Sziasztok! Nekem egy Renault 19esem van, 92es, 1.7es benzines, most 267 ezer km van benne. Semmi baja, húz, mint egy mozdony. 200 ezer km-nél nagyjavítás volt rajta, még németországban, új hengerfej, váltó, futómú felújítás. Pozitívan csalódtam a Renault-ban, nagyon szeretem. :)
Sajnos nem sok jo nez ki neked, a nem valos km-re az elozo tulaj is szettarhatja a kezet, hogy nala ennyi volt. Meg ha par napos lenne a vetel, esetleg lenne eselyed, de fel ev alatt akar te is okozhattad a motorhibat...
szakvelemeny igy sztem kidobott penz.
Egyebkent a topikhoz^^volt egy autom, a sok kozul, beletettem 200e km-t, majd 4 ev alatt, s amikor eladtam,akkor meg kifogastalan volt a motorja, pedig megannyi lehetett benne^^, a kov tulaj 3 honap alatt kinyirta, okadta a fustot,(lattak tobben), sima 2.0D Audi 100 volt, s 160-170nel hajtotta.(utana ossze is torte). Ne vedd magadra.))
sajnos nem találtam alkalmas topikot, így itt kérdezek:
mi a teendő akkor, ha a km óra állás nem a valóságot fedi és erre rá is jöttem. Ami még súlyosbítja a dolgot, hogy ez motorhibával is jár. Fél éve vettem az autót. A jövőbeni javításokhoz kell szakértői vélemény ha esetleg perre menne a dolog?
előre is köszi,
illetve ha OFF voltam és van ilyen topik megköszönném a linkjét,
tök véletlenül vettem észre most ezt a topikot, de látom, hogy éppen egy éve írtam ide. elég keveset vezettem 1 év alatt: 66500-ra módosult a számláló állása. ez alig 10e km/év.
'93 Ford Mondeo 1.6 16V 260e km Az utóbbi években eléggé takaréklángon van használva (amolyan másodautó, keveset fut), a 200e kb. az első 5 évben került bele. Motorikusan még semmi baja, olajat nem eszi - tény, hogy nem egy túlhúzott sportgép :) Futóművileg megfáradt, kinéz egy felújítás (szilentblokkok, stabilizátor rudak, lengéscsillapítók). Kedvelem, bár olykor idegesít, hogy a gázpedálra odalépve meditálni kezd, nem pedig gyorsítani :)
SMART cdi 279996 km-nél lett az enyém, kupplung hibája volt, amúgy az autó hibátlannak volt mondható (a belső téren kívül). Ja, ebben egy 800 dízel moci van (aki esetleg nem vágná :-)))
Azért kíváncsi lennék, egy 500+ ezer km-ernél többet futott motorra, ha szétszednék, milyen kopások lennének benne. Vagy hogy milyen kompresszió van még a hengerekbe a gyári értékhez képest. Meg mennyire zárnak a szelepek ekkora futás után. Meg az olajfogyasztásra+füstölésre.