Azt írtad, hogy "a járművezetők felé már kommunikálták az időpontontot"... Na most az, hogy "rövid időn belül", az nem "időpont", ráadásul én se kaptam ilyen e-mailt, meg most így ahogy hirtelen 1-2 embert megkérdeztem, ők se, szóval nem tudom miféle kommunikáció lehetett ez. De mindegy is, mert ha aktuálissá válik, úgyis közölve lesz majd tényleg mindenkivel.
Eddig szabálytalanul szálltak fel hátul, ezután szabályosan fognak, amúgy a kutyát nem érdekelte. Tényleg hatalmas "szopás" volt...
Amúgy meg Vitézy javasolta több vonalon is, amik amúgy a fent említettekhez hasonlóan (még) BKV-s üzemeltetésűek, tehát ehhez az arrivának nem sok köze volt.
Ez nagyon igaz mindent eltudnak intézni: lásd az első ajtozást Csepel után a leendő vonalán is sikeres részbe meg lett szüntve az 105/210 -esen. Amivel sz@ptak évekig a BKV sok és utasok ,mert nem engedte megszűntetni a BKK.
110/112 csuklósítása a tábla alapján tervben van vagy elírás?
Nem elírás, még lehet idén megvalósul. Nyitnak a ZVK irodaházai és a Dürer is. Elég komoly löketet kap majd az amúgy is zsúfolt Thököly-Rákóczi tengely, aminek kiszolgálására elengedhetetlen a 110-112 csuklósítása. Másfelől +28 csuklós forgalmi érkezik, azokat el kell "szórni" valahová :)
Jelenleg a belvárost átszelő Budapest egyik legfőbb szólóval kiadott vonalcsoportján a 105/210 járatokon van roncsderbi Modulók által a hét mindennapján a 110/112 mellett. Nincs olyan nap, hogy ne lenne műszaki okokból menetkimaradás/csere. Nem is értem, hogy egy ilyen frekventált és fontos belvárosi vonalcsoportra hogyan lehet ezeket kiadni, de ez inkább a megrendelő hanyagsága. Akárhogy nézzük a 141-esen vagy 150-esen kevesebb vizet fognak majd zavarni, mint most. Valódi jó lét akkor jön el, ha ezeket kivonják végre.
110/112 csuklósítása a tábla alapján tervben van vagy elírás?
Van egy onnan gyanúm, hogy mire ez a lista valóság lesz addig sok átrendeződés lesz még. Kezdve például azzal, hogy lejár az NTM Modulok szerződése. Remélhetőleg nem is tervezik őket megtartani utána, hanem jön helyettük opciós Conecto.
Ízlések és pofonok. :) De azért ne már, nekem nem mindegy, hogy megdöglök rajta nyáron, vagy van klíma (azért a NAY/PDN-eken, ha nem is tökéletesen, de 10-ből 9 kocsin megy a klíma), télen jó a fűtése, vagy az Ikarusos időket idézve hideg van és az ablakokon nem lehet kilátni a párától, retkesek az ülések, a padló millió helyen toldozva, foltozva, nyeklik-nyaklik, rángat a váltó. Mert ez az utóbbi pár dolog a modulok nagy részét pontosan jellemzi. Direkt kerülöm őket, amikor tehetem, de amikor ritkán kifogom őket, mindig ilyen tapasztalataim vannak és az öregedéssel ráadásul egyre rosszabbak. Az új Conecto sem a kedvencem, de azért azok utasként teljesen vállalhatóak. Az öreg Citarok Óbudán meg kifejezetten felüdülés azokhoz képest. Sőt, igazándiból nem tudok rosszabbat mondani Bp-n a Modulóknál... Talán a Karsan.
Nekem utasként Budapesten a MAN NAY-PDN-SGY sorozata most "A busz", nehezen tudom elfogadni hogy nem addig maradnak velünk amíg szét nem rohadnak mint anno az Ikarusok, hanem el fognak köszönni. Ilyen tekintetben úgy állok hozzá, olyan jó sose lesz mint most, de éppen ezért kevésbé is érdekel, mi lesz helyette. Amíg nem lesz jelentősen több járatkimaradás miattuk, addig nekem a szóló Modulo is tökéletesen megfelelő. :)
Egyébként, ez utóbbiaknak olyan vonalakon lenne jó helye, ahol nem szükséges annyira a fordulékonyság, illetve vannak zsúfoltabb szakaszaik, ahol a szellősebb belső kialakítás előny. 114-213-214,150 nálam egyértelmű, és akkor az 58-250-esre mehet valami Mercedes. Bár ez itt már off.
Modulo,kisvolvo roncsderi,napi 67 kocsicserével.Fantasztikus lesz.A 110/112 meg a 8e hegyitekergős járatok mentén nagyon fontos emberek lakhatnak hogy oda mindig új,vagy jó kocsit tesznek?De a fontosemberek sofőrös mercivel járnak.Valami befolyásos középkáder lehet akkor az ok.