Peti konyít valamennyit a közlekedéshez, ellentétben a legtöbb megyei jogú város polgármesterével.
Amúgy jó fej.
Nyilván azért is szólalt fel, mert a Békéscsaba-Budapest vonatokról elvitték az IC vagonokat a balatoni vasúti fordákba.
Ilyenkor Lézer Janiék igazán indíthatnának 1 db légkondis autóbuszt Bcsabáról Budapestre, megállás nélkül naponta, mondjuk szeptember 15-ig.
Nem kell nagy dologra gondolni.
Ha nincs más jó egy Inovell szintű valami is.
Ha csak 40-50 embert el tud hozni már megérte.
Nem pénzügyileg hanem politikailag.
Amúgy is naponta a vasút se biztos, hogy több utast hoz fel Bécsabáról Pestre reggelente.
az pedig, hogy a busz 3 óra alatt vagy 3,5 óra alatt ér fel a Népligetbe = mindegy.
Ha Csabán bekapcsolt légkondival begombol 40 utassal és csak a Népligetben borít ki, annak igen pozitív sajtó és közvélemény víszhangja lesz a városban.
"... mélységesen felháborító az az indok, hogy nyáron a klimatizált IC-kocsikat átirányítják a balatoni IC-forgalomba, ezért kénytelenek a Békés vármegyei emberek ócska vonatkocsikban utazni. Ez olyan, mintha a MÁV a Békés vármegyei utasokat, illetve a Békés vármegyébe utazó embereket másodrendű állampolgárnak tekintené."
Így igaz, fehérre fényezve, akkor ez volt az a Merci ami látszódott a műszakis képeken amit pár kommentemmel ezelőtt írtam. Kíváncsi vagyok milyen állapotban van, a fényezésből kiindulva teljes felújítást kapott.
Azt viszont vedd figyelembe, hogy az átlagos utazóközönségnek pont ez kell, a minél csendesebb, zavaró tényezőtől mentes utazás körülménye. Egy üvöltő hidas 250-es nyilván óriási élmény nekünk, de a közszolgáltatást nem ezért tartják fent.
Igazából 12 eves korom óta ülök buszon, hosszabb utakon is. Annyi a bajom vele, hogy olyan semmilyenek. Nem a kényelmével van baj, csak se hangja, se semmi buszos feeling, mikor utazol vele. Uncsik.
GIM057: PRF indult most, szóval az lesz holnap is. Mostmár tényleg érdekel mi a bajod a Tourlinerrel, a 901-el mentem már oda-vissza Budapestet, az ég világon semmi baj nincs vele, oké, 4 óra ülés után kicsit kényelmetlen, de szerintem nincs olyan busz ami ennyi idő után ne lenne az ha nem mozog az ember kicsit. Aláírom, hogy a PRF valószínűleg kényelmesebb, viszont ahogy a kommenjeidet néztem a topic-okban, neked tök mindegy milyen busz, csak ne Tourliner legyen...
IVE-630: Konkrétan mióta elkezdődött a szünet, úgy tűnik mintha még kevesebb buszunk lenne, nem tudom mi történik itt, de sulikezdésre nagyon ki kell találni valamit...
Még néhány eddig nem írt helyettesítés:
LSV-096 helyett HZE-127
LIW-792 helyett épp KSA-677
IES-032 Battonyán épp valami helyett
Viszont legalább az SWW-267 visszakerült az egrire, és RDB-667 is visszatért a helyére.