Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mániás9 Creative Commons License 3 napja 0 0 12867

Sziasztok!

Hol tudom beállirani a geschwindingeit ki irast allitani,hogy ne jelenjen meg l

Üdv! Ferenc

mica-r Creative Commons License 2024.04.02 0 0 12866

Lengéscsillapító ütközők rendben vannak? 
Elvileg sokféle rugó van ezekhez. Nézni kell egy kicsivel erősebbet. Anyagátmérőben kicsit vastagabb rugót például.

Előzmény: Engineur (12865)
Engineur Creative Commons License 2024.04.02 0 0 12865

Sziasztok! Hogyan lehetne a Passat limuzin hátsó futóművét úgy beállítani, hogy ne üljön le, ha beszáll hátra két felnőtt csomagokkal (kb. 250kg)? A döccenőknél a gumik ilyenkor a kerékdobhoz súrlódnak.

Gyártási Év:    2007.

D.1:      Gyártmány: VOLKSWAGEN

D.2:      Típus: PASSAT 2.0 TDI HIGHLINE DSG

E:         Alvázszám: WVWZZZ3CZ8E097375
Mit kellene kicserélni (lengéscsillapítók, rugókat kombi rugókra stb.)?
Minden értelmes ötletet megfogadok.

Üdvözlettel,

Zoltán

mica-r Creative Commons License 2024.03.17 0 0 12864

Szerintem vehetsz 16v motorral is, csak ne legyen lestrapált autó

Előzmény: KKrisz75_1 (12863)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2024.03.04 0 0 12863

És melyik a nem 16 szelepes..
Ezt honnan tudom én kideríteni?

A golf innen lábon nem megy már haza, és jó lenne haza jutni 1000km-ről havi egyszer megnézni a családot.(És még pakolni is lehet bele)
És 4 hónap alatt csak ennyi amit ki tudtam spórolni az itteni bérből. Ez van..
Én is szívesebben néznék 2015-2023 as autók közt...

 

 

Előzmény: atuc (12862)
atuc Creative Commons License 2024.03.04 0 0 12862

A nem 16 szelepes PD, meg nem a kínálat alja. 

Előzmény: KKrisz75_1 (12860)
mica-r Creative Commons License 2024.03.04 0 0 12861

Amelyikben kevés km van. Meg aránylag ellenőrizhető előélete. Meg fiatalabb, meg CR TDI, stb...

Előzmény: KKrisz75_1 (12860)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2024.03.04 0 0 12860

Akkor melyik ami jó lenne...?



Előzmény: mica-r (12859)
mica-r Creative Commons License 2024.03.04 0 0 12859

Hogy finom legyek, nem ez a legjobb Passat széria. 
Ez a hirdetésben szereplö azért nem a legrosszabb verzió. Én biztos DSG váltósat vennék, az tartós és kényelmes.

Előzmény: KKrisz75_1 (12858)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2024.03.04 0 0 12858

Sziasztok.
Segítségre lenne szükségem. Autóvásárlás előtt állok.
2006-2008 közti passatokat néztem itt külföldön.

A 2.0 TDI 140LE vagy a 170LE változat a célravezető. (Bár itt nem írják ki külön, de szerintem az árbl adódóan PDTDI mindegyik)

A szempont, hogy normál használat mellett tovább bírja, lehetőleg normál szervíz igénnyel.
(nyilván 10-15e ként olajcsere, 50-60 ezrenként vált olaj.. és szűrők--- ez alap)
(Olvas mindent az ember, lásd olajnyomás esés - motor halál, pdelem meghal stb.., v6 nál 6szög tengely... stb..) (Egy ismerősöm van annak is 1.9es skoda 131le és semmi baja nincs vele.. de nincs más tapasztalati ismerettségi információm)

Az eddigi találatok 220e és 350e km közt vannak.

Mennyi idő ezeknél a vezérlés csere periódus. (hány km)

Van egy ilyen lehetőség és nem tudm vállalható vagy sem.. nyilván kipróbálás után..
Volkswagen Passat Var. Sportline 2.0TDI 170PS BŐR XENON kombiként Nürnbergben (mobile.de)

Mire figyeljek kipróbáláskor? (golf3 1.9TDI AHU után ami faék egyszerű motor/váltó nyilván van több minden ami figyelmeztető jel.)

(Esetleg autómata is bevállalható ilyen futásteljesítmény mellett vagy azt nem érdemes erőltetni?)

köszi a válaszokat előre is.

mica-r Creative Commons License 2024.03.01 0 0 12857

Alulról közelítsd meg a motorteret. 

Előzmény: Badada74 (12856)
Badada74 Creative Commons License 2024.03.01 0 0 12856

Szia, sajnos a vészkulcs nem nyitja...

Kb. olyan a helyzet, mint amikor a bowden toldás szétmegy...

 

Előzmény: -Tsunami- (12855)
-Tsunami- Creative Commons License 2024.03.01 0 0 12855
Előzmény: Badada74 (12854)
Badada74 Creative Commons License 2024.03.01 0 0 12854

Sziasztok!

A segítséget szeretném kérni.

A problémám: B7 passat - távirányító nem nyitja, vészkulcs nem nyitja...

Hogy jutok be a motortérhez aksit feltölteni?

A segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv!

-Tsunami- Creative Commons License 2024.02.28 0 0 12853

Ha régi benne a fagyálló, vissza is frissítheted gyárival. A visszatérő csövet szokták levenni és ott kiengedni, közben az újat töltik a kiegyenlítő tartályba, de nem szabad hogy kiürüljön közben, mert levegős lesz a rendszer és diagnosztika kell hozzá. Meleg motornál előmelegített új fagyállóval, bekapcsolt fűtéssel jobban ki tudod cserélni a régit.

Előzmény: Octi19 (12848)
mica-r Creative Commons License 2024.02.27 0 0 12852

Esetleg valami szorul mechanikusan?

Előzmény: AR1910 (12851)
AR1910 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 12851

Köszi a gyors választ!

 

Ez a gyorsabb hátsó kopás normális?

Van több más márkától is autóm, de egyiknél sem tapasztaltam még ilyet.

 

 

Előzmény: mica-r (12850)
mica-r Creative Commons License 2024.02.27 0 0 12850

Nem állítható

Előzmény: AR1910 (12849)
AR1910 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 12849

Sziasztok!

 

Segítségeteket kérném.

Adott egy 2012-es Passat B7 variant 2.0 crtdi.

 

Lehetséges-e a hátsó elektromos kéziféknél a fékpofák helyzetén, "szorításán" állítani?

 

Nemrég csápos emelőn volt, és egyenként kézzel megforgattuk a kerekeket.

Az első kerekeknél hangtalanul fordult a felni, míg a hátsóknál hallani lehetett a fékpofák súrlódását.

Amúgy a hátsó pofák gyorsabban kopnak mint az elsők, pedig fékezéskor az első tengelyen van a nagyobb igénybevétel.

Az egész autón azonos gyártó tárcsa és fékpofa szettje van.

 

Esetleg egy jó szerelő Bp.-en, aki ezt megoldaná?

 

Előre is köszönöm!

Octi19 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 12848

Ma, megelőzésként kivettem a szilikát zacsit a kiegyenlítő tartályból, szerencsére a hűtőfolyadék még szép tiszta volt és a zacsin sem látszott elhasználódás nyoma. Olyan kiegyenlítő tartály van az autómon amiből nem lehetetlen eltávolítani ezt (szerencsére) és nem is volt túl nehéz dolgom vele. A beöntő nyíláson keresztül elérhető volt a zacsi és nem is kellett sokáig piszkálni, hogy kijöjjön. Mostantól figyelem a hűtőfolyadékot és ha kezd barnás színezetet felvenni, akkor cserélem azt is G12 Evo-ra.

 

mica-r Creative Commons License 2024.02.22 0 0 12847

75W

Előzmény: VWVW (12846)
VWVW Creative Commons License 2024.02.22 0 0 12846

Sziasztok. Váltó olajat szeretnék cserélni ,de nem tudom milyet öntsek bele ? passat b6 tdi 2.0 kézi váltó 2008 évjárat.  Castrollt szeretnék,de melyiket? Tudja valaki és mennyi litert? 

GoetheFT Creative Commons License 2024.02.18 0 0 12845

Nem próbáltam, első körben kérdezek. A YouTube-on több videó van ahol Vcds-el birizgálják az egr-t. 

Előzmény: mica-r (12844)
mica-r Creative Commons License 2024.02.18 0 0 12844

Nem tudod kikapcsolni 

Előzmény: GoetheFT (12843)
GoetheFT Creative Commons License 2024.02.18 0 0 12843

Sziasztok! Valaki el tudja nekem magyarazni, hogy pontosan milyen előnyökkel jár, ha a 2012es yeti 2.0crtdi 110le autoban VCDS-el kikapcsolom az egr szelepet? És pontosan, hol lehet a programban kiiktatni az egrt? Köszönöm 

Léjjjzer Creative Commons License 2024.02.17 0 0 12842

Megtudja valaki mondani hogy hívják ezt? Ha esetleg azt is tudja valaki hol lehet kapni ilyet, az még jobb. 

Ez B8 2021-es, első kerék előtt van. Tulajdonképpen az első lökhárító alatti spoileren, a két kerékjárat előtti részén található kb 20-30 cm széles. Amolyan koptató szerű valami, gumiból van, ez ér le elsőnek ha közel állsz a padkához :)

Az első két kép jobboldal ahol megvan. A harmadik kép a balos ahol hiányzik. 

 

Köszönet!

mica-r Creative Commons License 2024.02.15 0 0 12841

Normális villanyászt keress, ez máshogy nem fog menni

Előzmény: razal (12840)
razal Creative Commons License 2024.02.15 0 0 12840

Sziasztok!

 

2015-ös CC-m fura dolgokat produkál. A neten nem nagyon talátam hasonló jelenséget, leírom itt, hátha tudtok tanácsot adni.

Több hibajelenség van, ezek kb. az utolsó három hónapban jelentkeztek., nem tuodm van-e összefüggés közöttük.

1.) Infotainment/Dicover Media:

  • bizonyos pontokon érzéketlen érintőképernyő
  • változatos "automatikus" tevékenységek, pl. külső beavatkozás nélkül az autó indítása után, felhívja a kedvencekben eltárolt telefonszámokat, belép a menübe ott kiválaszt funkciókat. Ezek van, amikor megtörténnek van amikor nem. Reset nem segít.

2.) Tolatókamera nem húzódik vissza, nyitott állapotban marad, Alkalmanként visszahúzódik, de többnyire nem. Ez jelenség több éve előfordult, de ritkán. Most kb. mindig.

3.) Csomagtartó:

  • Legtöbbször a csomagartót nyitott állapotúnak érzékeli, ennek következében az autó bezárt állapotában is ég a lámpa a csomagtartóban
  • Távirányítóval nem nyitható a csomagtartó
  • A csomagtartó ha bezárt állapotban van, előfordul hogy nem lehet kinyitni sem az utastérben lévő nyitógómbbal, sem a csomagartó nyitógombjával, sem a távirányítóval. Többszöri ujraindítás után ez rendeződni szokott. M

4.) A tolató lámpára hibaüzenetet ír ki (többnyire, nem mindig) cserélve lett az égő, a probléma maradt.

5.) Leállításkor, az auó lezárásakor fura zúgó elektromos hangot ada aza utó a motorház irányából. Olyan mint egy erősen zúgó transzfomátor. Ez pár perc után megszűnik.

 

Akku csere kb két éve volt. Varta akkut szereltek be a szervízben. 

 

 

Tömören ez  a lényeg, aki tud segíteni ötlettel, tanáccsal kérme ne fogja vissza magát.

A szerviztől tartok, kicserélnek mindent sok százezerért.

 

 

 

 

12szenyo Creative Commons License 2024.02.05 0 0 12839

Sziasztok!

 

Van egy 2013 Passat variantom amibe szeretnék gyári napfényvédő rollót hátra.

A kampók hogy vannak rögzítve?

 

Egy ismerősömnek láttam a b6-osát, ott csak simán be voltak csavarozva az ajtóba a kampók.

Ez lenne a gyári megoldás?

 

 

Köszönöm

Zsolt

B6FRLE Creative Commons License 2024.01.03 0 0 12838

Sziasztok!

Egy 2008-as B6-os Passatom (2.0 CRTDI, DSG6) van, jelenleg 350 ezer km-rel. Tudomásom szerint az előző gazdájánál fel lett újítva a váltó nagyjából 260 ezer km-nél, váltóolaj cserélve 320 ezer km-nél. Sajnos egy ideje egy búgó hanggal (kerékcsapágy problémához hasonló zaj) küzdök. Mostanra ki lett zárva, hogy más okozza ezt, egyértelműen a váltótól jön. Ez a zaj nagyobb nyomaték leadásánál hallható, egyrészt 90-100 km/h feletti sebességnél az út egyenetlenségei, akár emelkedők, lejtők szerint, illetve ez kombinálva a gyorsítással. Az intenzitás, gyakoriság csökken, ha utasok is ülnek (legalább egy) az autóban az anyós ülés oldalán. A váltó alapvetően szépen vált lefele, felfele, nem üt, nem rángat. 
Sajnos a kora miatt már nem érné meg százazreket költeni rá, viszont nem költséges javítás esetén még szívesen használnám egy-két évig. 
Találkozott már valaki hasonló gonddal VW konszernes autónál? 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!