Keresés

Részletes keresés

Hector Servadac Creative Commons License 2008.05.22 0 0 20
Jó napot!
Népligetnél van valamilyen taxi az autóbuszállomásnál amely kivisz Ferihegyre?
zona73 Creative Commons License 2007.08.22 0 0 19
Kedves volt Kollégák!Én a Zóna Taxi alkalmazottja voltam!El kellene gondolkozni mind azon a tényen, hogy a Zóna Taxi meg fog bukni!A tagdíj havonta 120 000 Ft,amennyiben nincs tagdíj befizetés ez a cég életképtelen és hamar bezárhat mivel lehetetlen kitermelni a finanszírozási hitelt és családok fognak tönkre menni!A hitelek miatt a reptér felbonthatja a szerződést így az eredeti állapot fog visszaállni.Gondoljatok a szürke téli hónapokra anikor egy taxisra jut kb.napi 2 fuvar ami nyáron 5-6 is lehet rosszabb időben.22 óra munka SEMMI fizetés Veres meg havi 10 millióból (tagdíj) él, mint hal a vízben!Ez még csak a kezdet...Akár dől a Zóna akár nem a Magyar állam engedélyével egy luxus prosti hálózatot is üzemeltetni fog a város tetején a Citadellán, mert ott ő az ÚR...Ez ellen szerintem tennünk kellene, mert ez nem jogos, hogy azért mert ő a Veres István NEKI NINDENT SZABAD?Ez az igazán érdekes a mai korrupt világban!Üdv: egy volt Zónás!...
tomajer Creative Commons License 2006.09.14 0 0 18

Hölgyek urak!

 

Ha téma bővebben érdekel valakit, akkor szívesen látjuk.

 

 

hallotaxi.hu

 

Van a támában fórumunk is, igaz kicsit zajosabb mint az itteni:-)

 

 

Fórum

 

És természetesen igen jó képeink vannak a pillanatnyi állapotokról:-)

 

 

 

Várunk benneteket!

 

tomajer

akagi Creative Commons License 2006.07.26 0 0 17
Olvasd vissza az első két bekezdésedet! Az elsőben a "de" a másodikban az "én sem szeretném" szavaid a kulcsszó. Nem drágábbak, de....! Az én szakterületemen sem szeretném.....! Ugye Te is a pénzből élsz! Ezért tartom fölösleges kötekedésnek a beírásod.A lentebbi beírásomban próbáltam rávilágítani a bajok gyökerére és ha valamiben kérdésed van, szívesen válaszolok röviden.
Előzmény: Törölt nick (14)
akagi Creative Commons License 2006.07.26 0 0 16
Te csak azt hiszed! Cseberből vederbe effektus tipikus esete!
Előzmény: toloba (13)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.20 0 0 15

... a BA-nak a kizárólagosságért fizetendő szolgáltatási díj ...

 

Szégyen.

Előzmény: toloba (13)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.20 0 0 14
Bocs, nem értem, amit írsz. Kérlek, magyarázd meg.
Előzmény: akagi (12)
toloba Creative Commons License 2006.07.20 0 0 13
Viszlát hiénák! Olcsóbb lesz a ferihegyi taxi

2006-07-20 14:55:09


A Zóna Service Konzorcium nyerte a ferihegyi taxi szolgáltatásra kiírt pályázatot - mondta Chris Woodruff, a Budapest Airport Zrt. igazgatósági tagja sajtótájékoztatón Budapesten. Elmondta: a BA 4 plusz egy évre köt kizárólagos szerződést a reptéri utasfelvételre az Euro Taxi Bt., az Airport Security Kft., az UTAX Bt., a NEXT AUTO Kft., az Office Service Concept Kft., a Petrányi-Auto Kft. és Szakál József egyéni vállalkozó által létrehozott konzorciummal.

Az új rendszer augusztus 15-től működik, mindkét terminálon. A viteldíjak átlagosan 31 százalékkal csökkennek.

Chris Woodruff tájékoztatása szerint a Zóna Service Konzorcium magasabb szolgáltatási színvonalat és alacsonyabb viteldíjakat ajánlott a többi pályázónál.

Demszky Gábor Budapest főpolgármestere a sajtótájékoztatón hangsúlyozta: a BA új szolgáltatása transzparens, megbízható, olcsó, és Budapestet szolgálja. Akik igénybe veszik, kommunikálni tudnak a sofőrökkel, és biztosak lehetnek abban, hogy senki nem csapja be őket. A főpolgármester szerint a szolgáltatás alapvetően javítani fogja a fővárosról kialakítandó képet.

Chris Woodruff az új szolgáltatás kapcsán hangsúlyozta: a jelenlegi viteldíjak a legtöbb utas által használt célállomásra, a 2. és 3. zónába, 5.200-5.800-ról 3.500-3.600 forintra csökkennek. Hozzátette: a Ferihegyen jelenleg szabályozatlanul működő taxi-szolgáltatók viteldíjaihoz képest minimum 3, de akár 47 százalékkal csökkennek az árak, például a 4. zóna tarifái.

Tájékoztatása szerint az egyes zónákba maximális viteldíjat szabtak meg, de a taxióra is használatban lesz a fuvarok során. Amennyiben alacsonyabb árat mutat, az utasnak csak azt kell kifizetnie. Az árakat egy évben egyszer, legfeljebb a KSH által közölt inflációval emelheti a cég.

Chris Woodruff a pályázatról elmondta: a győztest a megajánlott viteldíjak, szolgáltatási kötelezettségvállalások és a BA-nak a kizárólagosságért fizetendő szolgáltatási díj mértékének súlyozott kombinációja alapján választották ki. A fuvardíj 45, a szolgáltatási színvonal 30, míg a BA szolgáltatási díja 25 százalékban játszott szerepet a döntésben.

Chris Woodruff közölte, hogy a Zóna Service Konzorcium 12 hónapon belül 200 új gépkocsi állít üzembe az induláskori minimum 150 autó helyett. Az összes járművet műholdas nyomkövető rendszerrel szerelik fel, és lehetőség lesz bankkártyás fizetésre is. A nyertes konzorciumnak augusztus 15-ig kell kiválasztania a sofőröket, akiknél követelmény az angol nyelv alapfokú ismerete, és átvilágításon is át kell esniük.

A Budapest Airport Zrt. május végén hirdette meg nyilvános, kétfordulós pályázatát, amely a reptéri utasfelvételre vonatkozik, nem érinti tehát a rendelt taxikat. Az első, nyílt fordulóra valamennyi taxi társaság illetve konzorciumuk jelentkezhetett.

A BA-ra 8 millió utas érkezett tavaly, amely 25 százalékos növekedés az előző évhez képest. Az idén az első hónapokban további 10 százalékkal nőtt a forgalom.

http://www.privatbankar.hu/html/cikk/kommentar.php?kommentar=14795
akagi Creative Commons License 2006.06.12 0 0 12

Nem értem, miért ragozod ezt a témát! Majd' mindenben elismered az igazukat.

Csak nem Te is be akarsz kerülni a csapatba?

Előzmény: Törölt nick (11)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.08 0 0 11

Az a baj a reptéri taxisokkal, hogy monopolhelyzetre törekszenek, és ezt vitatható módszerekkel próbálják elérni. Nem drágák, de mindent megtesznek azért, hogy senki más ne végezhesse azt a munkát, amiből ők is, és más is szeretne megélni.

 

Én sem szeretném, ha a szakterületemen lenne egy vállalkozás, ami minden munkát elvisz, és akár erőszakot is alkalmaz, ha én is dolgozni próbálok.

 

Az még érthető, ha egy vállalkozásnak ilyen ambíciói és módszerei vannak, az viszont már kevésbé, ha az ország egyetlen légi kapujának üzemeltetője ezt még támogatja is.

 

Az mindenképpen visszataszító, hogy a nem kiválasztott társaság autói egy sáros krumpliföldön várják az alkalmat, hogy sebtibe' belopódzhassanak a reptérre egy fuvarért. Szerintem ez éppoly rossz fényt vet az országra, mint a hiénák.

 

A repülőtér üzemeltetője akkor járna el helyesen, ha a reptéri taxi szolgáltatás minőségének, biztonságának és kiszámíthatóságának szigorú ellenőrzésére törekedne, de ezt nem a szabályos iparengedéllyel és megfelelő járművel rendelkező többség kizárásával, és egy monopolhelyzetű cég helyzetbe hozásával érné el. Persze az üzemeltetőnek gondolom, most pillanatnyilag főleg önmagáért fáj a feje.

Előzmény: tasha (10)
tasha Creative Commons License 2006.06.02 0 0 10
Hali,

mi a baj a reptéri taxisokkal? Drágábbak, mint a többiek akik kívul várnak? Én úgy emlékszem, a terminál elottiek fix tarifával visznek, nem?

Lenne egy kérdésem is, tkp ezért keresgélek a taxis topikokban: június közepén érkezunk családilag Bp-re (én kulföldön élek) és nem szivesen autóznék a belvárosba úgy, hogy a 2 évesem nincs autósulésben. Tud valaki olyan társaságot/taxist, akinek van gyerkulése?
Köszi

t.
Előzmény: Törölt nick (1)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.16 0 0 9

Köszönöm, hogy hozzászóltál!

 

Valóságos maffia áll össze a pályaudvaroknál, akik akár meg is verik a "rendes" kollégákat.

Ezért vigyáznak rendes városokban független rendészek a taxisok rendjére, nem engedik az erőszakot, a beérkező kocsik érkezési sorrendben vihetik az utast, a reptér pedig biztosítja a puffer helyet és a sorszám osztást a taxisoknak.

 

Budapest választása, a kivételezett taxitársaság legalizálása nagyon csúnya megoldás. Nem is értem, miért hagyják a taxisok, hogy ez a gondolat egyáltalán felmerüljön.

Előzmény: Denisa72 (8)
Denisa72 Creative Commons License 2006.05.09 0 0 8
Sziasztok!
Remélem nem haragszotok, ha mint taxisfeleség beleszólok a vitába.
A párom 15 éve taxizik és belülről látja a hibákat.
A Kamara nem tesz semmit, mert állítólag alkotmányellenes korlátozni a taxik számát.
Igaz, hogy több a taxis (jóval) mint a férőhelyek száma a drosztokon, de sebaj minél több embertől be lehet szedni a drosztdíjat. Ez évi kb. 25 ezer forint.
Sokan engedély nélkül dolgoznak és az ellenőrök félnek tőlük. Valóságos maffia áll össze a pályaudvaroknál, akik akár meg is verik a "rendes" kollégákat.
Ha azt akarod, ne verjenek át, rendelj telefonon autót. Minden bekerül a számítógépbe, és ha benn felejtesz valamit az autóban megkeresik a kollégát és visszajuttatják.
akagi Creative Commons License 2006.05.09 0 0 7
Sajnos az a baj, hogy sok a taxi! Renszerváltáskor megszűntettek egy-két követelményt. Ilyet pl.: hiv.jogosítvány, ami érettségihez volt kötve, Budapest helyismeret, KIOSZ tagság. A polgármesteri hivatalban pedig, ha volt kocsija a munkanélkülinek, minden feltétel nélkül (erkölcsi biz.) kiadták a kisipari engedélyt. Ha elég fiatal vagy, akkor emlékszel milyen kevés taxi volt 89 előtt? Én itt látom az alapvető problémát. Az, hogy más országokban jól megoldották az tény! Bejártam Europát, dolgoztam egy-két országban és bizony találkoztam külfoldon is "csúnya" taxisokkal, de mi utasok sem vagyunk szentek.
Előzmény: Törölt nick (6)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.08 0 0 6
Nem az a problémám, hogy sok a taxi. Inkább az, hogy nem megbízhatók, nem kiszámíthatók. A repülőtér még egy tömegközlekedéssel ellátott városban is fontos a taxisoknak, ahol pedig nincs villamos, vonat, hév a reptér és a város közt, ott meg különösen. Ezért fontos az, hogy a repülőtér sem az eladás előtt, sem az után nem a korrekt megoldásra, hanem valami hungarikumra törekszik, amivel szerintem tovább árt a budapesti taxihelyzetnek.
Előzmény: akagi (5)
akagi Creative Commons License 2006.05.08 0 0 5
Feltetted már magadnak azt a kérdést kifelé menet a rep.térre, hogy miért ácsorog annyí üres taxi az út mellett, és a város is tele van? A kereslet és a kínálat talán nincs összhangban? Korlátozzuk a taxik számát és feltételekhez kötjúk az engedéllyeket, vagy taxizhat boldog-boldogtalan?
Előzmény: Törölt nick (4)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.06 0 0 4

Az lenne a korrekt, ha a taxisok - társaságtól függetlenül - előre megszabott tarifával vinnék az utasokat Budapest egyes területeire. Mikor megérkeznek a reptérre, tépnek egy sorszámot, és sorszám szerint beállhatnak a drosztra, hogy elvigyék az utast. Akiről kiderül, hogy átvágta az utast, megszegte a szabályokat, azt tiltsák el a taxizástól.

 

Ha emellett a reptér szeretne exkluzív szerződést kötni egy évesnél fiatalabb Merciket üzemeltető elit taxis céggel, erre szerintem joga van - rögtön azután, hogy biztosította a tisztes iparosok egyenlő elbánáson alapuló kiszolgálását.

 

Ez az én véleményem.

spooler Creative Commons License 2006.05.06 0 0 3
Arra gondolsz, amikor érkezéskor előkapod a mobilodat, és rendelsz telefonon egy taxit?

Előzmény: BELABACSI (2)
BELABACSI Creative Commons License 2006.05.06 0 0 2

Az most is úgy van, hogy a reptér területén kívül várakoznak és, ha hív egyet az ember, odajönnek. Ezt ezután sem nagyon tilthatják meg neki, ahogy azt sem, ha én odavitettem magam akkor ők vigyenek oda. Akkor meg vár utánna egy kicsit és jöhet is vissza egy másik hozám hasonlóval. Tudom, hogy nem csak én csinálom így.


A külföldiekkel igaz a dolog, bár, ha már néhányszor járt valaki itt, akkor kitanulhatja, mi a helyes eljárás és akkor mehetnek a fenébe a monopóliumukkal.

Előzmény: Törölt nick (1)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.06 0 0 1

Nem is az itthonról taxihívásról van szó, hanem arról, amikor valaki megérkezik.

 

Bár végső soron az itthonról taxihívásodat is érinteni fogja a dolog. Ha a kedvenc taxitársaságodat kizárják a repülőtérről a városba való korrekt utasszállításból, akkor előbb-utóbb kénytelen lesz kifizettetni veled a visszautat is - valamilyen módon.

Előzmény: BELABACSI (0)
BELABACSI Creative Commons License 2006.05.06 0 0 0

Egyetértek. Kár egy cégnek monopoljogot adni.

 

Viszont én itthon, hívok telefonon egy megszokott taxiscéget és mindenki tehet egy szívességet!

Előzmény: Törölt nick (-)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.06 0 0 topiknyitó

Nagyon rossz, amikor egy városba, országba érve az utasnak félnie kell, hogy átvágják, lehúzzák. Ahol van tömegközlekedés a reptérről, ott az utasok egy része azért választja azt, mert fél taxiba ülni, fél a csaló taxisoktól.

 

Nálunk nincs választási lehetőség, nincs használható tömegközlekedés. Félelem van, a csaló taxisoktól.

 

A város nem kívánja megoldani ezt a problémát, illetve nagyon furcsa módon próbálkozik. Ki akarja zárni a tisztességes munkára, megélhetésre vágyó (és jogosult) iparosok, taxisok jelentős részét egy üzleti területről - ahelyett, hogy a köztörvényes bűnözőket, a csalókat fogná meg és zárná ki a taxizásból örökre.

 

Párizsban érdekes módon soha nem vágtak át a taxisok. Pedig a repülőtérről megannyi társaság dolgozik. Van egy rendszer, a taxis sorszámot tép, amikor belép a reptérre, érkezési sorrendben vehetik fel az utasokat. Sokszor egy álló napot várnak a hatalmas taxiparkolóban, mire sorra kerülnek. Aki (amely társaság) rendszeresen nem tesz eleget a kötelezettségeinek, az nem állhat be a sorba, a többiek egyenrangúak.

 

Van olyan város is, ahol egységes tarifa szerint szállítják az utasokat az egyes városrészekbe. Az utas a reptéren fizet, kap egy kupont, a taxis elviszi, megkapja a kupont, és az alapján a reptéri cégtől megkapja a pénzét.

 

Vajon miért pártolja Budapest inkább azokat a megoldásokat, amelyek fenntartják a taxis kannibalizmust?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!