Keresés

Részletes keresés

Alkaa Creative Commons License 2006.09.10 0 0 209
Hát azért még mindig jobb, ha egy C80-asban figyel a műbőr, mint egy MAN-ben.
Előzmény: aerio (205)
Pisti_hb Creative Commons License 2006.09.10 0 0 208

Erről jutott eszembe az a szolnoki helyis Ik C80 amiben belül végig a régebbi típusú barna műbőrős ülések voltak. Nagyon illuzióromboló tud lenni...

Nem csak egy 'mezei' 280-as volt Classicosítva?

Előzmény: aerio (205)
aerio Creative Commons License 2006.09.10 0 0 207
Hoppá!
Előzmény: aerio (206)
aerio Creative Commons License 2006.09.10 0 0 206
Amíg nincs meg az erdeti képe, addig gondoljátok rá erre az ezüst Körös Volán feliratot :)))
aerio Creative Commons License 2006.09.10 0 0 205

Elfelejtettem hozzátenni a fehér MAN-hoz, hogy a hátsó ülléssorba régebbi Ik üléssort tettek, ami még barna műbőrös, de abból azért az újabb, kétoldalt kapaszkodós változat. Nem tudja valaki mi ennek az oka? Esztétikai szempotból nagyon csúnya.

Erről jutott eszembe az a szolnoki helyis Ik C80 amiben belül végig a régebbi típusú barna műbőrős ülések voltak. Nagyon illuzióromboló tud lenni...

aerio Creative Commons License 2006.09.10 0 0 204

Ha ott vannak és van rá lehetőség csinálj róluk képet is :) Én megpróbálom majd lefotózni a Lion's Coach-ot, bár lehet beletelik egy kis időbe, csak találjam meg. Lehet nem lenne hülyeség egy üzemlátogatás a KV-nél.

 

Más: Vannak ezek a török városi és helyközi MAN SG-k és SL-ek. Vannak vele rossz tapasztalatok, érzhető az olcsóság, de attól még lehetne jó. Amit ki is emelnék azok az ajtók: valami borzalom ahogy a hidraulika csillápítás nélkül vágja ki-be az ajtókat. De a legjobb mikor nem csukódik be és így el sem tud indulni a busz, mivel ugye a fék nem enged ki... Olyat is hallottam hogy egyiknél menet közben nyílt ki és busz hirtelen bevágta a féket. Gondolom el tudjátok képzelni mennyire kellemes lehetett. Abból a buszból asszem ki is kötötték az nyitott ajtós féket. Bár ezt leszámítva nem olyan gáz. A vezető munkahelye is jónak mondható. Ezért leszek kíváncsi a Connecto-ra. Ami már előny nála az alacsonyabb padlómagasság. Viszont nagyon sajnálok, hogy még mindig nincs nálunk lépcsőnélküli alacsonypadlós városi busz.

 

Az első MAN, aminek érdekessége helyi viszonylatban a nagyfelületű mátrixkijelző (ami legnagyobb sajnálatomra kihasználatlan).

Előzmény: Alkaa (203)
Alkaa Creative Commons License 2006.09.10 0 0 203
A Conecto-t majd megnézem valamelyik nap, hogy az Evobus-nál vannak-e Budán, még nem érkeztek meg. Ha pedig így van, akkor gyártási szám szerint ezek lesznek az utolsó, Magyarországra behozott Conectók - ha minden igaz.
Előzmény: aerio (199)
fhd-991 Creative Commons License 2006.09.10 0 0 202

Rég jártam erre...

aerio Creative Commons License 2006.09.10 0 0 201
Na látom volt már szó a Coach-ról meg a Connecto-ról is. A Coach-ot most mindenfele küldik, nem lehet meghatározni. Azt tudom h ment már Egerbe is.
Előzmény: Alkaa (188)
aerio Creative Commons License 2006.09.09 0 0 200

Nyáron kipróbáltam ám Csabán a szombathelyi gyártású ARC-t is! Lelkes vagyok... :)))

aerio Creative Commons License 2006.09.09 0 0 199
Jah, és ugye nem mellékes, hogy ősszel csuklós Mercedes Connecto jön Csabára helyibe MAN helyett helyijáratként. Nah, még majd visszaolvasom az előző hozzászólásokat is :)
aerio Creative Commons License 2006.09.09 0 0 198

Sziasztok!

Békéscsabai vagyok és én is buszszerető, most láttam meg a topicot, megpróbálok majd bekapcsolódni :) Nem tudom, ti mennyire tudtok róla: ma a Szarvasin jött velünk szembe egy fehér MAN Lions Coach és legnagyobb meglepődésemre Körös Volán felirat volt rajta!!! Azt hittem kiugrok a kocsiból :) Le kellene vadászni egy fotóra :)

LoLkA Creative Commons License 2006.09.03 0 0 197
OFF
Esetleg rendszámtöredéket láttál? Milyen kiosztású és tipusú ajtajai voltak?
ON
Előzmény: Törölt nick (196)
LoLkA Creative Commons License 2006.09.02 0 0 195
Azt az ex. Hajdús képet én is kérném szépen.
Előzmény: Törölt nick (193)
Pisti_hb Creative Commons License 2006.09.02 0 0 194

A Hajdús gépről érdekelne a kép, meg akkor persze ELN-366-ról is! Mailcímem itt megadva. Köszi előre is!

 

ON:

Előzmény: Törölt nick (193)
Alkaa Creative Commons License 2006.09.02 0 0 192
Én axittem, Romániába már nem lehet 200-as Ikarus-t kivinni, mert mintha náluk is változtak volna a szabályok. Jó, ha van Euro-besorolása a gépnek, akkor persze nem lehetett gond... szerintem.
Előzmény: Pisti_hb (191)
Pisti_hb Creative Commons License 2006.09.02 0 0 191

ELN-366  >>  BH 08 BWF 

 

Na most ez román rendszám, ha jól sejtem.. Bihari fiú lett? :-)

Előzmény: Törölt nick (189)
Alkaa Creative Commons License 2006.09.01 0 0 190
Király! Ma láttam JXF-835-öt a Népligetben! Ez egy átszámozott gép, vagy tavaly jött újonnan? Melyik üzemhez tartozik?
Előzmény: Törölt nick (189)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.29 0 0 188
Na vajon melyik járatra fog kerülni a Coach, ha éppen nem különjáratos lesz? :-)
fhd-991 Creative Commons License 2006.08.24 0 0 187

Ezt elfelejtettem feltenni tegnap...

Hiába, öregszem...  :)

Előzmény: fhd-991 (186)
fhd-991 Creative Commons License 2006.08.23 0 0 186

Ismét jártam Csaba és Orosháza környékén...

Az FKB-482 elsőajtaja felett a régi lekapart rendszám : 345.

Alkaa Creative Commons License 2006.08.22 0 0 185
Mik a hírek? Azt hallottam, hogy a Körös kapja meg utoljára a Credóit.
Alkaa Creative Commons License 2006.08.15 0 0 184
FLX-715 az, nyugi. :-) Az exe is biztos.
Előzmény: Pisti_hb (183)
Pisti_hb Creative Commons License 2006.08.14 0 0 183
Lehet, nem emléxem pontosan. Gépjárműkereső, plíz! :-)
Előzmény: Alkaa (179)
RAN 19-77 Creative Commons License 2006.08.14 0 0 181

ez is valami

 

köszi szépen...

 

hátha másvalaki tud a többiről

Előzmény: bajusza (178)
Alkaa Creative Commons License 2006.08.14 0 0 180
FKB-481 és 482 kicsoda volt, lehet már tudni?
Alkaa Creative Commons License 2006.08.14 0 0 179
Nem FLX-715?
Előzmény: Pisti_hb (175)
bajusza Creative Commons License 2006.08.14 0 0 178
AVG-576 (IK 260.43): Orosháza 10-es helyijárat vagy helyközi (általában Pusztaföldvár-Csanádapáca-Medgyesegyháza járaton közlekedik). A BHZ-472 (Ikarus 256): Orosházán szerződéses járatként és helyiközi buszként funkcionál (Békéscsabára vagy Szegedre jár néha). A DZD-922-es (IK 260.43) úgy tudom, mezőkovácsházi busz. A többiről semmit sem tudok.
Előzmény: RAN 19-77 (177)
RAN 19-77 Creative Commons License 2006.08.13 0 0 177

üdvözletem az uraknak

 

az alábbi autók üzemegységét szeretném megtudni

 

AVG-576 BHZ-472 CJD-732 CKG-953 CTC-081 CTJ-915 DZB-971 DZD-922 ELL-372 ELN-366 EUA-123 EUA-126 EUA-723 EUA-741

 

köszönöm

Törölt nick Creative Commons License 2006.08.08 0 0 176
HDY-517
Előzmény: Pisti_hb (175)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!