Nem tudom átmeneti, vagy végleges az 1 busz, de szerintem pazarlás oda 2 busz. JOP-515-öt kellene oda rakni, vagy valami normális nagy távolsági buszt, és meg is telne Zalaegerszegig. Ott meg úgy is páran leszálnak. ZVR egyébként is alig telik meg vasárnap
Állítólag 2 hete már csak egy. Múlt vasárnap csak az IAB ment Szilvágy felé, nem volt 2. busz. Nem kell szerintem mondani, hogy mennyire nem oda való az a busz... Ráadásul 185 cm-el elég kényelmetlen.
Én sokszor visszasírom a jó kis IK260,280,stb szériát,mert azoknak a kocsiknak van egy fillingje,amit csak az érez át aki egyszer is utazott ilyen magyar ipar gyöngyszemével.
Múlthéten mikor Zalaegerszegen voltam kórházban műtéten pont nézelődtem ki az ablakon és mondom is magamban,hogy ismerem én ezt a hangot....és előbukkan a házak között egy IK280-as ráncajtós busz.Nagyon jó élmény volt látni és hallani újra ilyen kocsit dolgozni 2év után,mert ritkán járok Egerszeg fele:)
Így van ahogy leírtad, most már az egymást követő második hétfő, hogy a dupla forduló nem az LBH volt. Lehetséges a keddi szemlézés és karbantartás tolódott át így. Korábbi hónapokban szerdai napokon volt ilyen néhány alkalommal, de ma 11h-kor már az LBH ment haza.
De lehet csupán csak a sofőrök közötti csere-bere ami történt.
Irigyellek. :) De ha már Pestre kell ingázni, akkor a JWC egy álom a többi, nálunk megálló buszhoz képest. :) Itt már néhány plusz ülőhely is számít, és ebben "nagykirály" a 319-es Setra. :)
Érdekes, én pedig kétszer-háromszor utaztam JWC-helyettesítővel, és akkor a 415HD volt (IAB-863, ha jól emlékszem?). Az a fajta, amelyiknek a "Coach of the Year" festése van. :) De ezek szerint ez volt a rendkívüli. Annak, aki ült, talán kényelmesebb lehetett, mi ezeken a napokon pórul jártunk. :)
Lefelé különösen akkor laza az első szakasz, amikor másodrészt is kap a JWC. Előfordult már E95-ös és E98-as gép is, több alkalommal. Talán egyszer még az FKN is besegített, de erre nem emlékszem pontosan. Fehérvártól tényleg húzós.
Más: Ma az LRT fordájában megint nem "ő" közlekedett, de még csak nem is az LBH. Ma ZVR-103 volt a soros a 11.40-kor Zalaegerszegről induló járaton.
Nekem erról csak annyi a hozzászolásom, hogy minek??! Az lehet, hogy a helyijáratokon vagy kisebb távolságon a civakodási ügyben segit, de szerintem egy Zeg-Bp járatra, vagy ilyen távolságira szerintem felesleges..... Amúgy meg szerintem az még plusz költség lenne és ebböl bevétel nem fog jönni.
Ami JWC 940-et illeti, Fehérvár és Veszprém között valóban sokan felszállnak (Várpalotán is), aztán Veszprémben sokan leszállnak, volt mikor majdnem üres volt, viszont felszáll sok tapolcai, így ismét szinte megtelik a 3 tengelyes. :) Tapolcától aztán már nincsenek sokan, hiszen szinte egy időben megérkezik a Veszprém - Keszthely járat is (ami Várvölgy felé közlekedik).
Reggel is mentem már párszor a 940-es bombázóval, Keszthely-Tapolca között 1-2 utas, aztán Tapolcán felszállnak páran és Veszprémig van hogy többé-kevésbé megtelik a busz. Mellesleg szerintem teljesen megfelel arra a járatra ez a busz. Kényelmes, elférnek a lábaim stb. :))