Az MTI mai elképesztő hibája: valamit félreértett ma az MTI tudósító a mai veszprémi sajtótájákozattn, mert a szőci polgármester esetét úgy hozta le, hogy sikeresen vesztegették meg az ajkai boncmestert. Noha a boncmester -ami ritkaság sajnos- épp hogy becsületesen járt el, s ő jelentette fel a polgármestert azonnal, aminek a vége aztán a szőci polgármester letartóztatása lett.
A buta hírt az MTI alapján vette át az index is, s most épp egy embert tesznek így tönkre, korrupcióval vádolva őt. A boncmester nem fogadott el egy fillért sem soha, sőt neki köszönhető a polgármster lebukása.
KÖSZÖNJÜK MTI!
(Más szolgáltatók helyesen hozták le hírtm pl. hir24 is, csak az MTI tudósító volt ilyen balfasz, hogy félreértett valamit.)
Hányan akarnak filmrezni, illetve hány hellikopter volt filmezni, és kié?
-A hatóságot felülbirálta egy józan , hozzáértő ész, akinek rálátása van a következményekre is. Én szeretném, ha nem minden hatósági utasitás alapján történne!!! (Hatosság, nem egyenlő a szakértővel).
Ugy látom, veled az alsótagozatos iskolai szinvonalon lehet vitatkozni. Tehát megprobálok arra a nivódra lemenni, de bocsáss meg, ha esetleges tudásszinted, egyes esetben már meghaladták, az általam felvázoltakat, tehát:
Személyiségi jogokat nem sért, ha az autóvezetőnek megtiltják, például, hogy a belső forgalmisávon parkoljon, forgalmas uton gyáltalán müszaki okbol megáljon. Eddig érthető? Elfogadod?
Lépjünk tovább: A gépjármüközlekedés, az egy két dimanzios sikon folyik (magyarázat: előre, hátra illetve jobbra és balra). A gépkocsivezetőnek a folyamatos haladásakkor is van a látómezejében bizonyos holt tér, ahol a bizonyos eseményeket nem látja, ezért az irányváltoztatási manörveit fokozott figyelemmel kell végrehajtania. (Ha itt valaki hibázik, jó esetben csak koccanak). Lépjünk tovább:
Légi közlekedés: belép a harmadik dimenzió: le, fel, + aerodinamikai törvények fokozott érvényesülése. Nincs elöre lefestett utpálya, csak utvonal egyeztetés engedélyezése. Tehát: Egy légiparádén a repülöegységek, egy elöre begyakorolt kötelékrepülésben vesznek rész, melynek nyomvonala elöre meghatározható. Egy mentő helikopter egy meghatározott utvonalon halad, melynek kordinátái elöre megadhatok. 1,2, 3, rendörségi helikopter egymástol való távolsága, poziciója parancs utján jól koordinálható, a légtér üressége esetén.
Sajtószabadság indokával 5,6,10 helikopter manöverezik a légtérben, egy aránylag szük területen, ahol mindegyik a legjobb, és legteljesebb riportot szertné készíteni, erre képesek a légi irányitok, hogy megelözzék a balesetet? (Mint tudjuk, egyetlen légi jármü sem maradt fent, müszaki hiba, illetve karamból miatt).
Az agresszív kismalac meg az erdőben a bringával. Kurva nagyot perecel. Éppen az elkenődött taknyát törölgeti a szeméből, mikor odaszalad az őzike és a kisróka, és kérdezik: -Malacka, nem ütötted meg magad? Ne segísünk? Nem kérsz zsebkendőt? Mire a malacka: - Kuss vaze, én ÍGY szoktam leszállni!!!!!
Nem látom, hogy dübörögnének, a sajtószabadságot, a törvény előtti egyenlőséget, a piacgazdaság sérthetetlenségét védő, az állami beavatkozást, az állami központosítást elítélő ballib beírások. Elvtársak! Mi lesz így a köztársasággal? Megint megkapja a nép- előtagot, aztán megint jön a TASZ jelenti korszak?
Aztán mire föl? Van erre valami törvény, hogy az MTI bárhová, de főleg a rendőrségi helikopterekre?
Csak azért kérdem, mert ugye itt piacgazdaság van, igaz, amolyan elvtársias, de hát mégiscsak, ahol állítólag az állam nem avatkozik be a piacgazdaságba, aztán itt mégis érdekes kis versenyelőnyt biztosított az MTI-nek, ami kicsit sem ingyér osztja a maga dolgait, hanem kőkemény pénzért.
Szóval hogy is van ez? Ki adott engedélyt az MTI-nek, hogy rendőrségi helikopteren utazgasson? Fizettek a rendőrségnek a helikopterük használatáért, vagy csak elvtársaisan lepacsizták? Továbbá legközelebb hol lehet kérelmezni, ha másik hírügynökség is ott szeretne lenni a rendőrségi helikopteren? Vagy ne is próbálkozzon senki, mert azt csak az MTI-s elvtársak vehetik igénybe?
Aztán tessék mondani, mit keres az MTI fotósa, filmese a rendőrség helikopterén? Már ha igaz, amit írsz. Ki és milyen alapon enged fel egy civil sajtómunkást egy rendőrségi bevetési feladatot ellátó helikopterre?
Tessék mondani, az MTI-nek miért volt szabad helikopteren az Országház fölé repülni? Őket nem fenyegette a terrorista veszély? AZ MTI helikopterét nem lehet eltalálni vállról indítható légvédelmi rakétával? Az MTI helikoptere nem tud lezuhanni az emberek közé? Az MTI kapott levelet a terroristáktól, hogy bárkit lelőnek, csak őket nem? Vagy az, hogy az MTI légifelvételeket csinálhasson ugyanolyan ultima ratio fontossággal bír, mint hogy a rendőrség vigyázhasson az emberekre az égből, meg hogy a mentők elszállíthassák, ha valakinek légimentésre van szüksége? Vagy most már az úgy lesz, hogy a sajtó ismét csakis a központi, állami hírforrásokból szerezhet információt ebben a nagyon demokratikus köztársaságban?