A 871 egy kicsit később, talán 2003-ban, a második szarvasi helyijáratos fordára érkezett, hát azt most meg nem mondom, hogy melyik 260-as helyett (BHM-395/396).
A 870 pedig jóval később, talán 2009-ben a BHM-396 helyére érkezett helyijáratra.
2011-ben, amikor az FLX-729 Szarvasra került, akkor a 870 elment tartaléknak, és a 871 került arra a fordára.
Rendszám:DUD-752 Gyártmány:IKARUS Típus:256.42 Szin:BARNA A jármű körözés alatt áll?NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai:A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok:- Egyéb:A lekérdezett jármű nincs forgalomban
"És akkor következzék a találós kérdés, a mondat, amit itt most még senki sem ért:
"A 8.00 előtt közlekedő járatok igénybe vételéhez az általános iskolásoknak igazolványt (bérletet) kell igényelniük az oktatási intézményben"
Mer' ha csakis 8 után utazna a gyerek, akkor nem kell? Vagy akkor most mi van?"
Tippelek:
Mivel arról volt szó, hogy kis kapacitású járművel (gondolom Spritner és tsai) végzik majd a helyiáratot, a legkritikusabb reggeli csúcsban csak az utazhat, aki térben és időben valóban rászorul az adott járatra. Ezt az iskola által kiállított kártya/formanyomtatvány/sajtcetli, alias "bérlet" igazolja majd.
2017 előtt a járatok útvonala olyan volt, hogy a vasútállomástól valamint a buszállomástól el lehetett jutni a főiskolához és vissza. A nem helyi lakosok (főiskolások, diákok, SZTK-ba igyekvő utasok) jellemzően ezeken a szakaszokon vették igénybe a járatokat, bár a Szentandrási helyközi járatok már ekkor is jobb választásnak bizonyultak. Ez a menetrend annyiban hasonlított a mostani békési és berényi helyi menetrendhez, hogy nem volt 2 olyan járat, ami ugyanonnan indult és ugyanazon az útvonalon járt, sokszor hirtelen még a sofőr sem tudta, hogy akkor most épp melyik útvonalon kell mennie.
2017-től a járatok útvonala a mostanihoz hasonló volt azzal az eltéréssel, hogy a Zöldpázsit teret a Benka utcai kanyar során érintették, és nem külön ment oda ki a busz. A járatok olyan útvonalon és legfőképp olyan időpontokban közlekedtek, hogy az már tényleg csak a helyi diákoknak felelt meg.
Innentől pedig már csak egy lépés, hogy a járatokat csak a helyi lakosok vehetik igénybe...
És akkor következzék a találós kérdés, a mondat, amit itt most még senki sem ért:
"A 8.00 előtt közlekedő járatok igénybe vételéhez az általános iskolásoknak igazolványt (bérletet) kell igényelniük az oktatási intézményben"
Mer' ha csakis 8 után utazna a gyerek, akkor nem kell? Vagy akkor most mi van?
Amúgy az megvan, hogy Szarvas város településigazgatója egy bizonyos Gémes Tibor.......?
"Az autóbuszok KÜLÖNCÉLÚ menetrend szerinti közlekedés szabályai szerint közlekednek"
Az már a pályázati felhívásban is szerepelt, hogy a járatok célja a Zöldpázsit, a Benka u. és a Szentesi úti lakópark diákjainak iskolába történő eljutása, valamint az idősebb korosztály segítése a városon belüli közlekedésben.
No, ez oly jól sikerült, hogy a járatok nem érintik:
-a buszállomást
-a vasútállomást
-és a főiskolát
Így pedig a járatok meghirdetett útvonala alapján nincs az a "vidéki", aki ezekkel a járatokkal ténylegesen közlekedni akarna.... ;)
A JÁRATOKAT KIZÁRÓLAG SZARVASI LAKOSOK VEHETIK IGÉNYBE
Tehát jól értem, hogy lesz Szarvason olyan menetrend szerinti helyi személyszállítás, amiből a nem helyi állampolgárokat szó szerint kizárják pusztán tartózkodási helyi alapon? És ennek még a gyümölcs is leesett az engedélyfáról?
Ha ez igaz, akkor erre mondják azt, hogy 1. ekkora baromságot még nem láttam, 2. biztos, hogy ütközik valamilyen személyszállítási törvénybe, 3. ha mégsem, akkor a kurva anyjukat.