Ha ott vannak és van rá lehetőség csinálj róluk képet is :) Én megpróbálom majd lefotózni a Lion's Coach-ot, bár lehet beletelik egy kis időbe, csak találjam meg. Lehet nem lenne hülyeség egy üzemlátogatás a KV-nél.
Más: Vannak ezek a török városi és helyközi MAN SG-k és SL-ek. Vannak vele rossz tapasztalatok, érzhető az olcsóság, de attól még lehetne jó. Amit ki is emelnék azok az ajtók: valami borzalom ahogy a hidraulika csillápítás nélkül vágja ki-be az ajtókat. De a legjobb mikor nem csukódik be és így el sem tud indulni a busz, mivel ugye a fék nem enged ki... Olyat is hallottam hogy egyiknél menet közben nyílt ki és busz hirtelen bevágta a féket. Gondolom el tudjátok képzelni mennyire kellemes lehetett. Abból a buszból asszem ki is kötötték az nyitott ajtós féket. Bár ezt leszámítva nem olyan gáz. A vezető munkahelye is jónak mondható. Ezért leszek kíváncsi a Connecto-ra. Ami már előny nála az alacsonyabb padlómagasság. Viszont nagyon sajnálok, hogy még mindig nincs nálunk lépcsőnélküli alacsonypadlós városi busz.
Az első MAN, aminek érdekessége helyi viszonylatban a nagyfelületű mátrixkijelző (ami legnagyobb sajnálatomra kihasználatlan).
A Conecto-t majd megnézem valamelyik nap, hogy az Evobus-nál vannak-e Budán, még nem érkeztek meg. Ha pedig így van, akkor gyártási szám szerint ezek lesznek az utolsó, Magyarországra behozott Conectók - ha minden igaz.
Jah, és ugye nem mellékes, hogy ősszel csuklós Mercedes Connecto jön Csabára helyibe MAN helyett helyijáratként. Nah, még majd visszaolvasom az előző hozzászólásokat is :)
Békéscsabai vagyok és én is buszszerető, most láttam meg a topicot, megpróbálok majd bekapcsolódni :) Nem tudom, ti mennyire tudtok róla: ma a Szarvasin jött velünk szembe egy fehér MAN Lions Coach és legnagyobb meglepődésemre Körös Volán felirat volt rajta!!! Azt hittem kiugrok a kocsiból :) Le kellene vadászni egy fotóra :)
Én axittem, Romániába már nem lehet 200-as Ikarus-t kivinni, mert mintha náluk is változtak volna a szabályok. Jó, ha van Euro-besorolása a gépnek, akkor persze nem lehetett gond... szerintem.
AVG-576 (IK 260.43): Orosháza 10-es helyijárat vagy helyközi (általában Pusztaföldvár-Csanádapáca-Medgyesegyháza járaton közlekedik). A BHZ-472 (Ikarus 256): Orosházán szerződéses járatként és helyiközi buszként funkcionál (Békéscsabára vagy Szegedre jár néha). A DZD-922-es (IK 260.43) úgy tudom, mezőkovácsházi busz. A többiről semmit sem tudok.