Kicsit túlzoomolt a fotó, de ha jól sejtem, akkor a kézi rendszerátkapcsoló a kurblival.
Ha nem sikerült automatikusan, illetve a géptérben a kapcsolótáblán kiválasztott vonatfűtési feszültség alapján kapcsolni, akkor van lehetőség a primerfesz., és a fűtési fesz. kézi kiválasztására. Picurit macerás, de ezen a gépen megoldható (az újabbakon már nem).
"A tanzániai projektnek még hazai vonatkozása is van, hiszen az ÖBB 1014-es, Sisi becenevű, évek óta munka nélkül álló (korábban Budapest–Bécs vonatokat továbbító) mozdonyai közül az új, normál nyomtávú vasútra négyet a török kivitelező tesztelésre elszállított, és ha minden a tervek szerint halad, mind a 18 villamosmozdonyt Afrikában vetik be a jövőben."
Hosszabban: a szelektivitást máshol se úgy csinálják, hogy leveszik a fém vonókészüléket a fém főkeretről, majd lecsiszolják a festékrétegeket a bontáshoz. Utóbbit szerintem Selejtaljaújhelyen se...
Már ahol. Sátoraljaújhelyen szakszerűen szétbontják anyagok szerint (egy személykocsinál pl. nem elhanyagolható mennyiségű nem fémes anyag van beépítve amit egyszerűbb így kezelni, mintsem a széttépett, barmolt forgácsból kiválogatni), a vasat pedig lánggal darabolják.
Az lesz. Érdekes módon, az első még átalakítás nélkül ment ki, de ezt még Ausztriában alakítják át (a kép jobb oldalán látszódik egy kicsit egy ÖBB emeletes kocsi). Milyen "szép" lenne, ha a Tanzániában levő gépet meg visszahoznák átalakításra!