Ma elővettem a motort a garázsból, féltem hogy beindul-e, mert tavaly késő ősszel a leállítás után csak betoltam a garázsba. Tartalékon volt már a benzin, úgy álltam le vele, de viszonylag hamar beindult. Elmentem vele tankolni, meg bevásárolni. teljesen jól működött. Ezek szerint akkor nem romlott meg a benzin.
Jó volt egy kört menni vele, szép időben. Már nagyon hiányzott.
No de elöjött egy hiba , A m,axi hátso fékje talán kontrafékes. Mert egyszer csak nem fékezet ha hátra taposom a pedált, De csak kattog és nem fékez, Tud valaki erre megoldást?,
Azt hiszen ki kell hagynom ezt a vásárlást. Vettem a piacon két külső gumit, egy Sempritet. meg egy Pirellit, 2000 Ft-ért. Az egyikben belső is volt. Most van 4 tartalék gumim, amit már biztosan nem tudok elhasználni az én életemben. Köszönöm szépen a felajánlásodat. Remélem nincs harag?
Egy rébebbi maxirol nekem is maradt kerék gumi csomo alkatrész de még semmit se kellett használnom. A fiam kinn él Linzben, Nem tudom van e még ott egyáltalán ez a motor??
Tegnap felélesztettem csipkerozsika álmábol a Maximat, Tavaly nem is használtam féltem hogy beroszdásodott de csak a porlaszto subertü nyilása volt koszos, Utána beindult megy mint a Doxa.
Szia Tamás! A Gls max 3100ért viszi! Utánvét esetán plussz 1000ft. De ha elutalod előra akkor 13000ft kérnék. és akkor ide írd meg a címed meg a tel számod én meg küldöm a számlaszámot piadone01@gmail.com! Holnap fel tudom adni s pénteken ott van házhoz viszik! Üdv
Jó pár éve India megvette a Puch gyártását és Hero Puch néven forgalmazta. A Bosch által kifejlesztett gyújtást is szerintem ezzel együtt vette meg. Az én gyújtásom is egy ilyen motorról való. Azt hogy hol lehet kapni nem tudom, de ilyen motorokat hoztak be hozzánk is. Egyébként egy korszerű gyújtás, ami a fordulatszám függvényében változtatja az előgyújtás értékét. Ha nem akarod tuningolni a motorodat, akkor a megszakítós is teljesen jó lehet.
Az a 3 fokozatos blokk nagyon jó lehet, az enyém csak 2 fokozatos, de nagyon hiányzik a harmadik, de talán még negyedik is jól jönne.
Az én motoromon is gyárilag ilyen gyújtás volt. A 4070-es Hsz-emben láthatod is. A világító tekercs már nincs rajta, mert átraktam a mostani LED-es világításomra. Annak bőven elegendő a 17 Watt. Megtartottam ezt a megszakítós gyújtást, mert ha a mostani CDI-vel történne valami, vissza tudjak állni a régire. Addig, amíg meg nem kaptam a CDI-s gyújtásomat, az eredetivel is megbízhatóan működött a motor.
Amit említettél, az MS50 blokkot, szerintem azon is ilyen gyújtás van. A forgásirány is stimmel, mert azon is bal oldalon van a lendkerék.
Az eredeti Bosch gyújtás alaplapja 90 mm átmérőjű, a lendkerék átmérője 116 mm. Az új Indiai CDI gyújtást, ami Bosch licenc, egy az egyben fel lehetett szerelni a régi helyére. Már több mint 10 éve működik kifogástalanul.
Akkor ez valóban úgy van, ahogy gondolom. Ez a sziréna effektus meglepett, de logikus, ahogy írod. Van több egyenáramú dudám, de nem szeretem a dudákat, ezért nem szereltem a motoromra. A rendőrök miatt van egy elektromos bicikli duda a motoromon, igaz, azt senki nem hallja, mert elég halk. De gondolkodom egy ablakriasztó felszerelésén, azt biztos meghallják.
Végiggondolva, a duda hangja frekvencia függő. Pl: Babettánál, ahol 8 mágnes van, 6600-as fordulaton eléri a hangja a zenei Á hangot, ami 440 Hz. Puchoknál csak 4 mágnes van, ezért csak 220 Hz-en fog szólni. Azért érdekel a hangja, ha jó idő lesz, ki fogom próbálni.
Boldog lennék ha elárulnád a régi nicknevedet, mert én úgy gondolom hogy egy régi barátot lelnék meg újra. Nekem ez nem mindegy, de ha Te ezt nem szeretnéd, elfogadom.