Sziasztok kedves tagok adott lenne egy Citroen saxo 1 pont nulla problémám a következő indítás után az alapjárat felmegy körülbelül 3000 ig leállítom az autót újraindítom ismét 3000 leállítom utána pedig nem indul be. Üzemanyag pumpa nemrég cserélve és a szűrő 15 25 perc múlva az autó beindul aztán megint lehet menni vele mi lehet a gond? Előre is nagyon köszönöm
Ez egy kis termosztát helye. Az üzemanyag hőmérsékletének függvényében nyit - zár, és annak függvényében van előmelegítve az üzemanyag vagy nincs.
Körmös alátét fogja a házban. Ha azt kicsalogatod ügyesen, utána egy fogóval ki lehet húzni az egységet. 2 o-gyűrű van rajta, a külsőt a fontos cserélni. Gázolajálló anyagból legyen a gyűrű. (pl Viton)
Tipikus üzemanyagrendszeri levegősödési hely. Indítási nehézséget és egyéb problémákat is okozhat.
Az ismerősödnek már leírtam az autószerelő fórumon, hogy a nyomócsövek felöli végén van rajta egy fém páncél, amit le kell faragni róla (mert beletörő fejű csavarokkal teszik fel, hogy ne lehessen hozzáférni könnyen) és az alatt lesz az immo és a leállító mágnesszelep is.
2.5-3 bar. (TU3JP es TU5J4 magneti). Az 1.0/1.1-es rendszerek nyomasa csak 1 bar, ha abbol van a szivattyu akkor lehet az keves hozza. Esetleg a szuro is lehet gaz, vagy extrem esetben a nyomasszabalyozo. (ez a legritkabb)
Találgatok alvázszám nélkül, de gondolom klímás. A (hivatalos nevén) "vízhőmérő ház", de hívjuk inkább ventilátor vezérlőnek, ha sz@rakodik, az tud ilyet csinálni. Az a dobozka gondolom, aminek a 15 lábú csatiját matattad. A barna hőgomba áramkörének bármilyen hibája (gomba hiba, kábel hiba v. szakadás, kontakt hiba) is okozhat vészüzemet és hasonló tüneteket, bár gyújtás nélkül nem kéne mennie.
Van ismerősömnek egy 2000 évjáratú, 1100 cm3, HFX motorkódú Saxo - ja klíma nélkül. A hűtőventi folyamatosan megy. Ha leveszem a gyújtást, akkor is. Motor beindításakor leáll és kb. 20 s múlva elindul. Forrásjelző piros lámpa világít. Relé cserélve, mindkét hőfok jeladó cserélve, bal oldali hossztartón lévő csati ok, ha kiveszem a biztijét, megáll.