Keresés

Részletes keresés

08-73 Creative Commons License 15 órája 0 0 18705

Mondjuk a menetrend kirakására még maradt 2 nap szombatig. :P 

Előzmény: 18-09 (18704)
18-09 Creative Commons License 1 napja 0 2 18704

Július 19-től ez már így is lesz. 

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (18696)
torqmatic Creative Commons License 1 napja 0 0 18703

Azt írtad, hogy "a járművezetők felé már kommunikálták az időpontontot"... Na most az, hogy "rövid időn belül", az nem "időpont", ráadásul én se kaptam ilyen e-mailt, meg most így ahogy hirtelen 1-2 embert megkérdeztem, ők se, szóval nem tudom miféle kommunikáció lehetett ez. De mindegy is, mert ha aktuálissá válik, úgyis közölve lesz majd tényleg mindenkivel.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (18702)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 1 napja 0 0 18702

Céges emailt kaptak róla, hogy rövid időn belül meg fog szűnni tavasztól őszig.

Előzmény: torqmatic (18701)
torqmatic Creative Commons License 2 napja -1 0 18701

Hol, a dohányzóban? :D

 

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (18700)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 5 napja 0 2 18700

A járművezetők felé már kommunikáltak időpontot, úgyhogy ez erősen már eldöntöttnek tűnik.

Előzmény: torqmatic (18699)
torqmatic Creative Commons License 5 napja -4 1 18699

Be lesz harangozva, ha majd elfogadja a közgyűlés, nem egy fórum-hozzászólásban fogják kikommunikálni, nyugi...

Előzmény: 08-73 (18697)
torqmatic Creative Commons License 5 napja -1 3 18698

Eddig szabálytalanul szálltak fel hátul, ezután szabályosan fognak, amúgy a kutyát nem érdekelte. Tényleg hatalmas "szopás" volt...

Amúgy meg Vitézy javasolta több vonalon is, amik amúgy a fent említettekhez hasonlóan (még) BKV-s üzemeltetésűek, tehát ehhez az arrivának nem sok köze volt.

Előzmény: exvérmezö15 (18695)
08-73 Creative Commons License 5 napja 0 0 18697

"mégis meg fog szűnni az év nagyon részére az elsőajtózás"

 

Mikortól?

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (18696)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 6 napja 0 7 18696

A 26-osra nem megy az Arriva mégis meg fog szűnni az év nagyon részére az elsőajtózás úgyhogy ez megint nem nyert.

Előzmény: exvérmezö15 (18695)
exvérmezö15 Creative Commons License 6 napja -10 4 18695

Ez nagyon igaz mindent eltudnak intézni: lásd az első ajtozást Csepel után a leendő vonalán is sikeres részbe meg lett szüntve az 105/210 -esen. Amivel sz@ptak évekig a BKV sok és utasok ,mert nem engedte megszűntetni a BKK.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (18690)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 6 napja 0 2 18694

A 110/112 esetében is jócskán fognak költeni, hogy járható legyen stabilan csuklóssal.

Előzmény: tumikas (18693)
tumikas Creative Commons License 6 napja 0 0 18693

Pontosan úgy ahogy leírod, centizgetve. 

 

@182-184 téma

Előbbi csuklósítása már többször előkerült, infra oldalon kellene rá költeni bőven, így off.

Előzmény: Zugbegleiter (18689)
18-09 Creative Commons License 6 napja 0 1 18692

A csuklósítás folyamatosan téma, úgy tudom. Illetve az egész 182-182A-184-282E-284E alkotta csoport felülvizsgálata. 

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (18686)
18-09 Creative Commons License 6 napja 0 0 18691

Mire gondolsz? 

Előzmény: Zugbegleiter (18689)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 6 napja 0 2 18690

Minden bizonnyal úgy, ahogy a városban nagyon sok helyen itt is megcsinálják majd azokat a korrekciókat amiket a BKV számára sosem sikerül.

Előzmény: Zugbegleiter (18689)
Zugbegleiter Creative Commons License 6 napja 0 1 18689

ÉS hogy akarnak csuklóssal megfordulni és félreállni a Rákospatak utcai végállomáson? Szólóval is centizgetve lehet bejutni és beállni oda.

 

Előzmény: 18-09 (18685)
Emrex Creative Commons License 6 napja 0 0 18688

A most pluszba jövő háromajtós MAN csuklós pont jó lett volna a peronhossz problémák miatt is.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (18686)
nemeza Creative Commons License 2025.07.10 0 0 18687

Vidékre jó lesz. Csak nem mindegy, hogy 2-5 vagy 20-60perc lyuk lesz a követésben..

Előzmény: beni19 (18684)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2025.07.10 0 1 18686

Kár, hogy a 182/184/282/284 megint kimarad belőle.

Előzmény: 18-09 (18685)
18-09 Creative Commons License 2025.07.09 0 5 18685

110/112 csuklósítása a tábla alapján tervben van vagy elírás?

 

Nem elírás, még lehet idén megvalósul. Nyitnak a ZVK irodaházai és a Dürer is. Elég komoly löketet kap majd az amúgy is zsúfolt Thököly-Rákóczi tengely, aminek kiszolgálására elengedhetetlen a 110-112 csuklósítása. Másfelől +28 csuklós forgalmi érkezik, azokat el kell "szórni" valahová :)

Előzmény: beni19 (18684)
beni19 Creative Commons License 2025.07.09 0 4 18684

Jelenleg a belvárost átszelő Budapest egyik legfőbb szólóval kiadott vonalcsoportján a 105/210 járatokon van roncsderbi Modulók által a hét mindennapján a 110/112 mellett. Nincs olyan nap, hogy ne lenne műszaki okokból menetkimaradás/csere. Nem is értem, hogy egy ilyen frekventált és fontos belvárosi vonalcsoportra hogyan lehet ezeket kiadni, de ez inkább a megrendelő hanyagsága. Akárhogy nézzük a 141-esen vagy 150-esen kevesebb vizet fognak majd zavarni, mint most. Valódi jó lét akkor jön el, ha ezeket kivonják végre. 

 

110/112 csuklósítása a tábla alapján tervben van vagy elírás? 

Előzmény: bz79 (18677)
tumikas Creative Commons License 2025.07.09 0 0 18683

Annyira sok idő nincsen már addig, nagyon komoly változások nem lesznek.

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (18681)
diamond way Creative Commons License 2025.07.09 -2 2 18682

Haver vezetése lett Hegyvidéknek!

Előzmény: bz79 (18677)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2025.07.09 0 2 18681

Van egy onnan gyanúm, hogy mire ez a lista valóság lesz addig sok átrendeződés lesz még. Kezdve például azzal, hogy lejár az NTM Modulok szerződése. Remélhetőleg nem is tervezik őket megtartani utána, hanem jön helyettük opciós Conecto.

Előzmény: bpi-211 (18680)
bpi-211 Creative Commons License 2025.07.09 0 1 18680

Ízlések és pofonok. :) De azért ne már, nekem nem mindegy, hogy megdöglök rajta nyáron, vagy van klíma (azért a NAY/PDN-eken, ha nem is tökéletesen, de 10-ből 9 kocsin megy a klíma), télen jó a fűtése, vagy az Ikarusos időket idézve hideg van és az ablakokon nem lehet kilátni a párától, retkesek az ülések, a padló millió helyen toldozva, foltozva, nyeklik-nyaklik, rángat a váltó. Mert ez az utóbbi pár dolog a modulok nagy részét pontosan jellemzi. Direkt kerülöm őket, amikor tehetem, de amikor ritkán kifogom őket, mindig ilyen tapasztalataim vannak és az öregedéssel ráadásul egyre rosszabbak. Az új Conecto sem a kedvencem, de azért azok utasként teljesen vállalhatóak. Az öreg Citarok Óbudán meg kifejezetten felüdülés azokhoz képest. Sőt, igazándiból nem tudok rosszabbat mondani Bp-n a Modulóknál... Talán a Karsan.

Előzmény: timetable (18679)
timetable Creative Commons License 2025.07.09 0 6 18679

Nem látom ennyire tragikusnak a dolgot.

 

Nekem utasként Budapesten a MAN NAY-PDN-SGY sorozata most "A busz", nehezen tudom elfogadni hogy nem addig maradnak velünk amíg szét nem rohadnak mint anno az Ikarusok, hanem el fognak köszönni. Ilyen tekintetben úgy állok hozzá, olyan jó sose lesz mint most, de éppen ezért kevésbé is érdekel, mi lesz helyette. Amíg nem lesz jelentősen több járatkimaradás miattuk, addig nekem a szóló Modulo is tökéletesen megfelelő. :)

 

Egyébként, ez utóbbiaknak olyan vonalakon lenne jó helye, ahol nem szükséges annyira a fordulékonyság, illetve vannak zsúfoltabb szakaszaik, ahol a szellősebb belső kialakítás előny. 114-213-214,150 nálam egyértelmű, és akkor az 58-250-esre mehet valami Mercedes. Bár ez itt már off. 

 

 

Előzmény: bpi-211 (18675)
IAtilla Creative Commons License 2025.07.09 -1 6 18678

Nem talált. A 110/112-es jelentős részben Modulóval van kiadva.

Előzmény: bz79 (18677)
bz79 Creative Commons License 2025.07.09 -4 1 18677

Modulo,kisvolvo roncsderi,napi 67 kocsicserével.Fantasztikus lesz.A 110/112 meg a 8e hegyitekergős járatok mentén nagyon fontos emberek lakhatnak hogy oda mindig új,vagy jó kocsit tesznek?De a fontosemberek sofőrös mercivel járnak.Valami befolyásos középkáder lehet akkor az ok.

Előzmény: laszlo86 (18673)
Caladee Creative Commons License 2025.07.09 0 0 18676

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!