Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Arady Creative Commons License 2020.09.17 0 0 1902

Sziasztok!
Segítségre volna szükségem.

Van egy 2014-es Ford C Max 1,6 TDCI-m aminek egyszerre mente el mindkét oldali ablakemelő motorja, fűtőventillátora, szélvédő mosó motorja. 
Nagyon megköszönném ha valaki tudna adni egy rajzot vagy arról egy linket, vagy konkrét tippet hogy mit cseréljek. 
Köszi előre is! 

Ata61 Creative Commons License 2020.09.11 0 0 1901
Előzmény: janc5 (1900)
janc5 Creative Commons License 2020.09.11 0 0 1900

Üdv.központi zár müködik de csak kulcsal.van hozzá új távirányitó de azt nem lehet feltanitani.

 

Ata61 Creative Commons License 2020.09.11 0 0 1899

Egyik ajtónál sem működik a zár?Csak távirányítóval nem működik(ellemcsere megoldja) de gyerekzárral ígen,akkor távírányitó.Ha gyerekzárral sem működik,akkor lehet bíztositék is.Ha ezek jók,(ellem-bíztositék)akkor marad a vezérlő modul,ami már szakembert ígényel.

Előzmény: janc5 (1897)
janc5 Creative Commons License 2020.09.10 0 0 1898

4 db lemezfelni eladó 6000/ db.

janc5 Creative Commons License 2020.09.10 0 0 1897

sziasztok.fókusz c maxom van és behalt a központi záram van hozzáértő szaki aki tud segíteni.?

üdv.

Törölt nick Creative Commons License 2020.09.08 0 0 1896

Igen, csak nem tudom, hogy lehet hozzáférni.

Előzmény: Ata61 (1894)
totherika Creative Commons License 2020.09.08 0 0 1895

Sziasztok!

 

Friss C-max (DXA 2011, dízel, automata) tulaj vagyok, 5 napja van nálam. Ezalatt az 5 nap alatt az alábbiakat láttam a kijelzőn kis sárga "i" betűvel Engine malfunction, aztán itthon steering assist mulfunction, deflation. Többször előjöttek, majd el is tűntek. Valamint a kulcs nélküli nyitás nem akar működni. Elemet cseréltem, mert jelezte, hogy merül. Van ötletetek, hogy miért lehet? A volt tulaj említette, hogy az utolsó augusztusi szervizen levették az akksi sarukat, addig ezeket ő nem tapasztalta, kivéve a részecskeszűrős hibát. De azt meg ráfogta a regeneráció hibájára.

Ata61 Creative Commons License 2020.09.08 0 0 1894

Ígen,a vörös háttér az stabil szokott maradni.A kijelző hátulján levő csatikat kell rendberakni.

Előzmény: Törölt nick (1893)
Törölt nick Creative Commons License 2020.09.06 0 0 1893

Csak azt nem tudom, milyen csatlakozásokat és hol.... A furcsa az, hogy a vörös háttér működik, csak a számok nem.

Előzmény: Ata61 (1892)
Ata61 Creative Commons License 2020.09.06 0 0 1892

így van,meg kell mozgatni a csatlakozásokat.Meleg időben főleg elő  jön a laza kontaktos érintkezés.

Előzmény: Törölt nick (1891)
Törölt nick Creative Commons License 2020.09.06 0 0 1891

Az utóbbi két hétben vettem észre, a klíma kijelzője 5-10 perc működés után kezd elhalványulni, kialudni, pislákol, majd egy idő eltelte után helyreáll és ez megismétlődik minden újabb autózásnál. Ez nem befolyásolja a klímát, az működik rendesen. Valami érintkezési hiba lenne?

Narrator12 Creative Commons License 2020.09.06 0 0 1890

Ok, jövő héten megnézem komolyabban.

Előzmény: Ata61 (1889)
Ata61 Creative Commons License 2020.09.06 0 0 1889

Ha egy borítással van takarva a csavar,azt lehet látni(ha más nem nagyitóval vízslatni)Ha mégse,akkor csak rá van simán nyomva,és csak le kel húzni.Ha nem jőn,akkor lehet neki egy zéger gyűrű szerü kerek acéldrot rőgzitése is a tengelycsonknál,mint a régi kurblis ablakemelő karoknál.Tehát erőssen kel húzni.Még valami(nem valószínű,de sose tudni)lehet hernyócsavar rőgzítése is a tekeröfej mögött.Más nem lehet,legalább is elvileg.

Előzmény: Narrator12 (1888)
Narrator12 Creative Commons License 2020.09.05 0 0 1888

A vezető ülés bal oldalán van egy műanyag borítás, amit véletlenül megfeszítettem és letörött az a rész, ami tartja, viszont nem tudom levenni, mert előbb le kellene szereljem az ülés állítócsavarját. Nem jövök rá, hogy van felfogatva, talán a közepén csavarral, ami el van takarva egy borítással?

Ata61 Creative Commons License 2020.08.18 0 1 1887

Ügyes vagy,őrülök,hgy sikerült megoldani.

Előzmény: Törölt nick (1886)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.18 0 0 1886

Na valahogy egy hajlított dróttal a helyére húztam az izzó helyén benyúlva, majd egy pálcikával beragasztóztam az alját, remélem tartós lesz.

Előzmény: Ata61 (1885)
Ata61 Creative Commons License 2020.08.17 0 0 1885

Én úgy tudom,hogy bizony be van ragasztva az az üveg.Van aki letudja szedni hőkezeléses modszerrel.Mindenhogy csak az üvegbura leszedésével fogod tudni javítani.

Előzmény: Törölt nick (1884)
Törölt nick Creative Commons License 2020.08.17 0 0 1884

Az első bal fényszóróban elmozdult az index lámpa rész, nagyon zörög, félek, hogy egészen leesik az aljára. Próbáltam levenni az üveget, de lehetetlen, mintha oda lenne ragasztva, hiába nyitom szét a pöcköket, amik tartják, meg se mozdul. Van valami módszer a visszaszorítására, mert az izzó helyén benyúlva nem sikerül sehogy sem?

Ata61 Creative Commons License 2020.08.03 0 0 1883

Persze néztem.Szombaton tekertem le egy huzamban 500 km,és minden rendbe volt a csapágyakkal.De úgy néz ki(előző hsz-ban írtam)megvan a zaj forrása.Köszi a válaszod.

Előzmény: vjano (1881)
Ata61 Creative Commons License 2020.08.03 0 0 1882

Köszi az infót.Úgy néz ki,hogy igazad lesz.Felemelve megnéztem a hátsó gumikat és hát kagylósak,ez adja ezt a zavaró hangot.Konzultáltam egy szakival,ő azt mondi, hogy a C-max nagyon könnyű hátul,és ha sokat megy üres csomítartóval akkor kagylós lesz.

Előzmény: Atala86 (1880)
vjano Creative Commons License 2020.08.03 0 0 1881

Nézted, hogy melegszik egy kicsit hosszabb szakasz után?

Előzmény: Ata61 (1879)
Atala86 Creative Commons License 2020.08.03 0 0 1880

Nem lehet h a gumit hallod? csak egy tipp. Nekem volt olyan, hogy a Nokian gumi pulsálóan búgott egy bizonyos sebességnél.

Előzmény: Ata61 (1879)
Ata61 Creative Commons License 2020.08.03 0 0 1879

Szeretnélek megkérdezni titeket,hogy nektek is futomű zajos e a cmaxotok hátulról?Az enyém elég kellemetlenül zajos,mint mikor a kerékcsapágyak rosszaké,de azok jók.Hosszú úton ígen zavaro ez a monoton hangzás.

zohlihka Creative Commons License 2020.07.25 0 0 1878

Szevasz, elsőben nem tudok segíteni de a tempomatban igen.

Évjárat alapján a ráncfelvarrot CMAX-od van DM2 elvileg, nekem 2009.11.havi.

Meg kell nézned jobb oldalt a kesztyűtartó alatt a GEM modul utolsó 2 karakterét, bővebben itt: https://essmotor.hu/tempomat/

Én ESS-nél csináltattam Bagoly mesternél, 45 perc alatt kész volt. 

2 verzió van:

- a rádióvezérlő helyére beépítenek egy bővített gombos vezérlőt, kb. 65k szereléssel és programozással. (Aliexpressen láttam ilyen gombsort..)

- veszel egy 4 küllős 4 karmos tempomatos kormányt, avagy külön gombot és hátlapot ennél a szerelés és programozás 25k

Előzmény: Tomi 1984 (1866)
Ata61 Creative Commons License 2020.07.13 0 0 1877

Igen,ezek nem azok.Érdekes az enyémen sem volt,viszont a Focuszokon van.Azért köszi szépen.

Előzmény: lafaty1 (1876)
lafaty1 Creative Commons License 2020.07.13 0 0 1876

Sztem ez egyik se az...

Ata61 Creative Commons License 2020.07.13 0 0 1875

Itt egy foto róla,sárga matricát keress.

Előzmény: lafaty1 (1873)
Ata61 Creative Commons License 2020.07.13 0 0 1874

Szia!

Motortérben a hütök felett levő műanyag boritás,ahová csukódik a motorháztető zárszerkezete.Ha ott nincs,akkor még szokták  a sárvédök doblemezére motortér felöl,vagy a lámpák környékére.Előre is kösz.

Előzmény: lafaty1 (1873)
lafaty1 Creative Commons License 2020.07.13 0 0 1873

Szia. Az enyém 13-as, szívesen megnézem, de lécci pontosíts, hogy hol ez a matrica. Nekem úgy, hogy zárszelvény, úgy sajna nem mond semmit.

Előzmény: Ata61 (1872)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!