Mivel ilyen még nincs, nyitok egy topikot erről a nagyszerű teherautóról. Sajnos mára már kezdenek eltűnni az utakról. Tudom, ez a topik el fog hamar süllyedni, de a Barkas topicban már túl sok a Roburos hozzászólás, ezért hátnyitottam egyet.
Nagyon szeretnék segíteni ,de ezzel a gonddal nem találkoztam ,mivel nem futottam bele .1982-ből azt írták a DDR-ből ,amit bemásolok. van egy kis megemlítés és a szerszám képe ,rajza! Mivel te előtted ott van ,próbáld meg értelmezni .
Igen ez csak egy lemezkarika ami kb 4mm vastag ezt kellene kiszedni hogy a csapágyhoz hozzáférjek.Hogy a karika mögött van-e zéger, azt nem tudom de a karika előtt nincs.
Lehúzóm az van csak az a gondom hogy először azt agyűrűt kellene kivenem mert a csapágy mögötte van.Mivel ez a gyűrű amit piros nyílal jelöltem a főtengelyben egy horonyban van.
Ki lehetne barkácsolni farigcsálni azt a gyűrűt de bisztos hogy van más megoldás.Nem gondolom hogy úgy rakták volna össze akkor a germánok hogy ne lehesen szerelni.
Adott egy dizel robur motor aminek a nyelestengely csapágyát szeretném kicserélni,viszont a csapágy előtt egy gyűrű van ezt piros nyíl ebben nincs menet csak forog nem jön ki.Tudnátok -e tanácsot adni hogy hogyan vegyem ki a csapágyat?
Sziasztok!Szeretném megkérdezni,hogy ezt a képet,nem tudná valaki,szebb minőségben feltölteni?.Szükségem volna,a lemodellezéshez hozzá.Köszönöm elöre is.
Ha valakit esetleg érdekelne kibelezett Robur busz (Fejér megye északi része) jelezze. Vasárban elvinnék, de hátha jobb célt is szolgálhat.
25 éve egyhelyben áll. Ami benne van: alváz, komplett futómű kerekeken (hid,csapágyak,felnik,laprugók,stb.), kormánymű, kormány, kasztni
néhány sallanggal, ablakokkal, néhány "ez meg az" az alvázon. Saját kerekén lett anno a helyére vontatva. Utas ülések, motor, váltó, ilyesmi NINCS benne.
Szállításban nem tudok segíteni, kerekein már nem vontatható közúton.