Na így már értem :) Való igaz, hogy Békéscsabán nemigazán járnak 2,3 ajtós buszok helyiben, de azért előfordul. Mostanság egy 3 ajtós csuklós Contact-ot is nagyon befogtak helyibe és Ik 280-as szintén 3 ajtós csuklós is előfordul. Alkalomadtán megesik, hogy helyköziket is küldenek helyibe, pl. reggelente 2 ajtós szóló E94, MAN SL...Van olyan is, hogy úgy oldják meg, hogy bejön vidékről, de mielőtt bemenne az állomásra lebonyolít még egy helyit is :) Sőt, tudok mondani jobbat is :) Reggel még az is előfordul, hogy E95 vagy E98 jön helyibe.
Nem tartom helyesnek ezeket a megoldásokát, mert lassítják és akadályozzák az utasforgalmat. Borzasztó körülményes egy ilyenről leszállni... És ezt értem 2 ajtós szóló és 3 ajtós helyközi változatra is.
Én láttam egy párszor, és nem voltak benne kicserélve az ülések. Viszont már régebben (kb. 4 hónapja) láttam és azóta lehet, hogy kicserélték. De akkor os sokáig így járt, igaz tényleg csak vasárnap.
Az Agria Volán is helyközi SL MAN-t küld ide, na az még durvább
na jó,de azt csak sulivasárnap...és abban állítólag ki lettek cserélve az ülések
ha már csodálkozol egy picit,akkor megtoldom még azzal,hogy másod,harmadrészként Ózd-Budapest járaton Ik260-as is ment vasárnaponként ill. amit más üzemegységek össze tudtak gereblyézni
Jaja, nem is azért kérdeztem, mert nem jó :) Valószínű, most, hogy nem lesznek törökök, lecsapunk a lengyel gépekre, ami azért technikailag, sokkal jobb és korszerűbb, bár tapasztalatom nincs még sajna.
Erről jut eszembe: a miskolci Centroliner-ek honnan származnak?