Keresés

Részletes keresés

Airbus A380-800 Creative Commons License 2006.10.04 0 0 16
nos?
Airbus A380-800 Creative Commons License 2006.10.04 0 0 15
mutassa meg v-ki pls.


köcc
Airbus A380-800 Creative Commons License 2006.10.04 0 0 14
Az airliners.net-en hol vannak a vírtuális légitársaságok:?
Airbus A318 Creative Commons License 2006.07.12 0 0 13
"Mv.: - Akar-e ön hegyeken, völgyeken át repülni és közben hazait enni? Nem kell mást tennie, mint csatlakozni az Internethez. A világhálón ugyanis légitársaságok alakultak, a gépeket pedig virtuális légiforgalom-irányító koordinálják. Hobbi és hivatás egyben biztonságosan a földön.

Műsorvezető: Krizsó Szilvia


Mv.: - Akar-e ön hegyeken, völgyeken át repülni és közben hazait enni? Nem kell mást tennie, mint csatlakozni az Internethez. A világhálón ugyanis légitársaságok alakultak, a gépeket pedig virtuális légiforgalom-irányító koordinálják. Hobbi és hivatás egyben biztonságosan a földön.

R.: - Van kedvük repülni velünk egy kicsit? Ha igen, akkor a rendszer szokásos, tudják, mobiltelefonok kikapcsolva, asztalkát felhajtva, biztonsági övet becsatolva. Ja és még egy, ne felejtsék levinni a ... Nem kell félniük, nem a légitársaságok költségtakarékossági intézkedéseiről van szó. Ahol mi repülünk, ott nincs gyomorforgató tulburencia, nem kell útlevél és vámvizsgálat. Tulajdonképpen ki sem mozdulunk otthonról. A kulcsszó virtuális légtér. Az internet segítségével hatalmas légitársaságok születtek, amelyek olyanok, mint a nagyok. A gépeket irányítók koordinálják, zavarba ejtően valóságos az egész. Selmeczi Péter pilóta és légiforgalmi irányító annak dacára, hogy alig múlt 18.

Selmeczi Péter: - Nagyon sok lelkes tag van, aki irányító volt, jelenleg is irányító és tehát nem csupán a munka idejét, hanem a szabadidejét is ezzel tölti, és vannak azok, akik esetleg a jövőben komolyan szeretnének ezzel foglalkozni, tehát pilóták vagy légiforgalmi irányítók szeretnének lenni és ezeknek az embereknek ez rendkívül jó mód arra, hogy még jobban megismerkedjenek ezzel a világgal.

R.: - Ferenczi Zsolt BOING 737-sen repül, ha éppen nincs szolgálatban, akkor virtuálisan szeli a levegőt. Olykor éjjel kilóg a hálószobából, hogy szárnyra kapjon. Azt mondja, a repülő szimulátor több, mint játék.

Ferenczi Zsolt, elsőtiszt, Malév: - Az, hogy az ember milyen folyamatokat, mik után kapcsol, hogy végzi el az egészet, hogy építi fel, az, hogy előre kell tudni kell gondolkodni, több lépéssel előre kell tudni gondolkodni, ezek tényleg ezzel kitűnően szimulálhatók és gyakorolhatók.

R.: - Hargitai Tamás légiforgalmi irányító, nem virtuálisan, illetve nemcsak virtuálisan. Hivatásszerű érdeklődése vitte a számítógép elé és megdöbbent a tapasztaltakon.

Hargitai Tamás, légiforgalmi irányító: - Megdöbbentő, hogy mennyit tudtak, megdöbbentő, hogy mennyit tudtak. Nem lehetett rajtuk érezni azt, amikor úgymond hát dolgoztak a virtuális légtérben, hogy hebegnek, habognak. Szóval persze nyilván van közöttük is különbség, de a többség bizton mondhatom, hogy remekül ellátja a dolgát, tehát igazából nem nagyon kellett őket istápolgatni.

R.: - A mániás szimulátorosok sok dologra képesek. Repülnek éjjel-nappal, otthon, munkahelyen, sőt attól sem riadnak vissza, hogy lezavarjanak egy röpke hatórás London-New York menetet. Őrültek? Lehet, vagy a kritikusok földhöz ragadtak.

Ferenczi Zsolt, elsőtiszt, Malév: - Ugye a legtöbb pilóta a repülést nem csupán hivatásának, inkább szenvedélyének éli. És azt hiszem ez egy kicsit jobban megközelíti a valóságot. Számomra a hivatás az egy nagyon szép dolog, de a szenvedély az még egy kicsit többé tesz.

R.: - Sokáig gondolkodtam, hogy mi a gond ezzel az egész virtuális repüléssel, aztán rájöttem, nincsenek utasok. Sőt, nincs légikisasszony sem, hogy ha elfáradunk, akkor párnát tegyünk a fejünk alá. Hiába, a számítástechnikának tényleg van még mit fejlődnie."
Airbus A318 Creative Commons License 2006.07.12 0 0 12
Airbus a380 Creative Commons License 2006.04.10 0 0 11
még a közeledbe se megyek nemhogy megfogjalak ;)
Előzmény: Gregor83 (10)
Gregor83 Creative Commons License 2006.04.10 0 0 10

Kiscsillag!

 

Örülünk feltünési viszketegségednek, de mi a frászkarikáért kellett ennek egy külön topic?!

 

Hogy szorongatnám meg a kezedet... Először tanulj meg irni, azután nyitogass topicot!

 

Különben is jókedvemben találsz...

Előzmény: Airbus a380 (9)
Airbus a380 Creative Commons License 2006.04.10 0 0 9
Nem bírja a gépem a szimulátort................ sajnos.
Előzmény: majoka (8)
majoka Creative Commons License 2006.04.10 0 0 8
Győződj meg róla magad. Csak az egeret kell jól használnod, és a világ kitárul előtted. :-)
Előzmény: Airbus a380 (3)
majoka Creative Commons License 2006.04.10 0 0 7
Igen.
Előzmény: Airbus a380 (2)
Airbus a380 Creative Commons License 2006.04.10 0 0 6
Egyébként oda írtam hogy a magyar oldalt megnéztem ;o)
Előzmény: Brazsik (4)
Airbus a380 Creative Commons License 2006.04.10 0 0 5
Tudtam hogy ti megagokosok bele köttök
Előzmény: Brazsik (4)
Brazsik Creative Commons License 2006.04.10 0 0 4
Erősen ajánlom a google-t először, vagy a wikipediát, gyorsabb, mint emiatt egy elsüllyedő topic-ot létrehozni. De végülis ez kicsiny gond: ezzel is tanulsz.

IVAO Magyarország
IVAO a Wikipedián (angol)
Előzmény: Airbus a380 (1)
Airbus a380 Creative Commons License 2006.04.10 0 0 3
Ja és még az élmény szerűsége érdekelne hogy mit ad vissza.
Előzmény: majoka (0)
Airbus a380 Creative Commons License 2006.04.10 0 0 2
Ez gyakorlatilag tényleg olyan mint egy szimulált világ? Elkezdi használni az ember és mondjuk ugyanúgy kell lerewpülni a New York -Bp. járatot mint igaziba? (tehát időtartam idő járás és hasonlók)
Előzmény: majoka (0)
Airbus a380 Creative Commons License 2006.04.10 0 0 1
Mi ez?
Előzmény: majoka (0)
majoka Creative Commons License 2006.04.10 0 0 0
Légyszi írd le konkrétan mi az, ami nem világos.
Előzmény: Airbus a380 (-)
Airbus a380 Creative Commons License 2006.04.10 0 0 topiknyitó
nos mi is ez?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!