". De, mivel a csoport kifejezett kérése volt az eggyik gkv, és ez a gkv a "gazdája" az FKN-nek, ezért ment az a busz. Ennyi!!!! Ne fikázd azt az autót. Örülj neki, hogy néha napján beleteheted a p....-ad egy ilyen kaliberű buszba!!!!!
(Különben meg a csoport teljesen megvolt elégedve az FKN által nyújtott szolgáltatással, és mondtak pédát is hogy megyik buszt nem szerették volna. Meglepődnétek ha tudnátok, hogy melyik ellen tiltakoztak!!)
Na, az első mondat végéről lefelejtettem a smiley-t (hogy ezt nem véresen komolyan írtam), tessék odaképzelni. Lehet, hogy nem most kellett volna beírnom ezt a hozzászólást, mert tény, hogy elcseszték, de nem hagytak ott senkit, nem vettek fel állóra senkit (10-ből 9 magyar volán ezt csinálta volna), akkor is, ha szép kis késés lett belőle (igaz, ennek egy része a Zeg-Keszthely szakaszról jött).
Az előző hozzászólásomnak kicsit ellentmondva ismét prezentálom a 13:30-as Zeg-Pécs járattal kapcsolatos mai élményeimet. Lassan hosszú hétvégen már arra is kell nagyobb busz/másodrész...
Vése községbe már kábé 8 állóval érkezett, 10 perces késéssel (mire elindultunk, a csomagkezelés miatt lett ez 15 is). Hatan szálltunk fel, ketten Böhönyéig, hárman Pécsig, és én Kaposvárig mentünk. Böhönyén hárman-négyen leszálltak, és sokan szálltak fel, több mint tizen (szorosan állva az első ajtótól a hátsóig csak böhönyeiek voltak), a busz totál tele, többször volt "húzódjunk hátrébb". Kaposváron nem vártam meg, hogy mi lett a történet vége, de ha az 1-es kocsiállásnál mindenki a mi buszunkra várt (16:00 körül indulhatott tovább, így ez egyáltalán nem biztos), akkor becsléseim szerint utaslemaradás is volt. (Az is kiderült, hogy ennyi utasnál a légkondi nem sokat ér... Én amúgy a trenddel ellentétben nem vagyok légkondi-párti.) OFF Második észrevétel, hogy a böhönyei utasmennyiség mutatja, hogy a Dél-Dunántúli volánok milyen zseniálisan megoldják a térség egyetemistáinak Pécsre szállítását. ON
A Zeg-Szeged gyors szokatlanul gyenge volt, pénteken is... Csak nem a menetrendek.hu-nak "köszönhetjük" már megint?
Somogyból távcsővel figyelve az eseményeket úgy látom, hogy Ti ott Zalában nagyon el vagytok kényeztetve. A Zala Volán sok más volánhoz képest A színvonal.
Különjáratban már biztos! Nem rossz az az autó egyébként, még szerencse hogy nem egy levetett E95-t kaptatok! A Detroit D-50 azért odateszi magát ha kell!
Örüljünk, de azért ha vki kicsit is belegondol, akkor egy Zalaegerszeg-Budapest vonalon nem hiszem, hogy az általános/középsulis tavaszi szünethez kellene igazítani a tanszünetes menetrendet...
" Nem tudom mire számította, hosszú hétvége végén, mikor rengetegen jöttek le a Balatonhoz is, majd elég lesz 1 hosszú+ 1 rövid kocsi? "
Tanszünet van. Örüljünk neki, hogy ki tudtak egyáltalán állítani három buszt, és nem csak az alapjártot küldték el, mint pl. 3 éve az estin, mondván "másnap nincs iskola".