Közben volt időm kicsit utánaolvasni a történteknek. Hát ez sajnos nagyon úgy néz ki, hogy lefutott menet.
Az egyik blogger leírja, hogy az önkormányzati választásnál ugyan az "orrát befogva", de csakazértis protest szavazott polgármestert. Mert időközben ő is elfeledte, hogy kik ellen, és milyen aljas módszerek ellen kellett küzdeni 2008-ban. Most meg fogja a fejét... mert nem gondolta volna, hogy ez lesz..
Márpedig az önkormányzat honlapján már nem feltételesen, hanem kijelentő módban írnak a Flór szilárd útburkolatáról (aki még nem tudná, az ördög a részletekben rejlik). Hisz a kerület elnyerte a megpályázott támogatást, és nem fogja veszni hagyni ezt a pénzt.
Ha egy másik kerületben laknék, mindössze annyit mondanék, hogy nesze neked, edd meg a főztödet. De így csak a gyomorideg kerülget már megint, hogy mikor fognak valami agyament, ideerőszakolt "fejlesztési" beruházás miatt (mint amilyen pl. az elmebeteg KKK) megzuhanni a környékbeli ingatlanárak, amibe aztán majd együtt szépen mind beledögölhetünk...
Hamar felejtenek az emberek. 13 év alatt sikerült elfelejteteni, hogy kiknek, és miért is lenne oly fontos a Flór Ferenc leaszfaltozása. Meg hogy milyen alak ez a polgármester, anno milyen módszerekkel "mesterkedett" , hogyan próbálta manipulálni a helyi lakosságot. Ideje lenne felébredni, mielőtt túl késő nem lesz.
"Az átmeneti forgalom növekedés kizárólag az Ipacsfa utca – Közdűlő út – Besence utca-t érinti, Méta utcai kihajtással. Az elszállítás során érintett Budapest XVIII. kerület Méta utca-Besence utca kereszteződésében a Fővárosi Önkormányzat beruházása keretében előzetesen lámpás kereszteződés valósult meg a kármentesítési és kivitelezési munkálatokból fakadó forgalom szabályozására, segítve a helyi lakosok és az átmenő forgalom akadálytalan és biztonságos közlekedését a kivitelezési időszakra is."
"A tervek szerint naponta húsz-huszonöt hulladékgyűjtő autó üríti majd itt a szemetet, és a tömörítés után nyolc konténeres vontató viszi majd innen hulladékot..."
Szerintem a Ipacsfa utca – Közdűlő út – Besence utca - Méta utca egy NO-GO zóna lesz.
OFF
Amit A megválasztott új XVIII. ker-i polgármester személyével kapcsolatban írtál, arra egy friss hírrel tudok reagálni, miszerint ő az egyik a két MSZP-s polgármesterből, aki átigazolt a DK-ba.
A dolog pikantériája, hogy Szaniszló polgármester Erdélyből, Arad megyéből települt át Magyarországra, és most annak a Gyurcsánynak a pártjába lépett, amelyik 23 millió románnal riogatott. Mondjuk a "riogatás" idején Gyurcsány még MSZP-s volt csakúgy, mint Szaniszló. Most is csak követi a saját fajtáját lenéző politikust. Miért kell ezt csinálni...
Látva, amit a Méta utca és környékének "bedugósítása" érdekében nyáron elkövettek (ld. jelzőlámpák gondosan elcseszett átprogramozása) nincs kétségem, hogy elkezdődött egyfajta aknamunka, mely azt hivatott igazolni, hogy közlekedési szempontból rettenetesen fontos egy tehermentesítő út megépítése. A megválasztott új XVIII. ker-i polgármester személye pedig kifejezetten garancia arra, hogy hamarosan fel fog pörögni a KKK engedélyezési folyamata (akik annak idején részt vettek a KKK tájékoztatókon, azoknak nem kell magyarázzam, hogy miért).
Én már nem tudom, kinek higgyek. Korábban pont az MSZP-s vezetés akarta lenyomni a KKK-t a torkunkon. Mi a garancia arra, hogy most nem fogják meggondolni magukat?
Egyébként vettem a fáradságot, és elolvastam Galgóczi képviselő programját ismertető szórólapot, ahol ez szerepel:
"A Flór Ferenc utca szilárd burkolattal való ellátása, sétálófunkcióval, amennyiben az ott élők igénylik.". Ez mi lehet?
A Vecsés út folytatásaként a Külső kerületi körút helyett megfontolandónak tartjuk a Hunyadi János út használatát a Nagykőrösi útig, mert az alacsony forgalmú, így költséghatékonyabb módon vezethető az útvonal, valamint így kapcsolat adható a Pestszentimre felső vasútállomás felé, ami az útvonal használatához, sikerességéhez hozzátehet. A vasútállomásnál különösen fontos a kerékpártárolás biztosítása. . Hátrányos lehet, ha túl sokszor kell keresztezni a bevásárlópark kiszolgáló útját, ezt meg kell vizsgálni, ugyanakkor a Pestszentimre felső felé való kapcsolat akkor is kialakítandó, ha a kerékpárút a Külső kerületi körút északnyugati oldalán fog futni.
gondolom itt arra a kis szakaszra gondolnak, ami már kész van belőle
Hát, nem mondom, hogy túl informatív. Ezekből a pdf-ekből én sem tudtam sokmindent kiokoskodni. De ami térképeket belinkeltél, az pont az az útvonal, melyekért itt oly sokan indultunk harcba.
A közúthálózat hiányzó elemeinek kiépítése Budapest sugaras-gyűrűs közúti főhálózata csak a belső városré- szekben teljes. A város folyamatos terjeszkedését egyre kevésbé követte a főúthálózat kiépítése, leginkább a harántirányú közúti kapcsolatok hiányoznak, a meglévő hálózati elemek pedig gyakran hiányosak vagy töredékesek. Ezért nem áll rendelkezésre folytonos, kapacitív transzverzális közúti kapcsolat. A harántirányú kapcsolatok pótlásával elkerülhetők a zsúfolt kerületközpontok, amelyek így mentesülnek a gépkocsiforgalomtól, mindezt a közösségi közlekedési lehetőségek integrált fejlesztésével együtt kell megvalósítani. Ugyanakkor a korábbi – a kapacitások nagy volumenű bővítésére, a minél nagyobb forgalom lebonyolítására fókuszáló – tervek nem valósíthatóak meg, a budapesti közlekedésfejlesztés koncepciójába illeszkedő, felülvizsgált fejlesztések megfogalmazására van szükség. Feltűnő hiányosság a Körvasút menti körút, a délkelet-pesti kerületeket összekötő út, a csepeli gerincút vagy a Nagy Lajos király útja.
51. oldal:
A fejlesztések célja az úthálózat ésszerű és területileg egyenletesebb terhelése, a lakó-kiszolgáló úthálózat indokolatlan terhelésének kiváltása, az átmeneti zóna fejlesztési lehetőségeinek megteremtése, illetve a zsúfolt, városrészközpontokon átvezető főutak tehermentesítése. Ilyen az M0 autópálya északnyugati szektora, a 10. számú főút budapesti szakasza, a Körvasút menti körút, a délkelet-pesti kerületeket összekötő út, a Csepeli gerincút, a 31. számú főút fővárosi szakasza, a Ferihegyi repülőtérre vezető út és a Nagy Lajos király útja.
"Külső Keleti Körút (KKK) vállalkozási terület és Csévéző út közötti szakaszának legalább fél szélességben történő megépítése, benne külön szintű kereszteződés kiépítése a Ferihegyi gyorsforgalmi út és a vasúti pálya felett"
Mit szóltok a szikkasztó építéséhez? Van egy "Tűzoltó-tó" nevű "műtárgy" az erdő szélén. Nem lehetne inkább abba vezetni a csapadékvizet? Nem tudom, hogy manapság mi a szerepe ennek a dupla gödörnek.
Igazad van. Nem tudom, miért írtam Kétújfalut, mikor végig a Flórra gondoltam.
Egyébként valahogy nem értem, miért kell terjeszkedni, mikor csökken a kerület lélekszáma. A végén egybeolvadunk Vecséssel. Remélem, a Flórt békén hagyják.
Kicsit furcsállom, hogy ilyen sablonos a térkép az utcaneveket illetően. Attól tartok, hogy a már így is elviselhetetlen forgalom a Halomi úton és az Üllőin tovább fog nőni. Vagy rávezetik a Kétújfalu utcára? Elvileg lehet véleményezni.