Ebben nincs semmi extra. Az üléspont határozza meg az álláspontot :)
Ha pedig 10-15 évvel ezelőtt a KÖRÖS VOLÁN idejében történik mindez, valószínűleg akkor sem dicsértek volna meg érte senkit, csak legfeljebb nem lett volna belőle újságcikk.
Ahol a polgármester - dr. Görgényi Ernő - korábban ügyvéd volt, Volános kötődés nélkül.
Én inkább arra gondoltam, hogy az összesen 4 darab gyulai helyi járatos busz összességében semmivel nem rosszabb kinézetű, mint az ex DAKK-os flotta és ilyen baleset nem csak helyi kocsival fordulhat elő a város területén, hanem helyközivel is.
"A baleset a Béke sugárúton történt, amikor levált a kereke a 4-es járat vonalán közlekedő busznak. Személyi sérülés nem történt, de az elszabadult kerék kárt okozott egy parkoló autóban.
A polgármester levélben kért hivatalos tájékoztatást a Volánbusz Zrt. vezérigazgatójától, Dávid Ilonától a baleset okáról és körülményeiről. Kérte továbbá azt is, hogy a Gyulán közlekedő valamennyi helyi járatú busz műszaki állapotára vonatkozóan végezzen a Volán átfogó, rendkívüli vizsgálatot."
A fenti dokumentumban az 5-6. oldalon szerepel a határozati javaslat 2. pontja, mely alapján szükséghelyzeti intézkedésként bízza meg Békéscsaba városa a Volánbuszt a helyi járatok üzemeltetésével. Ebben a pontban szerepel az alábbi bekezdés is:
"Az üzemeltetett autóbuszok minősége: legalább EURO minősítésű motorral rendelkezzen és ÁTLAGÉLETKORUK A SZOLGÁLTATÁSI IDŐSZAK EGYETLEN ÉVÉBEN SEM HALADHATJA MEG A 11 ÉVET."
Ezt a 11 éves átlagot hogyan fog sikerülni megoldani úgy, hogy jelenleg a legfiatalabb helyijáratos busz is 12 éves Csabán, méghozzá az LGA-645? A többi meg....... áhhh... hagyjuk ;)