Tótkomlóson az AEFI-865 alapvetően csak munkanapokon közlekedik? Azokat az eseteket nem lehet itt figyelembe venni, amikor vezénylésileg másik fordára kerül, de jellemzően inkább munkanapos a kocsi?
Szerintem nem az, hogy nem jó a debrecenin, csak annyi, hogy az ergi fordára inkább Regio kéne és nem Inovell. Tippre ez mostmár így marad mindaddig, amíg el nem készül a LIW-792. A miértje pedig lehet az, hogy az LXN-695 jelenleg megbízhatatalan ahhoz, hogy az egri fordán legyen (Nagyon korán kezd a forda, nincs idő előtte javítani és többet is megy mint a debreceni amin most van).
Mivel a JAW-726 selejt, így csak 2 darab 2004-es Volvo, és persze az LNV-794. A két MRY tartalék szerepet tölt be, de általában a két JAW volvo közül valamelyik mindig műhelylakó.
Na ennek a békéscsabai verziójára kíváncsi lennék, mert itt jelenleg annyiból áll a járműfiatalítás, hogy pótlás nélkül selejtezik le a buszokat (HLU-101, HJL-101, HPR-237, HZE-184). Annyi hogy a HZE-127 bekerült helyibe, de a másik 3 helyett nem jött semmi. És meg is látszik, utóbbi időkben eléggé megszaporodtak a járatkimaradások.