UPC-s IP telefont senkinek sem ajánlom. Egész egyszerűen nem értenek hozzá. Hivatalos szerv dolgozójaként, szakmai kapcsolatban voltam velük, és nem tudtam olyan szakemberrel beszélni, aki érdemben tudott volna tárgyalni a telefonokat kiszolgáló modem beállításával kapcsolatban. Mi tudtuk, hogy mit kellene csinálni, meg is tettük volna, de nem kaptunk hozzá megfelelő jogosultságot. Ígyhát egy teljes intézmény maradt telefon nélkül, illetve később kaptunk ugyan vonalat, de használhatatlanul gyenge volt a hangminőség a hibás beállítások miatt. A számlázáson és az ügyfélszolgálaton nagyon jól képzett alkalmazottak ülnek, akik érezhetően nem félnek a jogi következményektől, ehhez azért elég nagy a cég. Az összes panaszos ügyet elintézik a jól bevált protokoll szerint, a panasz marad, a számlákat meg fizethetjük. Aki csak tud váltson, még ha egy picit magasabb is a szolgáltatás díja!
Szia! Ez engem is érdekelne, most szeretnék (8év után) váltani, de félek is, hogy esetleg rosszabb, gyengébb, lassabb netet fogok kapni, illetve a TV csatorák is érdekelnének.
- UPC net megrendelve két hete pénteken a Fehérvári úti piacon lévő UPC képviseleten. Betelefonáltak a központba, majd közölték, hogy az adott címen nem lehetséges a szolgáltatás. Itt vége is lenne a történetnek, de az ügyfél lakásában korábban is volt már UPC internet, a modemet nem adta le, a képviseleten ezután rövid telefonálás után közölték, nem is kell leadni, azzal fogják beüzemelni a mostani megrendelést. - 10-én 8:30-13:30 közé ütemezték a beszerelést, ügyfél otthon ül, vár. A szakember 15 órára megérkezett, némi telefonálás után közölte, nem tudja folytatni a munkát, a modemet mégis le kell adni. - 14-én hétfőn az ügyfél a hosszú sorairól elhíresült UPC képviseleten (Budapesten négy ilyen hely van) leadta a kábelmodemet. - 15-én, azaz ma megérkezett az UPC szakembere, rövid telefonálás után közölte, hogy látják, hogy a modem le van adva és az ügyfélnek nincs tartozása, de hiába van rajta az átvételt igazoló aláírás és pecsét a papírjukon, egy csoportvezető az Örs vezér téren még nem szignálta mindezt, tehát ismét nem lehet beüzemelni az internenet. - Honap ismét jön az UPC szakembere...
2007-05-1x. UPC-s TV szolgáltatás megrendelése telefonon. Tájékoztatás: hűségnyilatkozat visszaküldése után Sony NS38 DVD lejátszó és Warner DVD csomagot futárszolgálat fogja hozni.
2007-05-2x. UPC-s szerződés és hűségnyilatkozat visszaküldése.
2007-06-14. Érdeklődés 1221 távbeszélőszámon mert a DVD csomagot még nem kaptuk meg. Tájékoztatás: a kazincbarcikai ügyfélszolgálatnál lehet személyesen átvenni. Lementem az UPC kazincbarcikai ügyfélszolgálatára. Mivel nem én vagyok a szerződő fél, és így nem intézkedhetek náluk, az ügyintéző hölgy rendkívüli méltányosságot - és lenézést - gyakorolva tájékoztatott, hogy ott semmilyen DVD csomagot nem lehet átvenni és ezt már e-mail-ben jelezték is a központnak. Újabb telefonos egyeztetés 1221-el, ígéret az intézkedésre.
2007-06-20 DVD továbbra sincs. Telefonos ( 1221 )ügyfélszolgálatos "továbbítja a munkatársak felé a problémát".
Én ugyanígy jártam. Péntekre ígérték a bekötést, és ott álltam telefon nélkül egy hétig. Közben mobilról ezerszer felhívtam az ügyfélszolgálatosokat, akik csak felgmán közölték, hogy akik az átkötést végzik, azokat nem lehet kapcsolni, vezetőt sem tudnak adni, és különben is. Már őrjöngtem, emailben a fogyasztóvédelemmel fenyegettem őket, gondolod érdekelte őket? Dehogy. Aztán szépen betelefonáltam, lemondtam, és visszamentem a tékomhoz. Ott EGY nap alatt visszakaptam a telefonvonalat. sok ezer foritnom és agysejtem ment rá arra, hogy "már kolompár néni is ingyen telefonál". Dugják a seggükbe a telefonjukat. Ja, és több HÉTTEL ez incidenset követően kaptam egy válaszemailt, hogy elnézést. Ennyi. Nem tudom, hogy a UPC-nél a helpdeskesek azon kívül, hogy a tegnapi bulit beszélik meg és pornófilmeket töltenek le a netről, csinálnak-e még valamit. Kétlem.
Chello. Egyik napról a másikra nem volt internetem. Legalább fél órás várakozás után sikerült egy emberrel beszélnem, aki mikor közöltem hogy mi a probléma átkapcsolt egy másikhoz. Újabb 20 perc várakozás után sikerült beszélnem egy "technikussal" akivel átvettük a szokásos lépéseket (modem kikapcs, 1 percet vár, modem bekapcs, gép újraindít...persze ezeket már mind kipróbáltam mielött felhívtam volna őket) Nem lett jó. Másnap próba újra. Csak nem sikerült megoldani. Nagy nehezen kiderült végül (több nap után), hogy vmi rendszert váltottak és a régifajta modemmel az új már nem működik. Semmiféle értesítést nem kaptam erről. (persze ha tartozásom van vagy átléptem a letöltési keretemet) akkor azonnal jön az emil. Ezután még nekem kellett igényelnem a modem cserét. Persze csak olyan időpont volt, mikor minden normális ember dolgozik. Egye fene, kivettem egy nap szabit. Csak nem jöttek a megadott időpntban. Telefonáltam mint az őrült, de csak nem sikerült senki illetékessel beszélnem. 1 nap szabi az ablakon kidobva...
Pár napra rá azért összehoztuk a modemcserét, lett újra net. Azt ugye mondanom se kell, hogy a kiesett időre (kb 1 hét) ugyanúgy számláztak.
Szóval röviden...ez egy inkorrekt cég, az alvállalkozóival együtt. Kerülje őket aki tudja!
Nemsokára lejár a hűségnyilatkozatom és el is felejtem hogy valaha szerződést kötöttem velük.
Hasonló tapasztalataim voltak anno a chello-val. Amint lejárt a szerződésem, lemondtam.
Amíg nincs dolgod az "ügyfélszolgálattal", addig talán nincs is gond velük. Amint valamit intézni kell, kiderül a cég ügyfélbarátnak nem nevezhető hozzáállása... :(
A UPC egy fos. A telefonos ügyfélszolgálat egy keringető rendszer amiben emberhez sose lehet jutni. Dolgozik ott egy barátom úgyhogy egy héten belül sikeredett elérnem hogy felhívjanak, de annyira buta volt az ügyfélszolgálatos hogy egyetlen kérdésre se tudott felelni csak azt hajtogatta hogy írjam alá. Mondjuk kérelemmel én nem szoktam cégekhez fordulni. Nyalják ki a s****.
2005. június-ban kérelemmel fordultunk a UPC-hez. Kértük, hogy a Matávos vonalunkat - számmegtartással - kicserélhessük UPC-s IP telefonra.
Sok huzavona után, úgy tűnt végre 2006 április 27-én kérésünk teljesül.
Nos a létező legrosszabb verziót sikerült előállítsák.
2006 Április 27-e óta nincsen semmiféle telefonunk.
A telefon átírással kapcsolatos összes lehetséges hibát meglépték. Csak azt az egy lépést nem képesek megtenni, amitől végre telefonunk lehetne.
Azt ígérték 2 óra alatt lebonyolódik a csere. Ehhez képest már március végén kikapcsolták a matávos vonalat és helyette lett egy senki által sem ismert ideiglenes IP telefon vonal.
Azt ígérték első hónapra nem kell előfizetési díjat fizetni, ehelyett azonnal kiszámlázták.
április 27-én az ügyfélszolfálatnak e-mailben jeleztem, hogy néma a telefon.
Erre kaptam egy udvarias választ, hogy megkapták. Ha problémám van telefonáljak.
Visszaírtam, hogy a probléma ott kezdődik nem tudok telefonálni, mert nincsen vonal.
Ismét e-mailben írtak, hogy az ügyfélszolfálat rendelkezésemre áll - telefonon.
Utcáról az ügyfélszolgálat számát felhívni nem lehet. Azaz fel lehet hívni, de a menűrendszer nem műlödik.
Ismerős a munkahelyéről telefonált. 1/2 órai telefonálással azt sikerült elérni, hogy a telefonos kisasszony vkit felhívott, aki tudott érdemben szólni vmit.
A telefonos modem azonosítóit kellett megadni.
Megjegyzem, hogy több oldalnyi papírt töltöttünk ki, több példányban. Ennek egyikén rajta vannak a kért adatok. Elvben az ügyfélszám alapján tudniuk kell. Enélkül a bekapcsolást se, a számlázást se, ... se tudnak intézni. (Számlázni mégis tudtak - igaz hibásan)
Újabb 1/2 órás telefon, adatok bediktálva.
Vonalunk azóta sincsen.
-----------
Következtetés, aki meg akarja óvni magát béna ügyfélszolgálattól az inkább keressen magának másik szolgáltatót.
UPC-nek évek óta ügyfele vagyok, mert itt csak ők vannak. Nem volt rá példa, hogy az ügyfélszolgálatuk bármit is megfelelő időben elintézett volna.
Sem új internet bekötésekor, sem átíráskor, sem átköltözéskor.
Ahányszor tévedni lehetett mindig tévedtek. Mindig plusz utánajárásomba került, hogy meglegyen, amit kértem.