" Jól el lesz kerülve a belváros. Távolsági forgalom még okés, de a Hévízi elővárosi járatnak azért érintenie kéne. "
A Bercsényi nincs azért olyan vészesen messze a központtól.
Befelé egyébént is nagyon kevesen járnak rosszul, lévén a főbb belvárosi úticélok (piac, gimnázium, Sétáló utca, színház, polgármesteri hivatal) kb. egyforma távolságra vannak a Bercsényitől és a Sörház utcától. A Fő téri buszpályaudvart ugye eddig sem érintették a helyközi járatok.
Nagyobb problémának érzem, hogy mondjuk a Martinovics utcai lakótelepról hogyan jutsz el Hévízre? Negyed óra buszozásért fél óra gyaloglás... hogy a Zámor térséget ne is említsem, ami nyáron tele van turistákkal.
A Szent Miklós utca bevonása viszont sokaknak jól fog jönni, mivel ott van a közelben 2 középiskola rengeteg bejáró diákkal, amik eddig igencsak kiestek a közösségi közlekedés útvonalából.
Szóval vannak itt nagyobb problémák is, mint hogy a piacra igyekvő hévíziek ezentúl 5 perccel többet fognak sétálni az egyik irányban. Egy turistákra építő város fő terén 2011-ben egyébként sincs semmi keresnivalója egy otromba buszpályaudvarnak. :)
Az utóbbi időben nem emlékszem, hogy lenne a 229-en Eurolines felirat. Ugyanolyan fehér, mint a 216, ugyanolyan VB logóval.
Egyébként ha már a VB zalaegerszegi járatai felmerültek, még a tél elején többször ment (ha jól emlékszem, a Travergos fordában is) E99-es Ikarus Zalaegerszegre. Volt Irizar+E99 kombináció is, esti járaton.
Nem a 216-os a hófehér Travego, 229-es pedig az, amelyik Eurolines felirat van? A hófehérrel utaztam párszor még tavaly év vége környékén. (Bp-Khely oda-vissza irányban) A sofőr pedig egy fiatalabb csávó volt, napszemüvegben feszítve. :)