Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

reszelozsir Creative Commons License 2024.02.12 0 1 26286

Több cikkben volt már szó az EU-n belüli szigorításokról, hogy meddig lehet a belsőégésű motorokkal számolni akár az új értékesítésben, akár a meglévő állomány használatában. Utóbbival kapcsolatban több ország/régió/város saját hatáskörben még szigorúbb szabályozások fontolgat, amivel jelentősen korlátozná a használatukat. Gondolom a múzeális minősítés egyfajta védelmet is jelenthet ezek ellen a jövőbe, de rengeteg a hobbi célú autó, ahol nincs pénz/akarat/műszaki tartalom a FIVA minősítéshez. Ennek fényében én is elgondolkoztam, hogy érdemes-e rengeteg pénzt ölni a felújításokba, és még akkor sem lesz OT képes egyik autó sem, mert vagy nem tetszik az az állapota ('82-es 120L-ből lett LS), vagy a műszaki tartalma nem állítható vissza hivatalosan/rentábilsan (135GL gyári blokk tönkrement, orros 136-os motor lett belepapírozva anno), vagy maradjon az állagmegóvás és használom őket, míg bírom és ha beüt a sz@r, akkor majd improvizálunk. Persze az is kérdés, hogy ezek a 2030-35 körüli tervezett dátumok meddig fognak kitolódni. Itt most nem szeretnék a politikai és etikai szálakba belebonyolódni, hogy a klímavédlem miatt miért a kisfogysztókat ütik megint, miért nem azokat, akiknek a karbonlábnyoma a yetiével vetekszik.

Nem célom a pánikkeltés és rémhír terjesztés, csak elgondolkodtam a szembejövő híreken és célokon, illetve hogy az hogyan viszonyul a hobbinkhoz.

Előzmény: Köny (26285)
Köny Creative Commons License 2024.02.12 0 0 26285

"belengetett korlátozás ténnyé válik" - mire gondolsz? Bár tény és való, hogy egyre macerásabb levizsgáztatni ezeket a régi vasakat, főleg, ahol fafejű banda dolgozik, 2 évente ez egy stresszfaktor sajnos.

Előzmény: reszelozsir (26284)
reszelozsir Creative Commons License 2024.02.12 0 0 26284

Vagy egyszerűen kell a pénz, esetleg amin én is sokszor agyalok, hogy meddig hagyják még, hogy használjuk őket és mikor jön el az idő, hogy a sok belengetett korlátozás ténnyé válik, mert sanszos hogy akkor elkezdenek zuhanni az árak.

Előzmény: Köny (26283)
csirke
Köny Creative Commons License 2024.02.11 0 0 26283

Van itt választék bőven. Érdekes, hogy egyszerre mennyi jónak tűnő kocsi van a piacon, talán úgy érzik, hogy a jelenlegi árszinvonal közelít a csúcshoz vagy már talán ott is van?

Bullcsepel Creative Commons License 2024.02.09 0 2 26282
Bullcsepel Creative Commons License 2024.02.02 0 2 26281
Bullcsepel Creative Commons License 2024.02.02 0 2 26280
K.G.24 Creative Commons License 2024.01.23 0 0 26279

Te is voltál azon a fórumon, emlékszem.

Előzmény: Köny (26277)
K.G.24 Creative Commons License 2024.01.23 0 0 26278

Nem találok róla fotókat. Most néztem vissza a régi nick nevemnél. Skoda tuning fórumban voltam. 

Előzmény: Köny (26277)
csirke
Köny Creative Commons License 2024.01.23 0 0 26277

Van róla fényképed? Köszi.

Előzmény: K.G.24 (26276)
K.G.24 Creative Commons License 2024.01.23 0 0 26276

Nekem a coupen kívül, volt egy 130-as Skodim is. Azt anno üres kasznira szedtem, teljesen fel volt újjítva, festésen kívül, mindent én csináltam. Még az alumínium tuskók is ki lettek cserélve a hátsó lengőkarban. Imádtam télen menni vele. A sok hátsókerekes BMW-t, Mercit parton felfelé, simán lehetett verni. Ha megálltál is vele, megrázta a farát induláskor, aztán hagy szóljon..... :)

EN-EL Creative Commons License 2024.01.21 0 0 26275

Ismét el tudnék viselni egy ilyen GLS-t .

Kimondottan jó állapotú kasztnival.

 

Előzmény: Sezike (26265)
Köny Creative Commons License 2024.01.12 0 0 26274
Köny Creative Commons License 2024.01.11 0 0 26273

Ezzel vagyunk így néhányan... De a legtöbb esetben ez az élet rendje. 

Előzmény: K.G.24 (26272)
K.G.24 Creative Commons License 2024.01.11 0 0 26272

Az enyém volt valamikor, csak még fehér színben. Sokszor megbántam már, hogy eladtam! :(  

Előzmény: Sezike (26262)
csirke
Köny Creative Commons License 2024.01.06 0 2 26271

Egy csodabogár, 120-as cabrio Új-Zélandról:

 

Köny Creative Commons License 2024.01.06 0 1 26270

136-os cabrio:

 

flepp Creative Commons License 2024.01.04 0 0 26269

Igen.

Előzmény: Köny (26260)
flepp Creative Commons License 2024.01.04 0 0 26268

Sziasztok, eladó 2 garnitúra keskenyfutós első lengőkar és 1 jó állapotú bontott Garde kormánymű. 

☆ 1 gar. üres lengőkar;

20.000,-

☆ 1 gar. új lengőkar, anno új futóműről leszedve, tengelyekkel, de a szilentek cserések mert 30 évesek;

25.000,-

☆ Garde kormánymű;

15.000,-

 

Érdeklődni; 06209191273

 

  

Sezike Creative Commons License 2023.12.29 0 2 26267

1-2 korabeli érdekesség felbukkant az egyik angol 120LSE fórumban nemrég.

 

- Sezike -

Köny Creative Commons License 2023.12.22 0 2 26266

Ez igen, nagyon szép találat! Különleges, karakteres ez a forma, a színe is nagyon tetszik. 

Előzmény: Sezike (26265)
csirke
Sezike Creative Commons License 2023.12.21 0 2 26265

Igaz, hogy ez nem Garde, Rapid vagy 135GLi, de gondoltam megosztom már itt is ezeket a saját fotókat. ;)

Ilyet sem látni sűrűn az utakon.

1983 -as Skoda 120GLS.

Köny Creative Commons License 2023.12.19 0 1 26264
Köny Creative Commons License 2023.12.19 0 0 26263

Láttam, hozzá is szóltam. 

Előzmény: Sezike (26262)
Sezike Creative Commons License 2023.12.17 0 1 26262

Sziasztok!

Amigo csoportjában előkerült egy hazai Rapid 130.

További képek:

Amigo Retró Garázs A legretróbb csoport!!! | Hopp. | Facebook

Kép forrása: Fb

Bullcsepel Creative Commons License 2023.11.26 0 3 26261
Köny Creative Commons License 2023.11.19 0 0 26260

Ezeket eladtad?

Előzmény: flepp (26245)
csirke
Köny Creative Commons License 2023.11.19 0 1 26259

Norvég és finn Rapidok:

 

Köny Creative Commons License 2023.11.18 0 0 26258

Sok csemege előkerül még, szerencsére. :o)

Előzmény: Lajka_ (26257)
Lajka_ Creative Commons License 2023.11.12 0 0 26257

Hű, az ott egy hűtővíz-előmelegítő cucc benne? Komoly.

Előzmény: Bullcsepel (26256)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!