Keresés

Részletes keresés

Cooper ügynök Creative Commons License 2006.05.05 0 0 3
Egyéb vicces filmcímek:

* I Killed My Lesbian Wife, Hung Her on a Meat Hook, and Now I Have a Three-Picture Deal at Disney (rendezte Benn Affleck)
* They Call Me Macho Woman
* The Incredibly Strange Creatures Who Stopped Living and Became Mixed-Up Zombies!!?
* Elvis Is Alive! I Swear I Saw Him Eating Ding Dongs Outside the Piggly Wiggly's
* Night of the Day of the Dawn of the Son of the Bride of the Return of the Revenge of the Terror of the Attack of the Evil, Mutant, Hellbound, Flesh-Eating Subhumanoid Zombified Living Dead, Part 3
* Lemon Grove Kids Meet the Monsters
* The Persecution and Assassination of Jean-Paul Marat as Performed by the Inmates of the Asylum at Charenton Under the Direction of the Marquis de Sade (UK)
* Rat Pfink a Boo Boo
* Don't Worry, We'll Think of a Title
* Monsters Crash the Pajama Party
* The Man with the Smallest Penis in Existence and the Electron Microscope Technician Who Loved Him
* Zombie Ninja Gangbangers
* Surf Nazis Must Die
* The Absolutely Outrageous Adventures of the Politically Incorrect Bikini Babes of Arizona
* Lick an Apple Like a Pussy: The Movie Stanislawski Never Made

forrás: http://filmbuzi.freeblog.hu/archives/2006_Apr_filmbuzi.htm#1494736
Kis Gösser Creative Commons License 2006.05.04 0 0 2

Sajnos nem elég jó az angolom ahhoz, hogy megértsem a

földönkívüli meleg feka szlenget:)

Előzmény: kookaiboy (1)
kookaiboy Creative Commons License 2006.05.04 0 0 1
huh, ez valami olyasmi amit sztem meg oha nem lattal, iszonyat poén az egesz :) low budget temaju szkifi komedia, jonnek az urhajojukkala meleg negerek a foldre,es a planetat meleggé teszik, esmennek tovabb utjukon, hoy az egesz univerzumot azzá tegyek, és legdurvabb narrator hang is megy vegig....27 perc az egesz, en foldon fekve rohogtem vegig kb :)
Előzmény: Kis Gösser (0)
Kis Gösser Creative Commons License 2006.05.04 0 0 0

N0, még nem ismerem.

Mi ez?

Előzmény: kookaiboy (-)
kookaiboy Creative Commons License 2006.05.04 0 0 topiknyitó
http://imdb.com/title/tt0274518/ no ezt ismeritek??????????????????????????????????????????????????

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!