Szerintem nem az, hogy nem jó a debrecenin, csak annyi, hogy az ergi fordára inkább Regio kéne és nem Inovell. Tippre ez mostmár így marad mindaddig, amíg el nem készül a LIW-792. A miértje pedig lehet az, hogy az LXN-695 jelenleg megbízhatatalan ahhoz, hogy az egri fordán legyen (Nagyon korán kezd a forda, nincs idő előtte javítani és többet is megy mint a debreceni amin most van).
Mivel a JAW-726 selejt, így csak 2 darab 2004-es Volvo, és persze az LNV-794. A két MRY tartalék szerepet tölt be, de általában a két JAW volvo közül valamelyik mindig műhelylakó.
Na ennek a békéscsabai verziójára kíváncsi lennék, mert itt jelenleg annyiból áll a járműfiatalítás, hogy pótlás nélkül selejtezik le a buszokat (HLU-101, HJL-101, HPR-237, HZE-184). Annyi hogy a HZE-127 bekerült helyibe, de a másik 3 helyett nem jött semmi. És meg is látszik, utóbbi időkben eléggé megszaporodtak a járatkimaradások.
Igen, láttam tegnap, volt Csaba-Doboz és Csaba-Gyula kanyarja is. Nagyon örültem neki hogy látom, megérdemli, hogy menjen még, meg kell is. Kíváncsi vagyok, hogy visszakerül-e Kígyósra a fordjájára, vagy esetleg a HZE-184 helyére megy helyibe. Amúgy ha már műszakizhatnak, akkor furcsa, hogy a HZE-184 nem maradt, bár nem tudom az milyen állapotban volt. Ezek alapján a HDY-516 és a HSX-071 sem biztos, hogy selejt.
Néhány buszt nem mutat a GPS pár hete, PRF-924, RLT-901, SRD-403, HXT-671, MRY-937 biztos, tuti van még, nekem ezek tűntek fel, nem tudom mi lehet velük. Ezek szerint a HXU is ilyen, de kint van, saját szemmel láttam a héten is.