Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ata61 Creative Commons License 2 napja 0 0 1752

Nem volna szabad csattognia,ezek a dizelek már majdnem olyanok mint a befecskendezös benzines társuk,egész kulturáltan tudnak járnl.Nincs már az a nagyon kemény csattogo régi dizelhang.Remélem megoldodik,és megszereted ezt is.

Előzmény: Ticsi218 (1751)
Ticsi218 Creative Commons License 2 napja 0 0 1751

Persze mindenképpen megírom ha találunk valamit. Viszont azt vettem észre hogy 2 napja jobb idő volt (10 fok) és akkor semmi csattogó hangja nem volt még hidegen se. Ennyit számítana egy meleg motornak hogyha hidegben 0 fok megyek vele, még akkor is "csattog" ?

Első dízelem ez, benzines hondához vagyok szokva. Lehet eddig el voltam kényeztetve? :)

Előzmény: Ata61 (1748)
Zoli a séf Creative Commons License 4 napja 0 0 1750

Sziasztok mindenkinek!

2007 Focus c-Max tulaj vagyok, 1,6 TDCI 90 Le.

Két kérdésem van.

1; A hátsó ablaktörlő lapát a törlési ív felső részén mintegy 1,5-2 cm széáles sávot nem töröl. Cserélltem lapátot (Bosch) az sem jó. Mi lehet a hiba?

2; A rádió panelen található AUX nyomógomb. De hol van a bemenet?

Kép.

 

 

gyerek67 Creative Commons License 4 napja 0 0 1749

Sziasztok, segítséget kérnék!

 

Ford Focus C-Max 1.6 benzines járgányunk van.

Már az elmúlt télen is tapasztaltam a problémát, ami az idő melegedésével nyomtalanul elmúlt.

Ahogy idén beállt a hideg (0 fok alatt) már ismét jelentkezik:

Autózás közben egyszercsak kigyullad a műszerfalon a Check Engine lámpa és az LCD kijelzőn az alábbi üzenet jelenik meg:

ENGINE SYSTEM FAULT és hogy belépett a SPEED LIMIT módba, valamint az LCD jobb felső sarkában világít a piros hiba-LED.

Természetesen a gázpedálra ilyenkor szinte egyáltalán nem reagál.

Ha leveszem a gyújtást, várok egy kicsit, majd újra indítok, jó esetben megint lehet vele autózni egy darabig, a Check Engine nem világít.

A számítógépet rádugva, a hibakód-lista üres és értelem szerűen, amikor a szerelőnél vagyok, a hiba nem reprodukálható.

Mi lehet a baj, tapasztalt már valaki ilyent?

Most legutóbb azt ajánlották, hogy tankoljak bele 100-as benzint és jól hajtsam meg.

Én ehhez nem fűzök vérmes reményeket.

 

Válaszaitokat várva, üdv:

A Gyerek

 

 

Ata61 Creative Commons License 6 napja 0 0 1748

Ja,és ha lesznek fejlemények írd majd meg légyszi.

Előzmény: Ata61 (1747)
Ata61 Creative Commons License 6 napja 0 0 1747

Helló!

Olyan olaj nincs ami elbírja a 30-ezret,ez pier fogás.

A motortol ha olyan varrogépszerü kattogos a hang,akkor nagy valszeg valamelyik porlasztó a ludas.Ki kel őket poharazni.Vagy esetleg a főtengely, generátor és vagy klíma kompr valamelyik gumirozott tárcsálya kotyog.Ezek persze csak akkor,ha kízárhatjuk a burkolat,lemez,kipufogó verödéseket.Hallani kéne.De az biztos,hogy a porlasztó tud kerepelni emelt terhelt fordulaton,alapjáraton meg nem.

Előzmény: Ticsi218 (1746)
Ticsi218 Creative Commons License 6 napja 0 0 1746

Üdvözletem mindenkinek.

Van egy 2011 -es Ford c max 2.0 tdci 140 LE. DURATORQ kocsim. Automata váltós. 

Mostanában van egy számomra idegesítő baja. Hidegen és melegen is, ha nyomom neki a gázt kb 1500 as fordulattól zörög a motor. Fordulatszám függő, olyan csattogós a hangja. Melegen talán picit halkabb. Alapjáraton viszont szépen jár a motor, nincs ez a csattogás csak egy kis morajlást hallok, de az jóval előbb kezdte mint ezt a szelepcsattogást vagy nem is tudom mit. 

Most viszem majd olajcserére. 13000km van az olajban. Azt mondták a szervízben ahol vettem, hogy olyan olaj van benne ami elbírja a 30 ezret is. Kicsit furcsállom.

Esetleg van valakinek ötlete, hogy mi lehet ez?

Ata61 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 1745

Ez engem is érdekelne,de sajna nem tudom.

Előzmény: Atala86 (1743)
Ata61 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 1744

Köszi szépen.

Előzmény: Atala86 (1742)
Atala86 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 1743

Plusz ami engem érdekel, h mik a feltétele, hogy a pl a lejtmeneti aszisztenst hogy lehet bekapcsolni és a holt tér figyelőt? Gondolom ehhez kell olyan tükör

Előzmény: Atala86 (1742)
Atala86 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 1742

Gyújtásnál ellenőriz. Az egyik ikon ami nem offos akkor villan fel amikor működésbe lép, azaz megcsúszol, vagy kipörög a kerék.  Az off-os amikor kikapcsolod (Menü - drive assistance - traction ctr  azt hiszem), ez olyankor folyamat világít.

Előzmény: Ata61 (1741)
Ata61 Creative Commons License 2019.12.01 0 0 1741

Sziasztok!

Kis infóra lenne szükségem.Műszerfal kijelzön gyújtás ráadásnál a többi közt két db csuszos kocsi (ESP)ikon jelenik meg,az alson off-al.Miért kettő,és miért ír off-ot,mikor minden gyujtásnál bekapcsolya ESP-t leírás szerint.

Ata61 Creative Commons License 2019.11.25 0 0 1740

Értem,köszi.

Előzmény: Atala86 (1739)
Atala86 Creative Commons License 2019.11.25 0 0 1739

én nem szoktam, igaz nem is tudom h lehet e (2011 1.6 TDCI)

De sztem álló motornál kell. Járónál betolja a levegőt vagy összevissza fogja spriccelni az üzemanyagot. Plusz nyomás alatt lesz akkor ugye és nehezebb tekerni a csavart.

Előzmény: Ata61 (1737)
halo13 Creative Commons License 2019.11.25 0 0 1738

Hát persze. Lehetetlen. Inkább arra gondoltam van e ennek a motornak ilyen jellemző betegsége. (A thermostát is cserélve volt.

Kinti szerelő állandóan az elöregedett csövekről magyaráz, mókol valamit oszt jónapot 50-100 euro) 

Köszönöm. ha kiderül mi volt a probléma vagy a kezembe kerül megírom.

Üdv: Mindenkinek.

Előzmény: barbon1 (1736)
Ata61 Creative Commons License 2019.11.24 0 0 1737

Sziasztok!
Kérdezném,hogy a tél beálltával szoktátok e a gázolajszűrőt néha vízteleniteni(1.6 TDCI 105 Le)hogyan,és milyen modszerrel.Módszer alatt értem,állo vagy járó motornál.Álló motornál ha kiengedek vízet-gázólajt,akkor nem reklamál a motor índitáskor,mivel hogy nincs kézipumpa a potláshoz

barbon1 Creative Commons License 2019.11.23 0 0 1736

Hurrá, így biztos könnyű lesz beazonosítani a hibát :)

Előzmény: halo13 (1735)
halo13 Creative Commons License 2019.11.23 0 0 1735

Sztem nem de rákérdezek. A gyerek 600 km -rel odébb.

Előzmény: barbon1 (1734)
barbon1 Creative Commons License 2019.11.22 0 0 1734

Termosztát volt ellenőrízve ?

Előzmény: halo13 (1733)
halo13 Creative Commons License 2019.11.21 0 0 1733

Üdv Mindenkinek! Új vagyok itt de más oldalakon aktívan részt veszek. Kérdeznék: most egy Ford Focus C - max az áldozat, a gyereké. 2003 1.8 benzin. Duratech. Ha eszébe jut kitolja a hűtővizet.  Volt már gyanús nedvedző csövek cseréje, vízpumpa csere. Van , hogy hetekig nem, vagy néhány nap. Nem jellemző, hogy a terhelés befolyásolja, tehát napi használatban elvan aztán a műszerfal hőmérő egyszer csak felmegy 100 köré és lehet rátölteni 2l-t. Hengerfejes szerintem. Ötlet valakinek?

Ata61 Creative Commons License 2019.11.21 0 0 1732

Tisztelt kérdezök!

A híba feltárása és sikeres javításáról jó lenne ha kapnánk visszajelzést,esetleg másoknak hasonló esetben segitség lehet.Köszönjük.

CsabiSide Creative Commons License 2019.11.20 0 0 1731

Arra gondoltam bontható-e vagy vehetem az újat, de így kiszedve már látom hogy bontható. Köszi a segítséget. 

Előzmény: barbon1 (1730)
barbon1 Creative Commons License 2019.11.20 0 0 1730

Természetesen,de ha ez a kérdés részedről akkor biztosabb lesz ,ha szakemberhez viszed.

Előzmény: CsabiSide (1729)
CsabiSide Creative Commons License 2019.11.20 0 0 1729

Nem szedtem még szét. Javítható az önindító? 

Előzmény: barbon1 (1728)
barbon1 Creative Commons License 2019.11.20 0 0 1728

Volt az akksi terhelve,nem ejt sokat hidegen ?

Lehet,hogy simán perselyes az önöndítód

Előzmény: CsabiSide (1727)
CsabiSide Creative Commons License 2019.11.20 0 0 1727

Sziasztok! 

 

A problémám hogy indításkor nehezen indul, mintha le lenne merülve az akku. Töltés van, akksi feltöltve. Önindítón kívül csinálhatja még valami? 

CsabiSide Creative Commons License 2019.11.20 0 0 1726

Alapjáraton nekem is remeg de csak akkor ha melegre állítom. 

Esetleg ötlet? 

Előzmény: 7050509 (1714)
Camrom2 Creative Commons License 2019.11.18 0 0 1725

Most látom, már volt csere, majd írd meg mi volt a hiba.

Camrom2 Creative Commons License 2019.11.18 0 0 1724

Első körben fojtószelep takarítás, kiszerelve a belső fele is, azután gépen fojtószelep állás érzékelők visszaállítása alapra, ha ez megoldja akkor jó, ha nem fals levegő felderítése következik szerintem.

Előzmény: 7050509 (1722)
barbon1 Creative Commons License 2019.11.16 0 0 1723

A lentebb már említett fals levegő problémád lesz (van)

Előzmény: 7050509 (1722)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!