Ha jól emlékszem szűk 2 éve került el Gyomáról, majd rövid távollét után került vissza, immáron Szarvasra. Ide már barna csík nélkül érkezett. Bár én jobban örültem volna, ha csak egy fotót küldenek róla helyette, egy új járgány kíséretében... :)
Azért jutott eszembe a volt Hajdú, mert vett a Körös elvileg oda szánt 260-asokat(3db GNX és 2db GMY tudtommal), amik eredetileg automaták voltak, ide már kézivel érkezett. Az ekkortájt érkezett 280-asok(3db GNX, 1db GMY és 1db GOX) eredeti megrendelőjét nem tudom. Javítsatok ki, ha valami nem jó...
Köszi az infót. Akkor nem tudom mi lehet a magyarázat a felsejlő kék színre? (lehet hogy Veszprémbe szánták csak ide került.. :) mint egy két MAN busz Csaba helyett Szolnokra.)
Habár szembetűnőek az oldalfalon a fényvisszaverők a lámpák helyett, de tudtommal fejtámlás Halas ülésekkel egy orosz kivitelű 280-ast sem szereltek fel.
Ebben írják hogy az ottani GMY-345 és 346 orosz exportból visszamaradt jármű. És hogy a veszprémi flottaszín tulajdonképpen az orosz megrendelő miatt alakult ki Veszprémben.
ON
Ezután gondolkodtam el a rendszám miatt hogy a GMY-399 nem lehetett-e orosz exportra szánt jármű?
És beugrott hogy anno kb 10 éve talána 399-es hátsó rendszámánál a festék lekopott és sötétkék szín látszott egy pici darabon.
Akkor arra gyanakodtam hogy esetleg BKV-nak szánt jármű lehetett de ezt furcsálltam hisz a BKV nem vett a ezredfordulón 200-as Ikarusokat újonnan. Az MVK meg főleg nem.
Ma is a KLV helyett, csak munkanap lévén Debrecenbe. LWM-588 pedig Gyula - Szeged, az LSW-553 fordáján. Milyen menő már, 8 éves fapados Credokat kell levenni Sarkadról távolságinak, hogy helyettük a GTZ-536 menjen Újszalontára. Gondolom nem maradt már más 130 kilométerre is elküldhető jármű.