Anno kaptunk olyan 3 éves kocsit mely nullkilométeres korától 3 éven át bosnyák vendégmunkásokat hordott Hamburgba.
Heti kettő kunkorral.
Háááááát.
Volt rajta mit gépészkedni is, meg különösen a kárpitosok anyáztak sokat mire olyan állapotba hozták a kocsit, hogy beállhatott a Budapest - L'lorett de Mar fordába.
Szerdán a reggeli ZVR 102-es pesti járat szépen megtelt, 1-2 szabad hely volt csak. Érkezés pontosan, semmi késés. Szeretem azt a buszt, főleg az ülések közti nagy távolság miatt. Meg amúgy is. B-)
Még aznap du le Pécsre (Szekszárdig M6-on -frankó volt, 1 óra 55 perces menetidő, onnéttól viszont szokásos zötyögés :s), este épp láttam kikanyarodni a 18.30-kor induló ZVR 100-t. (Pécs-Zeg) :)
Pécsett ma du. szokásos HDC 517es (15.00-kor induló Pécs-NK járat), szépen megpakolva diákokkal (nem csoda, pénteki nap), JKM 774-es (16.30as Pécs-Khely) Volvo is ott figyelt az buszpálya udvaron.
Ezek szerint nem újak, ezek a Van Hool talicskák. Kíváncsi lennék, hány évesek, gondolom nem 4-5, ha már felújításra szorultak.
Az első pillanattól kezdve gyanusak voltak egyébként, mert nem teljesen egyformák (első index, dísztárcsák, lámpák közötti rész). Az Áipli 2007-ben forgalomba helyezett két új Irizarja egyforma volt, mint két tojás (pl FLN-441 és 442).
Igazad van, lehagytam a hozzászólás elejéről, hogy a Budapestről Zalába induló járatokat írtam fel, így lett volna teljesen egyértelmű. De M62,306 kolléga pontosított. :)
Egy busz végzi a 7:00 Bp-ről Zegre, vissza 15:40-kor járatpárt.
A két kanizsai járatpárt (7:00 Kanizsára, vissza 11:40 és 12:00 Kanizsára, vissza 16:40) és a maradék zegi járatpárt (17:00 Zegre, vissza másnap 6:40) pedig két busszal meg lehet csinálni:
Busz 1, 1. nap: 7:00 Bp - Nk; 11:40 Nk - Bp; 17:00 Bp - Zeg
Busz 1, 2. nap: 6:40 Zeg - Bp; 12:00 Bp - Nk; 16:40 Nk - Bp
Most végiggondolva mégsem jó amit leírtam! Akkor most hogy is van ez? :) Azért a leírásodon sem egyszerű kiigazodni, hogy nem derül belőle ki sok minden, bocsi!