Sziasztok , F15 X5-ben ki tudom cserélni az üléseket teljesen elektromosra nagyobb átalakítás nélkül , úgy , hogy jelenleg félig elektromos van benne?( előre -hátra manuális)
pici nyomvájúk is nagyon megvezetik. Tudom, hogy nagy kerék van rajta, de nem túlzás, ha azt mondom, hogy olyan vezetni, mint egy L60-as IFA teherautót, amiben be vannak rohadva a függő csapszegek és a nehéz kormányzás miatt nehéz az úton tartani.
nem akarom elhinni, hogy ez ilyen rossz lenne gyárilag…..
felemelve nem látni semmit, körbe pajszeroztuk, de nagyon picit a 4db első lengőkar mozdult meg, csak minimálisan, szívem szerint nem kellett volna cserélni, de mivel minden más feszes ezért, gyári alkatrésszel cseréltünk, nehogy utánna az legyen a hiba, hogy nem a gyári minőségű. 2db első kerék csapágyat is cseréltünk, ha már szétszedtük.
Tehát minden jónak tűnik, költöttem is rá, mégsem változott semmi.
Valaki járt-e már így, hogy nem lehetett látni semmit, de valahol Valami elkopott, és amiatt nem lehet az autót könnyedén az úton tartani? Lehet-e valami elbújt alkatrész valahol, amit nem lehet egyből látni?
Eladó egy Dension Gateway Lite BT (BMW, 40 Pin) Bluetooth kihangosító és iPod, USB, Aux illesztő. A Gateway Lite BT Virtuális CD-tárként megjelenő, integrált, digitális médialejátszó és telefon kihangosító adapter, Bluetooth A2DP technológiával. Kéznélküli telefonkihangosítás és Bluetooth-on keresztüli sztereo zenelejátszás. ár 28000 Ft
A 2009-es E70-em vezetőoldali visszapillantó tükre "amerikai" típusú, közelebb mutatja a dolgokat mint amilyenek valójában. A jobboldali a megszokott. Nagyon zavaró. Ez normális, ilyen mindegyik? Amerikában gyártott, európai specifikációval, hot climate version.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni/kérdeznék . E53 2003-as facelift előttihez milyen márkájú hátsó légrugót ajánlanátok? vagy esetleg a légrúgó kiváltásáról van e valakinek tapasztalata, illetve , hogy mi kell hozzá?
kérdésem lenne x5 e53 2006-os olyat produkál,3.0d hogy az üzemanyag kb 40litert tankoltam bele majdnem üresre,szépen beállt kb.felire de azóta 20liternek kellene lenni benne de a mutató még mindig félig van,néha mozdul kisebb nagyobbat feljebb-lejebb de vissza középre bevanállva.
Szint érzékelők kivéve működnek ellenállás viszonylatra.
Ha a gyújtást elveszem szépen le megy a mutató nullára.Már nem tudom.
Szia! Segits kérlek. Fejegységet cseréltem. Android 10-es, szép, viszont nem tudom beállitani az órát,... nem tudom bekapcsolni az állófűtést. Mit kell csinálnom?
Sziasztok! Nemrég vásároltunk egy x5 2015-ös 2literes 218-LE autót, és egy érdekes dologra lettem figyelmes, mégpedig hogy az olajhőfok egyszerre elkezd emelkedni szinte az elindulás után. Kb. 5km megtétele után már üzemi hőmérsékletet mutat. (90fok) Az autóban 62ezer km van és 3x volt olajcserén, "nagynevű" magyar szalonban. Esetleg valaki észlelte már ezt a "problémát"? Mindezt leszámítva az autó tökéletesen működik, bírja tartósan az autópálya tempót is (160-180), motorhangja normális. Válaszokat előre is köszönöm. Üdv.
2011 35D van. Csak egy ötlet. Reset a TMP-t. Tire pressure monitor-t, a gumi nyomásellenőrzőt (is). A szerelőm említette, hogy az is ad információt a számítógépnek, ami alapján segíti a stabilitást.
BMW X5 E53 3.0D (2006) esetében az alábbi probléma merült föl.
Hátsó csapágyakat cseréltek és utána és azóta is jeladó hibát produkál. Jeladó kábelt cseréltük (gyári), eredmény nulla. A probléma menet közben jelentkezik kb. 40 és 100 km/h-s tempónál, folyamatos haladás mellett. Ilyenkor a 4x4, a fék és az ABS lámpa kezd világítani sárgán, "DSC inactive" felirat kíséretében.
Kivéve ha olasz, mint enyém, 2006.04 havi és extralistán: S8S5A Deleted Diesel Particulate Filter
Így viszont euro3-as. /honosítás frsz.-ig súrolja a 400ezret/
Egyébként ez is fl manual 6seb. A váltó a ZF legerősebb manualja ami létezik, 600nm-et tud, még F10 50i és M5 is ezt kapta. Az már más kérdés, hogy automata után valóban kicsit fasz na :) De hát ez kell a népnek. Enni nem eszik, az vicc valóban.